Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Wassemann: Jo, pneumatickyma bazmekama, nastavenyma z "bezpecnostnich duvodu" az na 240 N.m. misto predepsanych 120 N.m.

Nerikam, ze je to vsude, ale znam vice pripadu.

To ze to nicemu nesvedci (disku, sroubu, naboji...) nemusim snad dodavat.

  • Autor
Nové auto před prodejem ještě prochází předprodejní kontrolou, tak tam bych to neřešil...

Tak z te predprodejni kontroly, na kterou jsem spolehal jsem vyleceny.

Dle kodu vozu jestli tomu dobre rozumim, nebyl kontrolovan ve vyrobe tlak v pneumatikych (7K0 = Bez kontroly tlaku v pneumatikách). Spolehal jsem na predprodejni kontrolu. Bylo mne divne, ze predek skace na dirach jak koza, myslel jsem si, ze je to vlastnost vozu. Po 3 mesicich mne to nedalo i kdyz mne kolegove ujistovali, ze bezdusove pneu v podstate neuchazi a dofukuji je tak jednou za pulroku az rok, zkontroloval jsem tlak: leva predni mela jeste po tech 3 mesicich 2,7atm misto 2,2atm!!! 2.7atm ma mit zadni pri plnem zatizeni :-(

Mozna jsem to jiz psal, kdyz jsem jeste nebyl registrovan.

Nevim jaka kontrola, vystupni v MB ci predprodejni u prodejce, mela prijit na to, ze neni "pritomna" vlozka vzduchoveho filtru!!!

Mozna jsem to jiz psal, kdyz jsem jeste nebyl registrovan.

Nevim jaka kontrola, vystupni v MB ci predprodejni u prodejce, mela prijit na to, ze neni "pritomna" vlozka vzduchoveho filtru!!!

Ty voe, hustý... :unsure: Ale tohle by si měli dořešit v MB, prodejce před prodejem nerozebírá auto do šroubků, kontrolních úkonů tam mají jen pár...

2 MirekM: ale kontrola tlaku v pneumatikách mezi ně patří <_<

Upraveno od Wassermann

Maverick: Jj, to jsem měl na mysli a (nejen) proto si kola přehazuju raději doma sám -_-

Ona zminena kontrola tlaku neznamena kontrolu po vybehnuti z linky, ale "on-board" kontrolu tlaku.

Nebo snad "4A0 = Bez vyhřívání sedadel" znamena, ze ti nevyhrali sedadla? :-)

btw, vyssi tlak nameris po jizde, takze pokud ti to nekde "skakalo" a po zastaveni jsi nameril 2,7, tak ve studenym stavu tam bude zarucene mene (presto nepopiram, ze mohlo byt lehce rozhozeno vuci ostatnim kolum).

Já když jsem koupil auto, tak byly gumy taky přehuštěné, asi výrobce počítá s tím, že když si přivezeš domů nové auto, tak hned naložíš celou rodinu a pojedete na výlet. :D Jinak kontrolu utažení šroubů po výměně kol dělám po ujetí několika desítek km. Kamarád se na to jednou vykašlal, a když to šel po delší době zkontrolovat, tak čtyři šrouby měl povolené a pátý tam už nebyl vůbec - a to mu prosím ty kola měnili v pneuservisu. Já si kontroluju i jak mi to pneuservis nahustí - teď při přezouvání mi je nahusili stylem 2 kola 2,5Atm, 1 kolo 2,6Atm a poslední dokonce 2,9Atm! :angry:

Já také kola dotahuji na moment = lehce utáhnu, moment počkám a pak dotáhnu na krev... :D

Fugas: tak tomu říkám profesionální metoda "by vočko" :D

to pocujem prvy raz , aby som sa staral ako o male decko , je to normalne , naco je ten servis , aby my povedali ze po 5 km si mam dotiahnut kola to je riadna facina

to pocujem prvy raz , aby som sa staral ako o male decko , je to normalne , naco je ten servis , aby my povedali ze po 5 km si mam dotiahnut kola to je riadna facina

Správně by se to mělo po pár km zkontrolovat, servisy si tímto upozorněním jen kryjí záda ;) To, že tu kontrolu většina lidí neprovede, je už jejich problém, ale asi s tím počítají i samotné servisy a tak dotahují kola větší silou, než je předepsané výrobcem <_< - 240 Nm, jak píše Maverick...

