TomášLPG Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Hlásím stále bez problémů z rozsvícením kontrolky Teď už čepuji za 13.70 kč/l lpg. Prostě pohoda zase lepší rocky no měl bys natočit další díl..hihi to měl byt ftip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J-o-s-h-u-a Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 Tak pánové.Ta slavná kontrolka co svítí snad u všech 2litránkú včetně mého miláška.Tak jsem se na ní ptal jednoho fachmana co dělá jen octy.Cituji jeho odpověď :Motor 2.0 i byl náhražkou za 1.8 20v. a to až v 99 roce2.0I je sice starší,ale za to spolehlivější a má menší spotřebu. Musel však splnit normu euro3 a tam je zakopaný pes.Ten motor to zvládl tak na hranici a když má už něco najeto tak háže chyby. Wag pak píše sporadické závady typu:(bohatá směs občas chudá směs občas),přitom motor jede bez problému. Tak to je asi tak vše. Já mám Octavku 2.0 od dubna a kontrolka se mi rozsvítila asi třetí den ježdění. Když jsem s tím šel do Škoda servisu - spojil jsem to s tou jarní pohledovou prohlídkou, tak mi při vymazání jakejsi technik povídal, že mám ten nejhorši motor jaký kdy Škodovka vyráběla - ale odůvodnit proč, už nedokázal. Celkem by mě zajímalo jestli někdo neznáte v Brně servis na který je spolech a kam případně člověk může zajít - když budou případné jakékoliv problémy a vůbec tak celkově, kde se o Octavky starají a rozumí jim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 to: Marek Zachoval smutne ze niekto v servise toto dokaze povedat. je zrejme ze onen technik je zjavne zakomplexovany. Kazdopadne je rozumne ze hladas iny servis. Ja chodim do Hodonina VISTA CAR. Zatial bez problemov. Co sa kontrolky tyka, ta sa u mna este nikdy nerozsvietila, funkcna samozrejme je. Ono pocitac vyhodnocuje zrejme frekvenciu a pretrvavanie chyby. Ja mam obcas tiez v pamati zavad ze system chudobny alebo bohaty, ale toto sa eliminovalo od vtedy co som si nastavil bohatost zmesi u lpg vstrekovacej jednotky. Spotrebu neriesim, mam ju okolo 10 - 11l/100km po meste, cca 9L/100km mimo mesta. Pri cene za LPG je to zanedbatelna zalezitost. Na benzine mi auto "zralo" obdobne o cca 0,5L menej. Tieto 2,0i su totiz na pedal plynu mimoriadne citlive co sa spotreby tyka. Chcem si teraz dorobit tempomat tak verim ze mimo mesta sa to este zlepsi... hlavne ten komfort a mozno aj spotreba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 Tak jsem to asi zakřikl... . Kontrolka Check svítí....., auto smrdí...., spotřeba o cca 2-3l. stoupla..... . Asi váha vzduchu. lambda... na 100% klasicky prejav, ked ti stupne spotreba aj na mieste... urcite ti ukazuje 2,5litra na hodinu aj viac ked stojis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semenka Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 (editace) K tematu možná bude patřit i emise. Jak jste na tom při kontrole emisí u tohoto motoru 2.0? Jaké máte hodnoty? Editováno: 12. Červen 2008, autor: semenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pampalini Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 Ahoj měl jsem oktávku 2.0 85 kw rok výroby 2001 a zpočátku než si člověk zvykne ta spotřeba nebyla nijak přízniva, pohybovala se kolem 8 do 10-11 litru, což je samozřéjmě moc. Ale postupem času jsem spotřebu snižoval a dokázal jezdit za 4,5 litru na 100 km. Člověk se s autem musí sžít a naučit se s ním jezdit co nejúsporněji. Takže já osobně bych nikdy nešel do dieslů. S autem se mi jezdilo dobře, takže si nemůžu stěžovat. Co se týče poruchovosti tak mi odešla - Lamda sonda, stála myslím 4000 kč - problémy s elektrikou - problém s olejem A pro všechny co vlastní toto vozidlo, jen takové male pošťouchnutí.... Trumfne mě někdo ve spotřebe??? Četl jsem tady příspěvky a nikdo neumí zajet za míň jak 7 litru. A to je velka spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hony Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 (editace) Dlouhodobá 4,5l ? Článek prosím přeřadit do "Síla větru,aneb plachtařův sen!!!" Editováno: 16. Červen 2008, autor: hony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hony Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 (editace) Prosím,jaké dáváte do tohoto motoru svíčky po přestavbě na LPG? Díky Editováno: 16. Červen 2008, autor: hony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Prosím,jaké dáváte do tohoto motoru svíčky po přestavbě na LPG? Díky Jednoznacne NGK. ziadne trojkontaktove a podobne dristy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 (editace) ...Ale postupem času jsem spotřebu snižoval a dokázal jezdit za 4,5 litru na 100 km... A pro všechny co vlastní toto vozidlo, jen takové male pošťouchnutí.... Trumfne mě někdo ve spotřebe??? Četl jsem tady příspěvky a nikdo neumí zajet za míň jak 7 litru. A to je velka spotřeba. prispevok na ktorom som sa dobre pobavil... neviem ci si si isty ze to bol benzinovy motor... u nas na SK chodila taka relacia "Snivajte s nami" tak mozno tam take mozne je Editováno: 17. Červen 2008, autor: Marcello Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 (editace) A pro všechny co vlastní toto vozidlo, jen takové male pošťouchnutí.... Trumfne mě někdo ve spotřebe??? Četl jsem tady příspěvky a nikdo neumí zajet za míň jak 7 litru. A to je velka spotřeba. Tak tos četl nepozorně, já jsem s ním jezdil bez problémů na okreskách za 5,5 i 5,3l, ale to nebyl dlouhodobý průměr ale průměr na "štreku". Jinak jestli s tímhle motorem jezdíš za 4,5l, tak s