Publikováno Červen 9, 20223 r Ahojte, chtěl bych se zeptat - po srážce zvířete mi bylo na pojišťovnu provedeno plnění v AS Škoda - ten zatím nebudu záměrně zmiňovat. Měl se měnit přední nárazník, spolujezdcův přední blatník a přední spolujezdcův světlomet. Fakturu přikládám zde do přílohy, obrázek si můžete udělat sami. Nicméně, co mne zajímá konkrétně: Co je pracovní položka 91631500 - Cidlo radaru ser (739,20kc) ? Nevím o tom, že by můj Rapid v nárazníku onen Radar měl (mám ho od novotí, sám jsem ho konfiguroval - RV 2017 před FL, Ambition Fresh, 1.2 TSi 66kW) Dále proč mi byly demontovány dveře dle faktury a taktéž lakovány ? To se lakuje nějak do ztracena ? Od té doby mi v nich chrastí při určitých otáčkách motoru :/ Máte někdo další zkušenosti s takovou výměnou ?
Červen 9, 20223 r Hele měl jse to stejný vzadu. Banální odření u stojícího auta jiným autem. No chtěl jsem výměnu nárazníku, jenom to zamatlali tmelem. Přijdu tam a hláška "vy jste měl problém se zadními čidly žejo? Jednotku jsme vyměnili". -"Ne, čidla fungovaly" :D Takže mám propadlý nárazník, netrefený odstín, ale na pojišťovnu vyměnili jednotku čidel a čidla za 15k?. Celkem nějakých 35k :o
Červen 9, 20223 r Autor Po oné zkušenosti nemám absolutní chuť trávit jakýkoliv čas osobní návštěvou servisu - stačilo. Po převzetí nárazník nelícoval s blatníkem (podle technika to je ok, byť se mezera rozšiřovala), po té mi řekl ať se ale stavím následující den - otázka 20minut, na počkání mi to spraví. Říkám OK, auto převezmu, ale chci to do protokolu napsat a zítra se zastavím. Jenomže nebyl problém jen v nelícujícím dílu, sotva jsem převzal klíče, otočil do polohy 1, hned na mě zahlásil maxidot a Bolero rádio ať zkontrolují přední světla - H7 svítily, ale potkávací denní LED v mlhovkách už nikoliv, takže jsem byl nasranej o to více, jak můžou takto servisovat a já tam chodím jak ocas po noční - nevyspaný, když to nemají v pořádku po všech stránkách. Proto zjišťuji ty položky z faktury, jestli to odpovídá, pokud ne, napíšu stížnost na ŠA, i Allianz pojišťovnu. Čeho je moc, toho je příliš.
Červen 9, 20223 r Autor před 4 minutami, bouchy napsal: Hele měl jse to stejný vzadu. Banální odření u stojícího auta jiným autem. No chtěl jsem výměnu nárazníku, jenom to zamatlali tmelem. Přijdu tam a hláška "vy jste měl problém se zadními čidly žejo? Jednotku jsme vyměnili". -"Ne, čidla fungovaly" :D Takže mám propadlý nárazník, netrefený odstín, ale na pojišťovnu vyměnili jednotku čidel a čidla za 15k?. Celkem nějakých 35k :o To je docela smutné no - ty díly by měli vyměnit - ale u nich člověk nikdy neví. Nějaké tmelení, to tam je pro garažníka Frantu, ne aby takto opravoval autorizák (ale to je můj názor). Řešil jste to nějak ?
Červen 9, 20223 r @Durannn Neřešil, ale svoje jsem si řekl... vůbec neviděla neslyšela. Poučení - měl jsem to za spoluúčast 5000, příště ty prachy vezmu a nechám udělat u důvěryhodného lakýrníka. Co na nastříkání (ještě blbě a křivě) a jednotce senzorů stálo 35k? Vím, protože to bylo na pojišťovnu. Na to, že mi to auto prodávali, tak se mohli posnažit. Ani u AS člověk nemá jistotu, že se aspoň budou snažil jel podle příručky. Plast se prostě prohne a nedá se říznout a svařit jako plech.
Červen 10, 20223 r Autor Tak pojišťovně jsem napsal hodnocení servisu jako běžný krok po likvidaci, ale kdo ví zda to tak někdo vůbec čte.
Červen 10, 20223 r Já to naštěstí ještě nezažil, ale do kamaráda (VW Passat) naboural děda na mopedu a v autorizáku opravy dělali tak, že vše měnili za nové díly. Ono to lakování snižuje při pozdějším prodeji cenu.
Červen 12, 20223 r V 10. 6. 2022 na 9:04, Deawon napsal: Ono to lakování snižuje při pozdějším prodeji cenu. ...ale výrazně zvyšuje marži servisu. Nové díly jsou lakované stejně, čili měření laku to odhalí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.