Přejít na obsah

rozvody


Doubek

Doporučené příspěvky

V servisce pro OI 99 TDI 66KW mam menit rozvodak po 120tkm. Vsude se docitam (internet, Auto Tip,..), ze u 66KW TDIcka se maji menit po 90tkm. Samozrejme servis jede podle servisky...

No tuším je v tom "trošku" bodrel. Ja mam 1.8T, 20V motor AUM, 11/2002. Podla dokumentu, co sem dal DIAGNOSTIK, by som mal menit az v 180000.

Ale momentalne sa mi straca voda z chladiaceho okruhu, asi 0,3 l/1000 km, tak ideme pozerat vodnu pumpu, a rozmyslam, ci nevymenit aj rozvody, ked to bude rozobrane. A idem menit olej. Ale mam najazdenych 73000. ci to nie je až moc skoro na vymenu rozvodov, lebo k 9000 sa dostanem asi tak za rok.

Já měnil rozvody poprvé na 160tis.km a byly v pořádku, ještě by bez problémů běhaly dál a to mám výrobu 97, takže je mi divný takový ty údaje že na 90tis.km měl někdo pumpu v háji a podobný...nevím co s těma autama kdo dělá... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasné, motor ASZ tedy 90 000 km, v servis knížce jsou tedy bludy.

Za nabídku rozvodů děkuji, ale včera se potvrdilo že mé turbo jde do kopru,tak nejdřív musím sypat penízky do turba. :angry: Prosím, nevíte někdo jaký označení má turbo na motor ASZ 1.9 TDI PD v Octav I Combi??? Přibližná cena? Jinak děkuji všem za reakce na moje otázky.

Cus, mam nove turbisko na ASZ.Kdyz tak pres SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na svém AEE jsem rozvody měnil v 99000km, jsme to přešvihnul o 29tis km, vyndaný řemen byl jako nový, jinak kladku a pumpu nechám na další výměnu.

Jinak kdo má motor AEE, tak se dávali dva druhy řemenů, kdy jeden byl na 70tis km a druhý na 60tis km, je to napsané někde v DP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, už jsem tu potkal spoustu tabulek o výměně v tolika a tolika, ale nikde jsem neviděl BFQ??? Nevíte kam teda patří? Jinak z této diskuze nechápu jestli měnim při 120 tis. rozvody jakože jen řemen nebo i kladky. Další otázka: mění se jen napínací kladka nebo je jich víc? Asi blbá otázka, ale fakt nevim ... Jinak výrobu mám 10.03 Dík za odpovědi ...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, už jsem tu potkal spoustu tabulek o výměně v tolika a tolika, ale nikde jsem neviděl BFQ??? Nevíte kam teda patří? Jinak z této diskuze nechápu jestli měnim při 120 tis. rozvody jakože jen řemen nebo i kladky. Další otázka: mění se jen napínací kladka nebo je jich víc? Asi blbá otázka, ale fakt nevim ... Jinak výrobu mám 10.03 Dík za odpovědi ...

vyměň vše a budeš mít klidný spaní...jako já...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to tak, do 7/2003 výměna po 90000km, od 8/2003 výměna po 120000km a kladky po 240000km. Osobně i kdybych tam ten rozvoďák nechal těch 120000, tak ho vyměním i s tou kladkou a vodní pumpou. Moje zkušenosti jsou takové, že i kdyby to ta kladka vydržela, vodní pumpa těch 240000km nevydrží, většinou začne prolínat chladící kapalina.

Přesně tak, moje slova...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Dobrý den,

motor ASV,rok 2003-podle tabulky od diagnostika až ve 150 000km?

Není to nějak moc? Ale asi v MB ví co dělají.

díky za názory a upřesnění.

Zdarec chlape,

Sem psal do škodovky viz obr.

Tak taky nevim pořádně v kolika km a jestli věřit škodovce (měli by vědět co tam cpali za součástky a kolik to vydrží)a nebo je nechat vyměnit třeba ve 120 000 Km.Tak bych taky uvítal zde přítomných názory a hlavně těch co mají stejnej motůrek.

Tak se prosím připojte.

post-2967-1186313261_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

motor ASV,rok 2003-podle tabulky od diagnostika až ve 150 000km?

Není to nějak moc? Ale asi v MB ví co dělají.

díky za názory a upřesnění.

Zdarec chlape,

Sem psal do škodovky viz obr.

Tak taky nevim pořádně v kolika km a jestli věřit škodovce (měli by vědět co tam cpali za součástky a kolik to vydrží)a nebo je nechat vyměnit třeba ve 120 000 Km.Tak bych taky uvítal zde přítomných názory a hlavně těch co mají stejnej motůrek.

Tak se prosím připojte.

Co vím tak nafty se do nějakýho data dávaly na 90tis.km a potom na 120tis.km ale odkdy to je, to fakt nevím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, už jsem tu potkal spoustu tabulek o výměně v tolika a tolika, ale nikde jsem neviděl BFQ??? Nevíte kam teda patří? Jinak z této diskuze nechápu jestli měnim při 120 tis. rozvody jakože jen řemen nebo i kladky. Další otázka: mění se jen napínací kladka nebo je jich víc? Asi blbá otázka, ale fakt nevim ... Jinak výrobu mám 10.03 Dík za odpovědi ...

BFQ by měla být novější varianta AVU čili 1,6 75kw.Interval výměny řemene je tuším 90000km. Vyměňuje se řemem + napínací kladka. U další výměny na 180000 km i čerpadlo.