dieslem bys to zvládl za 2,5l - ale bůh ochraňuj tebe i tvé motory, aneb všechno má své meze..... Editováno: 17. Červen 2008, autor: Alibaba I Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Ahoj měl jsem oktávku 2.0 85 kw rok výroby 2001 a zpočátku než si člověk zvykne ta spotřeba nebyla nijak přízniva, pohybovala se kolem 8 do 10-11 litru, což je samozřéjmě moc. Ale postupem času jsem spotřebu snižoval a dokázal jezdit za 4,5 litru na 100 km. Člověk se s autem musí sžít a naučit se s ním jezdit co nejúsporněji. Takže já osobně bych nikdy nešel do dieslů. S autem se mi jezdilo dobře, takže si nemůžu stěžovat. Co se týče poruchovosti tak mi odešla - Lamda sonda, stála myslím 4000 kč - problémy s elektrikou - problém s olejem A pro všechny co vlastní toto vozidlo, jen takové male pošťouchnutí.... Trumfne mě někdo ve spotřebe??? Četl jsem tady příspěvky a nikdo neumí zajet za míň jak 7 litru. A to je velka spotřeba. By mě docela zajímalo jak jezdíš aby si se dostal na tu spotřebu? A napiš taky prosím co si mám představit pod pojmem problém s elektrikou a olejem. Co si s tím měl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 Jednoznacne NGK.ziadne trojkontaktove a podobne dristy... Marcello,prave na muj motor AVU jsou doporucene NGK trielektrodove ,na dvouelektrodove Boschky to nejelo,jednoel jsem jeste nezkusil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 teď jsem měl na krámě pána s Oktou s tímto motorem a moc si ho pochvaloval... měl na tom za dva roky nalítáno 110 k... km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Tak tos četl nepozorně, já jsem s ním jezdil bez problémů na okreskách za 5,5 i 5,3l, ale to nebyl dlouhodobý průměr ale průměr na "štreku".Jinak jestli s tímhle motorem jezdíš za 4,5l, tak s dieslem bys to zvládl za 2,5l - ale bůh ochraňuj tebe i tvé motory, aneb všechno má své meze..... co se týče spotřeby tohoto motoru, tak bych to porovnal s motorem 1.2 40kW ve Fabii (nehledě na výkon). Nedávno jsem měl možnost jet s OI combi 2.0 na trase 180km ve 3 lidech. Běžel climatronic, nejel jsem nějak extra pomalu. Spotřeba dle pal. PC byla 5,2 l/100km. Je pravda, že při změně řidiče spotřeba stoupla okamžitě o 2 litry víc. Prostě tento motor vyžaduje stejný styl jízdy jako chce 1.2 aby se člověk dostal na spotřebu 4,2 dle pal. PC - z okpce nešahat na plym, rovinu lochtat, do kopce klidně naplno, zbytečně nebrzdit, včas řadit. Pokud na to člověk šlape, tak to bere asi podstatně víc (ostatně jako každý jiný motor) Rozdíl u těchto dvou motorů je, že u 2.0 jsem nemusel přidávat plyn při rojezdu (objem je znát) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášLPG Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 (editace) Tak pánové...jsem maximálně spokojen s tímto motorem. A hlavně mě MOC těší to zdražovánií benzínu a hlavně nafty!!!! Ted mám spotřebu plynu 9l/ 100km- což znamena při ceně +- 33 kc- benzin a 34kč- nafta a 15,60 kč za plyn, jezdím +- 4l nafty na 100km!! a to si myslím že je hodně luxusni . Pochybuju že nějaké T-D-I-čko to zvládne také!!! Jsem maximálně spokojen jak s plynem tak s cenou plynu!!! Jinak přeju mnoho km bez nehod Editováno: 4. Červenec 2008, autor: TomášLPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 4. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 (editace) Mohu jen souhlasit Průměrná spotřeba 8,5--9l LPG Horší je to při couračkách to si vezme 10--11lLPG No ale pořad je to suprově nejlevnější provoz. Kam se hrabe nafta. Editováno: 4. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protected Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 mám tento motor asi půl roku a jsem spokojen, při předpisové jizdě se dá ve měste za 8l a mimo město pod 6,5 z benzináku krom 1,8T asi nejlepší volba:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J-o-s-h-u-a Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 Borci ! Mám 2.0 85kw - motor AZJ Na netu, když koukám na různý nahradní díly a vše pro moje auto s motorem AZJ, tak označení AZJ takřka z 80% není - co mám vlastně za motor - označení AZJ? Pro 2.0 85kw se setkávám zpravidla jen s označením tímto: AQY, APK, AZH, AEG Kdyby někdo něco věděl, tak díky za info..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdamCZ Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 to AZJ si přečet kde ? přímo na motoru nebo ve velkym TP ? já tam mam AQY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J-o-s-h-u-a Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 Je to ve velkým TP. Budu si kupovat svíčky na www.svickyngk.cz a tam třeba kod motoru AZJ je, ale jinde vůbec.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 AZJ se do okty taky dával, ale jen chvilku, myslím, že to byla jedna z posledních variat tohodle 2 litru. Ve VW se objevuje častěji. V Oktávkách není tak moc častej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J-o-s-h-u-a Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 Díky Kaje - už jsem myslel, že to bude nějáky šmejd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 Koukal jsem do ETKY a tak jsem to tam pochopil. Bude určitě většina dílů shodná s ostatníma verzema, chtělo by to vždy porovnat s etkou a pak nakupovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ddevatas Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 rozdíl oproti ostatním 2.0 je v tom, že AZJ má proměnné sání a toč. moment 172 až při 3200 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.