Durannn Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 Ahojte, chtěl bych se zeptat - po srážce zvířete mi bylo na pojišťovnu provedeno plnění v AS Škoda - ten zatím nebudu záměrně zmiňovat. Měl se měnit přední nárazník, spolujezdcův přední blatník a přední spolujezdcův světlomet. Fakturu přikládám zde do přílohy, obrázek si můžete udělat sami. Nicméně, co mne zajímá konkrétně: Co je pracovní položka 91631500 - Cidlo radaru ser (739,20kc) ? Nevím o tom, že by můj Rapid v nárazníku onen Radar měl (mám ho od novotí, sám jsem ho konfiguroval - RV 2017 před FL, Ambition Fresh, 1.2 TSi 66kW) Dále proč mi byly demontovány dveře dle faktury a taktéž lakovány ? To se lakuje nějak do ztracena ? Od té doby mi v nich chrastí při určitých otáčkách motoru :/ Máte někdo další zkušenosti s takovou výměnou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 Co ti na tyhle tvoje otázky odpověděli v servisu? Tím bych asi začal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 Hele měl jse to stejný vzadu. Banální odření u stojícího auta jiným autem. No chtěl jsem výměnu nárazníku, jenom to zamatlali tmelem. Přijdu tam a hláška "vy jste měl problém se zadními čidly žejo? Jednotku jsme vyměnili". -"Ne, čidla fungovaly" :D Takže mám propadlý nárazník, netrefený odstín, ale na pojišťovnu vyměnili jednotku čidel a čidla za 15k?. Celkem nějakých 35k :o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 9. Červen 2022 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 Po oné zkušenosti nemám absolutní chuť trávit jakýkoliv čas osobní návštěvou servisu - stačilo. Po převzetí nárazník nelícoval s blatníkem (podle technika to je ok, byť se mezera rozšiřovala), po té mi řekl ať se ale stavím následující den - otázka 20minut, na počkání mi to spraví. Říkám OK, auto převezmu, ale chci to do protokolu napsat a zítra se zastavím. Jenomže nebyl problém jen v nelícujícím dílu, sotva jsem převzal klíče, otočil do polohy 1, hned na mě zahlásil maxidot a Bolero rádio ať zkontrolují přední světla - H7 svítily, ale potkávací denní LED v mlhovkách už nikoliv, takže jsem byl nasranej o to více, jak můžou takto servisovat a já tam chodím jak ocas po noční - nevyspaný, když to nemají v pořádku po všech stránkách. Proto zjišťuji ty položky z faktury, jestli to odpovídá, pokud ne, napíšu stížnost na ŠA, i Allianz pojišťovnu. Čeho je moc, toho je příliš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 9. Červen 2022 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 před 4 minutami, bouchy napsal: Hele měl jse to stejný vzadu. Banální odření u stojícího auta jiným autem. No chtěl jsem výměnu nárazníku, jenom to zamatlali tmelem. Přijdu tam a hláška "vy jste měl problém se zadními čidly žejo? Jednotku jsme vyměnili". -"Ne, čidla fungovaly" :D Takže mám propadlý nárazník, netrefený odstín, ale na pojišťovnu vyměnili jednotku čidel a čidla za 15k?. Celkem nějakých 35k :o To je docela smutné no - ty díly by měli vyměnit - ale u nich člověk nikdy neví. Nějaké tmelení, to tam je pro garažníka Frantu, ne aby takto opravoval autorizák (ale to je můj názor). Řešil jste to nějak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 @Durannn Neřešil, ale svoje jsem si řekl... vůbec neviděla neslyšela. Poučení - měl jsem to za spoluúčast 5000, příště ty prachy vezmu a nechám udělat u důvěryhodného lakýrníka. Co na nastříkání (ještě blbě a křivě) a jednotce senzorů stálo 35k? Vím, protože to bylo na pojišťovnu. Na to, že mi to auto prodávali, tak se mohli posnažit. Ani u AS člověk nemá jistotu, že se aspoň budou snažil jel podle příručky. Plast se prostě prohne a nedá se říznout a svařit jako plech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 Stížnost do ŠA je k ničemu, spíše pojišťovnu by mělo zajímat za co a jak plní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 10. Červen 2022 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2022 Tak pojišťovně jsem napsal hodnocení servisu jako běžný krok po likvidaci, ale kdo ví zda to tak někdo vůbec čte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deawon Vloženo 10. Červen 2022 Sdílet Vloženo 10. Červen 2022 Já to naštěstí ještě nezažil, ale do kamaráda (VW Passat) naboural děda na mopedu a v autorizáku opravy dělali tak, že vše měnili za nové díly. Ono to lakování snižuje při pozdějším prodeji cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 12. Červen 2022 Sdílet Vloženo 12. Červen 2022 V 10. 6. 2022 na 9:04, Deawon napsal: Ono to lakování snižuje při pozdějším prodeji cenu. ...ale výrazně zvyšuje marži servisu. Nové díly jsou lakované stejně, čili měření laku to odhalí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.