novi37 Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Na www.auto.cz jsem kdysi četl toto:Fabia 2.0 byla kdysi stažena z nabídky ne kvůli motormanagementu, ale kvůli tomu, že žrala olej. Prý kdysi ve VW nějaký čas montovali do motoru jeden pístní kroužek opačně!? Brala i 1l oleje na 100km. To samé i Octávka. Neměl to někdo náhodou rozebrané, klidně to může být i pravda. jo pravda to je, ale 1l na 100km to mi prijde moooooc...ale tadle chyba je jen u nekolika serii, nastesti se mi toto vyhnulo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rocky Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Chci se jen zeptat do kterého roku se 2.0 85kw výráběl? Všude vidím jen r.v. 2002. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 (editace) Mám tenhle dvoulitr na čtyřkolce a nemůžu si stežovat. Resp. můžu, ale klady převažují. Olej mi nějak zvlášť nežere, benzín ale jo, je to hodně citlivé na stylu jízdy. Já jezdím dosti brzda-plyn, takže dlouhodobý průměr tak 10. Jedu-li rychle, 14 dám v kliďánku, jedu-li úsporně, 7 je úspěch. Líbí se mi jeho síla která jde rozhodně poznat, ale je to motor konstrukčně zastaralý (už ho měl starý passat) a na 2.0 zbytečně slabý. V kombinaci s tím zadním pohonem však málem nejde poznat když táhnu auto, když je to naloženo dalšími 4 lidmi, minimální rozdíl (když si vzpomenu na Fabku HTP o třech lidech .. hrůza). Cca. do 110km/h velmi táhne, rekce na plyn okamžitá. Dále je už dosti pomalý a hlavně hlučný. Nicméně ten silný zvuk při nastartování .. to žádný jiný nemá Je to o tom, zdali jste ochotni více platit. Benzín a pojistka (myslím že to bylo 8,5k) je strašná. Jo a mám r.v.2003, nalítáno čerstvě 150k Editováno: 27. Listopad 2006, autor: DKx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 a na tie serie, kde montovali jeden piestny kruzok obratene,tak sa s tym da nieco urobit? alebo uz len trpiet pre chybu ktoru spravili pri vyrobe a dolievat do toho olej ako benzin??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Mám tenhle dvoulitr na čtyřkolce a nemůžu si stežovat. Resp. můžu, ale klady převažují.Olej mi nějak zvlášť nežere, benzín ale jo, je to hodně citlivé na stylu jízdy. Já jezdím dosti brzda-plyn, takže dlouhodobý průměr tak 10. Jedu-li rychle, 14 dám v kliďánku, jedu-li úsporně, 7 je úspěch. Líbí se mi jeho síla která jde rozhodně poznat, ale je to motor konstrukčně zastaralý (už ho měl starý passat) a na 2.0 zbytečně slabý. V kombinaci s tím zadním pohonem však málem nejde poznat když táhnu auto, když je to naloženo dalšími 4 lidmi, minimální rozdíl (když si vzpomenu na Fabku HTP o třech lidech .. hrůza). Cca. do 110km/h velmi táhne, rekce na plyn okamžitá. Dále je už dosti pomalý a hlavně hlučný. Nicméně ten silný zvuk při nastartování .. to žádný jiný nemá Je to o tom, zdali jste ochotni více platit. Benzín a pojistka (myslím že to bylo 8,5k) je strašná. Jo a mám r.v.2003, nalítáno čerstvě 150k to DKx: motor je sice 8v ale v porovnani z inymi modernejsimi je OK, pozri si rutiaci moment... tusim 170nm pri 2400otackach, to je na benzin paradicka rozdiel je len ze nejaky opel alebo hocico ine je tocene do vyssich otaciek.. ale ruku na srdce, kolko ju tocis? ja max 5000... Akurat ta spotreba... do konca leta 7.4, teraz po vynulovani PP je 7,8 hod mesto robi svoje... radsej to prepinam na hodiny asi by ma slak trafil.. prve 4km mam 13litrov spotrebu )) 1.6 moze ist do riti... objem neoseres, krutiaci nenahradis 16v... