Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, vyplatí se dcc podvozek oproti klasickému s obyč tlumiči? Nedokážu si představit jak často reálně využiji režimy, ale asi to může být fajn. Co třeba nějaký sportovní stavitelný podvozek třeba h&r místo obyč tlumičů? Vynahradí to dcc?

 

Díky a pardon pokud se ptám na blbosti.

Vloženo

Někdo asi využívá často, já vůbec ne. Zvykl jsem si na houpavý styl v režimu "Comfort". Ten je ale určitě měkčí než klasické tlumiče bez DCC, takže toho moc nelituji.

Vloženo

Chces srovnavat nesrovnatelne 

dcc je natvrdo dana vejska u ktere se da menit jenom tvrdost ( po uprave dcc slider se da jeste pritvrdit a nebo zmekcit) 

h&r stavitelnej muze menit vejsku ale manualne jde o to jak moc si rad po autem aby si stim steloval popripade ty drazsi maj taky nastaveni tuhosti spis je to co od toho podvozku cekas ze bude delat 

Vloženo
3 hours ago, roubic said:

Chces srovnavat nesrovnatelne 

dcc je natvrdo dana vejska u ktere se da menit jenom tvrdost ( po uprave dcc slider se da jeste pritvrdit a nebo zmekcit) 

h&r stavitelnej muze menit vejsku ale manualne jde o to jak moc si rad po autem aby si stim steloval popripade ty drazsi maj taky nastaveni tuhosti spis je to co od toho podvozku cekas ze bude delat 

Me nejde ani tak o stavitelnost - mají i pevný od h&r - jako spíše o zlepšení jízdního projevu a jistější jízdy. To houpání je asi chtene, ale trochu nejistě se mi s tím jelo, tak právě pokud bych nesehnal s dcc, jestli se dá v pohodě vystačit s klasickými tlumiči případně dát nějaký ten sportovní. 

Vloženo

@Martin Petras Samozřejmě mají i pevné ale původně si psal stavitelný. Jako Dcc je si myslim super pokud si to přepnu na nejtvrdší tak je to fakt tvrdé a houpaní je pryč a obráceně. Myslim si že si i normálníma tlumičema se dá žít záleží asi na člověku co mu vyhovuje ale za mě to auto celkově není moc na sportovní jízdu dá se stim ale i tak to není to pravé  jinak sku si přečíst tady pokud si nečetl třeba tam najdeš nějakou inspiraci 

 

Vloženo

Za me kombinace pruziny eibach a dcc je asi to nejlepsi co lze.

ale je to o vkusu kazdeho soudruha. 
samozrejme to nejde srovnavat se vzduchovyma podvozkama, byt to dcc bez eibachu je v comfortu komfortnejsi nez range rover na vzduchu.

 

Vloženo

Mám DCC. Podvozek a můžu jen doporučit 🙂👍 zaleží kam a kde jezdíš a styl jízdy nechál jsem si nakódovat DCC slider a jde to znát 🙂 po dálnici je nejlépe při rychlejší jízdě comfortu dat normál při rychlejší jizdě nad 170 se mi  chvilkově zdálo že to plave tak jsem dal normál… Jeli jsme do Jeseníků (Lípová lázně) a jak tam je stoupaní a serpentiny  a klesání tam doporučuji dat sport a to si tam pěkně člověk užije 🙂👍 kdybych mohl vybrat auto tak určitě zase s DCC podvozkem

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

Je brát v potaz i to že dcc má životnost kolem 100-150 tis a oprava není zrovna úplně levná to už si pak člověk musí rozmyslet zda je pak ochotný dát 40 za výměnu dcc a taky jak se k tomu podvozku chová 

za mě dcc je jasná volba a jsem ochotný pak vytasit peníze za opravu 

Vloženo

To ja taky jsem. Beztak bych kupoval kdyztak sportovní podvozek na tu klasiku kvůli lepšímu projevu. A ty taky nestojí úplně nulu 😊

Teď jsem projel sportline verzi s dcc na Spořilově a za mě dobré. Je to citit. Narychlo mi nejlépe vyhovovalo Normal kde I odezva od volantu ve městě byla slušná, žádná guma. 

Btw je u sportline něco jinak s podvozky než u LK třeba? Dcc myšleno 

Vloženo (editace)

Co vim tak ne dcc je proste jenom jedno 

pro:

normální vůz  149 mm

vozidlo s paketem pro špatné cesty   164 mm

vozidlo s DCC 139 mm

vozidlo s paketem Sport 134 mm

Takhle by to melo bejt na vyber prekopceno z tena o dcc o par radku vejs

Editováno: , autor: roubic
Vloženo

Dokodovani to uplne neni je to trosku slozitejsi 

znamena to ze ze dcc original ma 3 polohy mekke normal a tvrde 

tohle dela to ze mekke muze jeste mekci a tvrde jeste tvrdsi popripade normal se da upravit  a znat to je hodne i ten podvozek se chova jinak ze se prehrava

69771066-BD1E-4BFD-9439-2F733EBC8D97.jpeg

Vloženo

Jen se nenechte opít rohlíkem. Když není jednotka DCC na správné verzi SW, tak sice DCC slider se tváří, že funguje, ale reálně má pořád jen tři polohy :D I když si s tím budete hýbat na nejměkčí a nejtvrdší :) A není problém se domluvit :) 

Vloženo

S DCC jsem jel už dávno, ještě před FL verzí na 19 a jo, comfort jsem měl rád. My ale máme bez DCC - jednak to nebylo kritérium, druhá věc je cena. Na 18 je to v pohodě. Nejhorší jsou ostré přechody (ale to u téměř všech aut, vyjma vzduchu). Otázka ale není o houpavosti, ale o filtrování právě těch ostrých spár/přechodů (třeba D5 kolem Berouna).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...