Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

@Petr L.  Jak rozpocet.. jako ze si nejdriv musim stanovit rozpocet, a teprve pak muzu zjistit co to stoji?

Fungl komplet svetla stoji nejakych 12tisic za obe. Otazka je co k tomu je potreba a kolik to stoji.

Kuchat pul auta kvuli holce co nepicham se mi nechce.

Vloženo

K světlům si připočti ještě senzor zatížení + uchycení, kabeláž, konektory, možná se bude muset měnit spínač světěl, řídící jednotka .....,  pak to bude třeba nakodovat. Takže cenu ti řekne konkrétně člověk co se tím živí a bude ti to ochotný předělat, ale za mě to nedává ekonomicky smysl.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravim, 

prosim vas aky mate nazor na led hlavne svetlomety a na full led svetlomety?

Tie zakladne svietia dobre? Aleby by ste jednoznacne sli do full led.

Dakujem za odpoved.

Vloženo

S full led som dlho nebol spokojny. Super svietivost, no svietili nizko a prechod bol vyslovene ostry, ze bolo vidiet jasnu ciaru-hranu medzi svetlom a tmou. Najhorsie je to, ze su velmi aktivne na nerovnostiach s sklapaju sa vyrazne.

Minuly rok som si ich sam nastavil tu podla navodu. Zdvihol som ich a odvtedy svietivost super. Trvalo to ale tri noci, kym som to vyladil tak, ze mesto, medzimesto super a neoslnuju - neblikaju mi. Osobne si myslim ze niekedy menej je viac a klasicke staticke led s nizsej vybavy isto nebudu o nic horsie. 
 

Vloženo

Ved prave ze tie full sa automaticky sklapaju....

Tieto zakladne sa nastavuju manualne.

Este by to bolo porovnat, ci tie stretavacie svietia rovnako dobre v oboch alternatívach.

Co sa tyka dialkovych, tak tie by sa dali vymenit za ledky.

Vloženo (editace)

@Raul777Ved prave, ze sa sklapaju a staci ked ides niekde ako su stiavnicke vrchy, serpentinky dole kopcom, tak sa naklopia tak dole, ze medzi 25-30m uskom zakruta-zakruta nevidis dalsiu zakrutu.

Pracuje to velmi aktivne, preto pisem, ze niekedy tie staticke mozu byt daleko vyhodnejsie pre vodica.

 

Editováno: , autor: csabac
Vloženo

Já jsem se základními velmi spokojený, po zkušenostech na několika OIII FL a FIII FL jsem je vyloženě nechtěl, nechtěl jsem riskovat, že i Scala bude svítit do země.

Vloženo

@one-z ono sa to sa to zlepší nastavením doma, ale je to taký priemer. keby tie full led mali dve šošovky s led, nastaviteľné samostatne, tak to by bola spica. 

Prisvecovanie do zákrut je za to top aj teraz pri nich. Hlavne v neosvetlených uličkách pri 90° križovatkách.

Vloženo

@csabacsvětla u Scaly ti svítí stejně daleko ať jedeš sám nebo ve třech, nebo máš náklad v kufru? U FIII i OIII jsem zažil to, že po "naložení" světla sjela dolů více a svítilo to do země, když jedu sám, tak to svítí dobře. Pokud bych to přizvedl, tak zas budu oslňovat bez nákladu.

Jinak myslím, že základ u Scaly je opravdu víc než slušný, největší minus je, jak píšeš, že nemají ta přídavná světla do zatáček /křižovatek. Halogenové dálkové světlo mají sice slabší, ale při dnešním provozu se dálkové moc nevyužijí...

Vloženo

@one-z 99% jazdím sám, ale tie svetlá svietia rovnako aj po naložení. To čo ja opisujem to sklápanie je pri nerovnostiach. Stačí nepatrný spoj asfaltov a svetlé sa sklopia dole a dorovnanie späť je pomalšie ako to sklopenie. takže vznikne 1s cca, kým je viditeľnosť taká istá ako pred nerovnosťou. Je to veľmi citlivo nastavené za mňa a zbytočne to pracuje a skracuje dosvit potom.

Vloženo

Nakoniec budem mat iba zaklad, uz sa nedaju doplnit full Led, tak snad budem spokojny. Ale tiez som toho nazoru ze bude lepsie ked sa nebudu sklapat a podobne. Takto si ich nastavim manualne a tak to ostane.

Co sa tyka dialkovych tak tie vymenim za LED, to iste som urobil aj na rapide a svietilo to super.

 

Napriklad nieco taketo:

 

https://www.tuning-in.sk/led-ziarovky-hlavneho-svietenia-x3-series-h7.html

Vloženo (editace)
22 hours ago, one-z said:

Já jsem se základními velmi spokojený, po zkušenostech na několika OIII FL a FIII FL jsem je vyloženě nechtěl, nechtěl jsem riskovat, že i Scala bude svítit do země.

To je otázka pootočení dvěma imbusy, dohromady tak 1 minuta práce. Nastavíš jednou a máš vystaráno. Za ten obrovský rozdíl ve svítivosti a hlavně kontrastu ta chvilenka myslím stojí.

Editováno: , autor: Bubaq
Vloženo
1 hour ago, csabac said:

@one-z 99% jazdím sám, ale tie svetlá svietia rovnako aj po naložení. To čo ja opisujem to sklápanie je pri nerovnostiach. Stačí nepatrný spoj asfaltov a svetlé sa sklopia dole a dorovnanie späť je pomalšie ako to sklopenie. takže vznikne 1s cca, kým je viditeľnosť taká istá ako pred nerovnosťou. Je to veľmi citlivo nastavené za mňa a zbytočne to pracuje a skracuje dosvit potom.

To po nějakých 230 000 km s Full LED neznám. Tam musíš mít něco špatně.

Stejně tak sklápění při naložení funguje spolehlivě. Zazlobilo mi to jenom jednou a to u známého, kde jsem parkoval na poměrně prukém kopci a auto jsme naložili skoro na max (kufr). To světla svítily úplně blbě. Stačilo sjet na rovinku, znovu nastartovat a světla se srovnala.

Vloženo

@Bubaq mne sa svetla zrovnávajú a sú ok. tak isto to bolo na ovci 3ej, co som jazdil. je to proste ok, no za mna to reaguje prilis citlivo na nerovnosti. ak jazdis dobre cesty, okresky, to nepostrehnes tak., ako som uviedol serpentinky dole z kopca so zlým povrchom. tam sa to hodne naklopilo dole a veru by som aj halogeny bral vtedy radsej

Vloženo

proste je to vlastnost full led. preto pisem, ze myslim si, ze niekedy menej je viacej ako su staticke zakladne.

mne sa ale full led pacia designom i svietivost po nastaveni ok a mam to co mam...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...