  • Autor
Ona zminena kontrola tlaku neznamena kontrolu po vybehnuti z linky, ale "on-board" kontrolu tlaku.

Nebo snad "4A0 = Bez vyhřívání sedadel" znamena, ze ti nevyhrali sedadla? :-)

btw, vyssi tlak nameris po jizde, takze pokud ti to nekde "skakalo" a po zastaveni jsi nameril 2,7, tak ve studenym stavu tam bude zarucene mene (presto nepopiram, ze mohlo byt lehce rozhozeno vuci ostatnim kolum).

Do Fabie lze namontovat i "on board" mereni tlaku v kolech?

Tlak jsem meril na studenych pneu!!!

Mirek: Ne, nejde, ale kódy jsou stejný pro celou výrobní paletu, tzn. že kódy používají všechny modely, ale jen některý tu výbavu "umí" ;) Proto tam taky bylo "bez".

K těm kolům a huštění ve fabrice - spíš mám pocit, že hustí na max, aby nemuseli hlídat motorizaci...prostě to naperou jako pro težkej motor než aby podhušťovali...

  • Autor
Mirek: Ne, nejde, ale kódy jsou stejný pro celou výrobní paletu, tzn. že kódy používají všechny modely, ale jen některý tu výbavu "umí" ;) Proto tam taky bylo "bez".

U osobaku me vubec nenapadlo, ze by bezne vyrabene osobni vozy neco takoveho jako kontrolu tlaku v pneu mely. Je ten system totozny s dofukovanim kol za jizdy?

Mirek: Ne, nejde, ale kódy jsou stejný pro celou výrobní paletu, tzn. že kódy používají všechny modely, ale jen některý tu výbavu "umí" ;) Proto tam taky bylo "bez".

U osobaku me vubec nenapadlo, ze by bezne vyrabene osobni vozy neco takoveho jako kontrolu tlaku v pneu mely. Je ten system totozny s dofukovanim kol za jizdy?

Není, protože při téhle kontrole tě to jenom upozorní, ale nic se nedofoukne. Funguje to tak, že když se ti sníží tlak v pneumatice, tak se zmenší obvod kola a tutíž se to kolo musí točit rychleji aby stíhalo ostatním. Čidla ABS to zaznamenají a tebe pak upozorní kontrolka.

...má to Octa II: po nahuštění na stanovený tlak se pomocí tlačítka zresetuje paměť a od té doby, pokud dojde ke snížení tlaku v některé pneumatice, tak to hodí hlášku, ale nedofukuje, jak píše Fugas

  • Autor
Není, protože při téhle kontrole tě to jenom upozorní, ale nic se nedofoukne. Funguje to tak, že když se ti sníží tlak v pneumatice, tak se zmenší obvod kola a tutíž se to kolo musí točit rychleji aby stíhalo ostatním. Čidla ABS to zaznamenají a tebe pak upozorní kontrolka.

Je to teda dobre jen pri snizeni tlaku v "jedne pneu"? A kdyz bych mel podhustene vsechny ctyri stejne tak system nic nepozna? Jsem v obraze?

Mělo by to poznat i všechy 4 kola, ale víc si najdi u kluků v Octavia II sekci ;)

Je to teda dobre jen pri snizeni tlaku v "jedne pneu"? A kdyz bych mel podhustene vsechny ctyri stejne tak system nic nepozna? Jsem v obraze?

Předpokládám, že v tom případě nebude signalizovat nic ;)

P2M: Tak teď jsem zvědavej, kdo bude mít pravdu. :D Jak by to ale poznal, když vychází ze vzájemného porovnávání všech kol? ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.