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Mám tenhle dvoulitr na čtyřkolce a nemůžu si stežovat. Resp. můžu, ale klady převažují.Olej mi nějak zvlášť nežere, benzín ale jo, je to hodně citlivé na stylu jízdy. Já jezdím dosti brzda-plyn, takže dlouhodobý průměr tak 10. Jedu-li rychle, 14 dám v kliďánku, jedu-li úsporně, 7 je úspěch. Líbí se mi jeho síla která jde rozhodně poznat, ale je to motor konstrukčně zastaralý (už ho měl starý passat) a na 2.0 zbytečně slabý. V kombinaci s tím zadním pohonem však málem nejde poznat když táhnu auto, když je to naloženo dalšími 4 lidmi, minimální rozdíl (když si vzpomenu na Fabku HTP o třech lidech .. hrůza). Cca. do 110km/h velmi táhne, rekce na plyn okamžitá. Dále je už dosti pomalý a hlavně hlučný. Nicméně ten silný zvuk při nastartování .. to žádný jiný nemá Je to o tom, zdali jste ochotni více platit. Benzín a pojistka (myslím že to bylo 8,5k) je strašná. Jo a mám r.v.2003, nalítáno čerstvě 150k to DKx: motor je sice 8v ale v porovnani z inymi modernejsimi je OK, pozri si rutiaci moment... tusim 170nm pri 2400otackach, to je na benzin paradicka rozdiel je len ze nejaky opel alebo hocico ine je tocene do vyssich otaciek.. ale ruku na srdce, kolko ju tocis? ja max 5000... Akurat ta spotreba... do konca leta 7.4, teraz po vynulovani PP je 7,8 hod mesto robi svoje... radsej to prepinam na hodiny asi by ma slak trafil.. prve 4km mam 13litrov spotrebu )) 1.6 moze ist do riti... objem neoseres, krutiaci nenahradis 16v... Krůtím běžně i 6300-6500, někde před tou 6500 začíná omezovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 ono od tych 5000 vyzsie to uz nema dobry tah....ty to tocis aj do cervenych? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Prosim ta pekne a preco to tam tocis ked maximalny vykon 85kW ma pri 5200 otackach? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 5200 ? sakra to je dost, ale priznam sa ze mozno par krat za rok to aj ja urobim.... Ked tomu dam poriadne na frak, alebo mam chut tomu riadne uj..at ... Ono mu to niekedy neuskodi ho prevetrat. Ale stale urcite nie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 5200 ? sakra to je dost, ale priznam sa ze mozno par krat za rok to aj ja urobim.... Ked tomu dam poriadne na frak, alebo mam chut tomu riadne uj..at ... Ono mu to niekedy neuskodi ho prevetrat. Ale stale urcite nie... Niekde na nete boli pekne porovnane krutiace s vykonom... paradne sa dalo podla toho naucit jazdit... clovek proste vedel od kolko do kolko je to idealne... Klasicky to tocim 2200-3500, sportovejsia jazda tocim do 5000... klasicky predbiehacky 3ka 5000 ked predbehnem rovno tam svacnem 5ku a ide sa dalej... Zatial co som mal cest jazdit auta tak zrovna tento 2liter sa mi zda strasne citlivy na plyn... preto dost casto vyuzivam tempomat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 ja to tocim do tych 3000-4000 ked chcem rychlo predbehnut tak aj 5500.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 btw...ted se chystam ho čipnout, tak sem zvědavej, jak to bude vypadat, prej je to ale celkem znat a ten kroutak se este pomerne dost zlepsi!!!tak uvidime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 bolo by idealne zistit skutocny vykon pred chipom a potom po chype, takisto aj maximalku. Tie testy urobit v skusobni. Len tak zistis relevantne info. Kazdopadne ma to zaujima... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 jj tak muzu to zkusit hodit ted na brzdu, ale aby se vedelo a potom taky, to sem teda zvedavej, jestli ten rozdil bude alespon trosku znat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Prosim ta pekne a preco to tam tocis ked maximalny vykon 85kW ma pri 5200 otackach? Tak 200km/h na dálnici s 5200ot nedám samozřejmě na uzavřeném soukromém letišti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 neska to schvalne zkusim na dalnici....kolik mi to vytahne pri 5200 otackach.