Přejít na obsah

1.2 HTP 44kw ucpaný kat


filipplev

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám podezření na ucpaný kat, auto se mi při jízdě začalo dusit, špatně jde za plynem a dlouho startuje, proste jako by někde bylo něco ucpaného, ale jak dosáhnu 5000 otáček, tak přestane cukat a táhne do 6000 hezky, což mi přijde divné.

měněny palivak, svíčky, cívky i vstriky 

tlaky v cajku

Nesetkal se s tím někdo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Tedy, už je to trošku starší příspěvek, ale mám podobné problémy.

Emise na STK byly jen tak s odřenýma ušima, na palubce svítí neustále "pečené kuře", starty hlavně na jaře a na podzim jsou hodně dlouhé a nechytá se to třeba 5 - 7 sekund a pak to jako by umírá a dusí se, spadnou otáčky volnoběhu na 700-800, a motor zhasne. V létě a v mínusových teplotách to startuje jako nic :-)

 

Jen těch 5000 otáček, to jsem netušil, že to vůbec dokáže. Nad 4500 otáček jsem se s motorem zatím za jízdy nedostal, to snad jde jen ve volnoběhu, ale jelikož mi 4500 točí při 137 km/h a více z toho nevytáhnu, tak těch 5000 nebo dokonce 6000 si neumím ani představit. to už jen musí motor pískat jak ultrazvuk když slyším, jak to píská a syčí při 4000 otáčkách :)

 

R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...