Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dnes se vrátilo auto ze servisu kvůli svolávací akci izolace baterie, místo jednoho dne z toho byly 3 dny. Uvidíme jestli bude vše tak jak má.

278577548_2653694711441202_2334056095457515299_n.jpg

279088467_2653694701441203_7041473217139908834_n.jpg

278770030_2653694764774530_5516660635891711676_n.jpg

279114541_2653694754774531_4967143589644475186_n.jpg

A to Ťa nejak kontaktovali, alebo si len prišiel na pravidelný servis a oznámili Ti to? To mám teda radosť, ak si nechajú auto na 3 dni bez náhrady. A to mne ešte blbol travel assist, moc sa na to netvárili, tak uvidím, či mi budú vobec meniť volant, ako o tom písali iní v

...

Upraveno od faithless78

popravde to nechapem - appka pracuje s VIN kodom a neupozornuje na zvolavaciu akciu. Po zadani VIN sa ta akcia tyka ja mojho auta.

K comu je tam potom sekcia Zpravy.

 

 

Najst servis co ma kapacitu na to sa neda, a ked sa tam o mesiac dostanem urcite sa s tym nebudu babrat a odflaknu to ako rychlo to pojde. 

Mňa sa podľa VINu netýka, tak 10.5. uvidím, to som objednaný na servis...

už se taky hlásím.......čekám na termín.....

No tak to jsem zvědav jak dlouho si to tam nechaji.....asi bude i náhradní vozidlo

Co se s tím dělá, vytáhnou baterku a pak tam dovnitř nalepí pásku :

 

V rámci svolávací akce se u rizikových modelů na spínací skříňku vysokonapěťové baterie preventivně instaluje izolační podložka.

 

image.thumb.png.c8f72192beec4ee70bfeee888b7c944b.png

umí někdo sehnat celé TPI opravy ? Proč musí dolu i kola ?

V servise pak sejmou horní hlinikový kryt baterky a tam někde něco nalepí ? 

Když vidím jak probíhá výroba a kompletace baterky tak už vidím jak v servise se s tím matlaji,patlají .........

Díky za info pokud někdo něco více ví.

  • Autor
V 30. 4. 2022 na 9:37, faithless78 napsal:

A to Ťa nejak kontaktovali, alebo si len prišiel na pravidelný servis a oznámili Ti to? To mám teda radosť, ak si nechajú auto na 3 dni bez náhrady. A to mne ešte blbol travel assist, moc sa na to netvárili, tak uvidím, či mi budú vobec meniť volant, ako o tom písali iní v

...

Na webu jsem zadal vin, kde auto spadalo do svolávací akce a objednal se do servisu. Jinak pozor po ujetí 160km závada na chladicím systému, pánové asi neodvzdušnili nebo nedoplnili chladící kapalinu pro baterii. Auto v servisu a čekám na telefon co bude. 

před 42 minutami, Petr s.a. napsal:

Na webu jsem zadal vin, kde auto spadalo do svolávací akce a objednal se do servisu. Jinak pozor po ujetí 160km závada na chladicím systému, pánové asi neodvzdušnili nebo nedoplnili chladící kapalinu pro baterii. Auto v servisu a čekám na telefon co bude. 

To je průser a jako někdy se nedivím. Tohle se mi také stalo, auto po servise a závada.....oni tam něco nedodělali.....v těch servisech to jsou někdy experti fakt.  Víme něco bližšího k této úpravě ? 

Dobře vám tak hoši

děláš, jako kdyby se svolávací akce týkaly historicky jen modelů s PHEV 🙈🙃

Bohužel ne 😃 Však je to myšleno s nadsázkou

Dnes info ze servisu.

Dobra opravy 2-3 dny , spíše tři dny. Náhradní vozidlo po dobu opravy. Nutno dva certifikováni elektrikáři pro tyto opravy (u nás mají jen jednoho prej, druhého si asi půjčí ?)

Operace je náročná z hlediska prostoru a nařízení Škody, času a postupu. Takže auto na zvedák, vyjmutí baterky, úprava uvnitř baterky ??  