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejv Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 btw...ted se chystam ho čipnout, tak sem zvědavej, jak to bude vypadat, prej je to ale celkem znat a ten kroutak se este pomerne dost zlepsi!!!tak uvidime... Obavam se, ze samotny cip bez upravy sani, hlavy, vacky, svodu nic neprida, maximalne zmeni prubeh tociveho momentu. Az mi padne zaruka, tak se do vyse uvedenych uprav mozna pustim - vysledek by mel byt 150PS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 btw...ted se chystam ho čipnout, tak sem zvědavej, jak to bude vypadat, prej je to ale celkem znat a ten kroutak se este pomerne dost zlepsi!!!tak uvidime... Obavam se, ze samotny cip bez upravy sani, hlavy, vacky, svodu nic neprida, maximalne zmeni prubeh tociveho momentu. Az mi padne zaruka, tak se do vyse uvedenych uprav mozna pustim - vysledek by mel byt 150PS Týjo po tom bych také slintal. No já jsem koupil K&N sportovní filtr sání a to je asi jediné co zvládnu, ale kdyby jste někdo věděl jak na to či mi pomohl, nějaké to pivko by tam rozhodně padlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 btw...ted se chystam ho čipnout, tak sem zvědavej, jak to bude vypadat, prej je to ale celkem znat a ten kroutak se este pomerne dost zlepsi!!!tak uvidime... Obavam se, ze samotny cip bez upravy sani, hlavy, vacky, svodu nic neprida, maximalne zmeni prubeh tociveho momentu. Az mi padne zaruka, tak se do vyse uvedenych uprav mozna pustim - vysledek by mel byt 150PS jj myslel sem hlavne na kroutak.... a 150PS hmm, tak to sem teda zvedavej, informuj nas potom o tom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Jak to tak sleduji a čtu tak si asi taky příští rok koupím 2.0 85kw. Měl jsem strach že bude žrát více benálu než 1.8 92kw, ale podle toho co píšete to papá skoro stejně. Kolik platíte za zákonou pojistku na 2.0 85kw? 6.000,- kaček za rok včetně pojištění všech oken. Mám to u Generali s bonusem 10% (s předchozím autem choť bourala ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Jak to tak sleduji a čtu tak si asi taky příští rok koupím 2.0 85kw. Měl jsem strach že bude žrát více benálu než 1.8 92kw, ale podle toho co píšete to papá skoro stejně. Kolik platíte za zákonou pojistku na 2.0 85kw? 6.000,- kaček za rok včetně pojištění všech oken. Mám to u Generali s bonusem 10% (s předchozím autem choť bourala ) Fíha ! Já mám auto ještě v Leasingu, čili Česká byla povinná volba, ale chtěli po mě 8,5k bez oken ! (ale ty budou v havarijku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CANNON Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 2,0 litr nebrat.. Měl jsem tu čest s tím jet a na to, že to má být 2,0 tak je to mrcha líná, ale je to zas svižnější než 1.6ky,jediný co je na octavii s 2,0 dobrý je, že má malou pořizovací cenu, jinak nic víc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 2,0 litr nebrat.. Měl jsem tu čest s tím jet a na to, že to má být 2,0 tak je to mrcha líná, ale je to zas svižnější než 1.6ky,jediný co je na octavii s 2,0 dobrý je, že má malou pořizovací cenu, jinak nic víc.. kecy, kdo chce pohodlného tahouna, nechce závodit a s tím autem umí jezdit, určitě neprohloupí. Pořizovací cena není nízká proto, že by to bylo špatné auto, ale proto, že se toho lidé bojí a moc to nekupují. Nestraš ty, kteří o tom uvažují. A ceny, podle toho, když jsem to kupoval, nejsou nijak nižší, než jiný benály. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Chci se jen zeptat do kterého roku se 2.0 85kw výráběl? Všude vidím jen r.v. 2002. Podle katalogu se 2.0 85 kW vyráběla ještě v roce 2004. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 2,0 litr nebrat.. Měl jsem tu čest s tím jet a na to, že to má být 2,0 tak je to mrcha líná, ale je to zas svižnější než 1.6ky,jediný co je na octavii s 2,0 dobrý je, že má malou pořizovací cenu, jinak nic víc.. Nemám osobní zkušenost, ale podle toho co říkají ostatní je 2.0 mnohem lepší ( pružnost, tah odspoda) než 1.8i, který nahradil, ovšem 2.0 je už zastaralý, jeho nevýhodou je spotřeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.