Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Panove uz to nekdo dotahl do konce ten predek na full led?

dnes uz ty nova svetla stoji pakatel, tak to zvazuju darovat segre pritelkyne...

Jak už se psalo na předešlé stránce, není to jen o samotné výměně světel, ale je tam toho třeba dodělat víc, jaký na to máš maximální rozpočet?

@Petr L.  Jak rozpocet.. jako ze si nejdriv musim stanovit rozpocet, a teprve pak muzu zjistit co to stoji?

Fungl komplet svetla stoji nejakych 12tisic za obe. Otazka je co k tomu je potreba a kolik to stoji.

Kuchat pul auta kvuli holce co nepicham se mi nechce.

Jako kolik do toho mas chut maximalne investovat. Vsechno neco stoji penize a usili,,tak at v tom nejsi za raketu a nemordujes se stim tyden. Asi tak to bylo myslim mysleny. 

Ja se s tim mordovat urcite nebudu, od toho existuji lide, co se tim zivi.

No a abych posoudil co je raketa bych musel znat tu cenu/dily.

coz jak se zda nevis, co je k tomu vlastne potreba...

K světlům si připočti ještě senzor zatížení + uchycení, kabeláž, konektory, možná se bude muset měnit spínač světěl, řídící jednotka .....,  pak to bude třeba nakodovat. Takže cenu ti řekne konkrétně člověk co se tím živí a bude ti to ochotný předělat, ale za mě to nedává ekonomicky smysl.

Aha. Takze to je vlastne neco jako "halogen na xenon"... uz chapu. Dik.

a to jestě by měl byt ostrik svetlometů

Scala by mala tiež mať tú nižšiu verziu full-lediek, ktoré nevyžadujú ostreky svetiel..

U Scaly jsou jen dve verze svetlometu, vsem dobre zname. Zadna z verzi nevyzaduje ostrikovace svetel. Full-LED (na rozdil od low-LED) ma autonivelacni funkci. 

  • 2 měsíce později...

Zdravim, 

prosim vas aky mate nazor na led hlavne svetlomety a na full led svetlomety?

Tie zakladne svietia dobre? Aleby by ste jednoznacne sli do full led.

Dakujem za odpoved.

S full led som dlho nebol spokojny. Super svietivost, no svietili nizko a prechod bol vyslovene ostry, ze bolo vidiet jasnu ciaru-hranu medzi svetlom a tmou. Najhorsie je to, ze su velmi aktivne na nerovnostiach s sklapaju sa vyrazne.

Minuly rok som si ich sam nastavil tu podla navodu. Zdvihol som ich a odvtedy svietivost super. Trvalo to ale tri noci, kym som to vyladil tak, ze mesto, medzimesto super a neoslnuju - neblikaju mi. Osobne si myslim ze niekedy menej je viac a klasicke staticke led s nizsej vybavy isto nebudu o nic horsie. 
 

Ved prave ze tie full sa automaticky sklapaju....

Tieto zakladne sa nastavuju manualne.

Este by to bolo porovnat, ci tie stretavacie svietia rovnako dobre v oboch alternatívach.

Co sa tyka dialkovych, tak tie by sa dali vymenit za ledky.

@Raul777Ved prave, ze sa sklapaju a staci ked ides niekde ako su stiavnicke vrchy, serpentinky dole kopcom, tak sa naklopia tak dole, ze medzi 25-30m uskom zakruta-zakruta nevidis dalsiu zakrutu.

Pracuje to velmi aktivne, preto pisem, ze niekedy tie staticke mozu byt daleko vyhodnejsie pre vodica.

 

Upraveno od csabac

Já jsem se základními velmi spokojený, po zkušenostech na několika OIII FL a FIII FL jsem je vyloženě nechtěl, nechtěl jsem riskovat, že i Scala bude svítit do země.

@one-z ono sa to sa to zlepší nastavením doma, ale je to taký priemer. keby tie full led mali dve šošovky s led, nastaviteľné samostatne, tak to by bola spica. 

Prisvecovanie do zákrut je za to top aj teraz pri nich. Hlavne v neosvetlených uličkách pri 90° križovatkách.