Servis má objednány díly jak na opravu tak prej mnoho přípravků jako poddružné prvky.  Poté kompletace, důkladné odzkoušení.

Když jsem se díval jak se baterky kompletují, tak čumím na to. A pak se podívam do servisu kde je bordel a všechno možné se tam valí atd a moc si to tam neumím představit jak to tam nakoleně rozebírají-upravují. Ve fabrice všude antistatické blbosti u výroby a v servise :-) Toho se trošku bojím, ale oni musí vědět co dělají. Bohužel ani mi nadají ze zvědavosti nahlédnout do TPI co a jak......celkem by mě to zajímalo.

Výroba baterií video:

Výroba baterií pro PHEV

 

Hmm a toto ma by ta skvela green,blue buducnost autopriemyslu.....ale aspon fajn zatial,ze Ta nenechaju bez auta...

No jako netěší mě to ale co naděláme.

Oprava a typ poruchy je označeno jako závažné.

A to můžeme být rádi, že nám auto nechají do opravy, prvotní náznaky byly takové, že auto ihned chtěli stáhnout k sobě po zjištění.

Čekáme a čekáme. Dám pak vědět.

  • Autor

Dnes auto vráceno, bylo mi řečeno že chladící systém byl zavzdušněný. Celkem průser, že si to nepohlídají. Jinak dolili chladící kapalinu a odzkoušeno na cca 60km. Zítra Ostrava tak uvidíme  jestli bude  opět odtah :-/ 

Já doufám že po opravě bude vše jako při starém - tak že bude vše fungovat jak má. Jinak jim to omlátím. Doposud musím říct že vše je na výbornou a vždycky trnu kdybych náhodou musel něco většího řešit. Já dám vědět jak pujdeme na sál :-)

Tak jsem také juknul na VIN a u mne nic - vyrobeno v červnu 2020. V červnu jedu na servisní prohlídku tak se na to zeptám.

svol.jpg

Divné - mělo by se to týkat všech nejspíše.....muj vin to také ze začátku nebralo,ale pak to tam skočilo po týdnu.

web svolávačky

U mňa tiež nič (auto vyrobené 09/2020), skúšam to už niekoľký deň. Uvidím za týždeň, keď ide auto do servisu. To náhradné dostaneš zdarma automaticky @Michal B.?

Upraveno od faithless78

Mi řekli, že to bude trvat tak tři dny a že dostaneme náhradní vozidlo. Já jsem se chtěl zeptat zda bude nebo nebude ale oni sami.

No pokud dnes budou všechny díly, tak zítra jde pod nůž. Minule u Kodiaqa nám nabídli jako náhradní vozidlo Kodiaqa nebo Superba, nakonec jsme dostali Octavii. Teďka bych bral Enyaqa na zkoušku pokud by byl.

@Petr s.a. něco bližšího k opravě/úpravě asi nevíš ? Když máš fotky ze servisu tak jak odkrývali baterku, neviděl jsi co dělali přesně ?

  • Autor

Osobně jsem u toho nebyl, technik mi řekl, že mi pošle foto. Co dělali nevím, ale od známého bych měl dostat podle vinka co dělali. Jinak včera po 500km dolití  cca deci chladící kapaliny a vypadá, že už si to sedlo.

U nás se čeká stále na druhého elektřikáře , snad tento týden, díly+přípravky jsou připraveny. Jako natož že se jedná o závažnou závadu tak pohoda :-) Nikdo nikde nespěchá. V klidku. 

 @Petr s.a. Kdybys něco věděl víc tak klidně SZ pošli , jinak chladící kapalina k elektromotoru je zapečetěná tam já dolit nic nemohu, mohu dolít jen chladič od spalováku

U mne furt nic, průběžně kontroluji 

Auto v servise, žiadna zvolávačka...

To nechápu, někdo ano a někdo né ? říkali všechny phev vyrobené od 1. 1. 2019 - 28. 2. 2022

Tak já nevím a nechápu toto. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.