@csabacsvětla u Scaly ti svítí stejně daleko ať jedeš sám nebo ve třech, nebo máš náklad v kufru? U FIII i OIII jsem zažil to, že po "naložení" světla sjela dolů více a svítilo to do země, když jedu sám, tak to svítí dobře. Pokud bych to přizvedl, tak zas budu oslňovat bez nákladu.

Jinak myslím, že základ u Scaly je opravdu víc než slušný, největší minus je, jak píšeš, že nemají ta přídavná světla do zatáček /křižovatek. Halogenové dálkové světlo mají sice slabší, ale při dnešním provozu se dálkové moc nevyužijí...

@one-z 99% jazdím sám, ale tie svetlá svietia rovnako aj po naložení. To čo ja opisujem to sklápanie je pri nerovnostiach. Stačí nepatrný spoj asfaltov a svetlé sa sklopia dole a dorovnanie späť je pomalšie ako to sklopenie. takže vznikne 1s cca, kým je viditeľnosť taká istá ako pred nerovnosťou. Je to veľmi citlivo nastavené za mňa a zbytočne to pracuje a skracuje dosvit potom.

To, co popisuješ, vůbec neznám a dle mého to není v pořádku. Nerovnost na vozovce přece nemůže ovlivnit sklopení světel 🤔

Nakoniec budem mat iba zaklad, uz sa nedaju doplnit full Led, tak snad budem spokojny. Ale tiez som toho nazoru ze bude lepsie ked sa nebudu sklapat a podobne. Takto si ich nastavim manualne a tak to ostane.

Co sa tyka dialkovych tak tie vymenim za LED, to iste som urobil aj na rapide a svietilo to super.

 

Napriklad nieco taketo:

 

https://www.tuning-in.sk/led-ziarovky-hlavneho-svietenia-x3-series-h7.html

Alebo tieto:

 

https://ledxenony.sk/index.php?route=product/product&path=132_143&product_id=1847&limit=50

22 hours ago, one-z said:

Já jsem se základními velmi spokojený, po zkušenostech na několika OIII FL a FIII FL jsem je vyloženě nechtěl, nechtěl jsem riskovat, že i Scala bude svítit do země.

To je otázka pootočení dvěma imbusy, dohromady tak 1 minuta práce. Nastavíš jednou a máš vystaráno. Za ten obrovský rozdíl ve svítivosti a hlavně kontrastu ta chvilenka myslím stojí.

Upraveno od Bubaq

1 hour ago, csabac said:

@one-z 99% jazdím sám, ale tie svetlá svietia rovnako aj po naložení. To čo ja opisujem to sklápanie je pri nerovnostiach. Stačí nepatrný spoj asfaltov a svetlé sa sklopia dole a dorovnanie späť je pomalšie ako to sklopenie. takže vznikne 1s cca, kým je viditeľnosť taká istá ako pred nerovnosťou. Je to veľmi citlivo nastavené za mňa a zbytočne to pracuje a skracuje dosvit potom.

To po nějakých 230 000 km s Full LED neznám. Tam musíš mít něco špatně.

Stejně tak sklápění při naložení funguje spolehlivě. Zazlobilo mi to jenom jednou a to u známého, kde jsem parkoval na poměrně prukém kopci a auto jsme naložili skoro na max (kufr). To světla svítily úplně blbě. Stačilo sjet na rovinku, znovu nastartovat a světla se srovnala.

@Bubaq mne sa svetla zrovnávajú a sú ok. tak isto to bolo na ovci 3ej, co som jazdil. je to proste ok, no za mna to reaguje prilis citlivo na nerovnosti. ak jazdis dobre cesty, okresky, to nepostrehnes tak., ako som uviedol serpentinky dole z kopca so zlým povrchom. tam sa to hodne naklopilo dole a veru by som aj halogeny bral vtedy radsej

proste je to vlastnost full led. preto pisem, ze myslim si, ze niekedy menej je viacej ako su staticke zakladne.

mne sa ale full led pacia designom i svietivost po nastaveni ok a mam to co mam...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.