Editováno: , autor: hlavacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz, už to tu bylo, ale je to akutní/pro mě/, mám octu 1.6 75 kW, těď nevím kod motoru/BQV,AVU/ a stala se mi následující věc... při 89 000 se mi protočila pumpa/utrhla se na hřídelce, uvařil jsem motor takže, v servisu- pumpa, termostat, rovnání hlavy, těsnění, no prostě rozborka-sborka vršku motoru,oprava za 15 000. V pondělí jedu, motor přestal táhnout a on praskl rozvodový řemen, odtah so servisu, rozborka, samozřejmě se to potkalo, vysvětlili mi to tak, že vychozená kladka, cena mat. zatím jen 20000, takže můj závěr, když to dělali v 89000 tak bylo vše OK, jo na tachecu je teď 106 000, takže za tu dobu se asi vychodila kladka, řemen neměnili, jsem na prášky, poradí někdo co dělat????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz, už to tu bylo, ale je to akutní/pro mě/, mám octu 1.6 75 kW, těď nevím kod motoru/BQV,AVU/ a stala se mi následující věc... při 89 000 se mi protočila pumpa/utrhla se na hřídelce, uvařil jsem motor takže, v servisu- pumpa, termostat, rovnání hlavy, těsnění, no prostě rozborka-sborka vršku motoru,oprava za 15 000. V pondělí jedu, motor přestal táhnout a on praskl rozvodový řemen, odtah so servisu, rozborka, samozřejmě se to potkalo, vysvětlili mi to tak, že vychozená kladka, cena mat. zatím jen 20000, takže můj závěr, když to dělali v 89000 tak bylo vše OK, jo na tachecu je teď 106 000, takže za tu dobu se asi vychodila kladka, řemen neměnili, jsem na prášky, poradí někdo co dělat????

No te prdel, mam ten samej motor.asi si udelal chybu, kdyz se ti stalo to co se ti stalo, ze si nenechal rovnou udelat i ty rozvody, dyt si mel najeto 89000.Ten remen musel bejt nacatej,ale nemuselo to byt videt.no stane se.Ted nevim, holt to musis nechat opravit, prece to nehodis ze skaly.Kdyby jo, koupim prevodovku.Mrkni prosim jeste na LPG, ptam se te tam na neco.dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už vím dnes taky, ale servis by to měl snad vědět, kamkoliv jsem volal tak mi technik řekl, že by se mě neptali, spíš když zákazník řekne že ne/je to u nich 6000 navíc/ tak si nechaj podepsat papír, aby byli krytí.... jen v Třebíči ne, už jsou nasraní,že to tam od středy stojí rozebrané a já nechci podepsat zakázku na opravu, jen pro ostatní, kdyby se vám něco podobného stalo, tak si předem nechat přesně vyčíslit opravu, jednotlivé položky a práci, poradil mi to soudní znalec, a v okamžiku kdy máš přesně napsané co se a za co bude měnit, zamozřejmě ten řemen tam bude taky, a pak začít reklamaci, proč ho neměnili atd., budu mít asi perné chvilky ale nemíním za opravu dát 25000 jen kvůli tomu, že to někdo před půl rokem zvoral...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za odpověď, ale stále nevím jak poznám,je-li v mém motoru opravdu rozvod na 120 000 km nebo na 90 000 km.(odlišnosti, značení,atd). Vodní pumpa jasně vyměnit, o tom vím. Že by soudruzi dali k autu jinou servisní knížku?

Včera jsem chtěl trochu protáhnout turbo a ejhle, při 150 najednou nouzový režim.Předpokládám, že turbo nebylo schopno dodat požadované množství vzduchu a tak poučen z příspěvkú na fóru jsem začal hledat táhlo ovládání lopatek abych zjistil jestli není zasr. ale nejde tam strčit ruce.Předpokládám, že to bude někde dole, a že přístup bude po sundání spodního krytu motoru ze spodu. Horem jsem tam ruce nestrčil. No, dnes to připojím na VAG tak uvidím,co zjistí za zhovadilost. Oktu jsem koupil před měsícem, předtím jsem měl Mondeo benzín, tak zatím tápu co kde je a jak se k tomu dostat. Překvapuje mne, že u relativně mladého auta (2003, 86 000 km-neodtočených) jsem stále v montérkách. Pomalu jak u 120-ky. Už jsem dělal zadřené stěrače, zadřený brzdič zadní kotoučovky + výměna zadních kotoučů, a teď asi turbo. Buď mám pech nebo je stále Škoda auto pro kutily?

To asi hle dej příčinu někde jinde . Máme teď 275 000. Poprvé zadní brzdy ve 180000 (kotouče pouze přetočit), podruhé ve 270 000, nováé kotouče, Teď 275 000 turbo origo.

Dle tvých problémů bych těm najetým km moc nevěřil.

Souhlas s tebou já toho až tolik nenajedu ale známej měl 1.8 bez turba a prvně na brzdy šáhnul ve 202Tkm a celkově auto bez oprav....ted má 1.8T 4x4 najeto 186Tkm a měnil ted jen rozvody, zadní brzdy a 2x modul vysokého napětí jinak nic vše bez závad ....takže záleží jak se kdo ktomu chová a taky asi na náhodě ....ale to jsem odbočil od rozvodů...některé udávané km mě překvapují většinou u tdi to každý dělá po 90T.......Mrs

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už vím dnes taky, ale servis by to měl snad vědět, kamkoliv jsem volal tak mi technik řekl, že by se mě neptali, spíš když zákazník řekne že ne/je to u nich 6000 navíc/ tak si nechaj podepsat papír, aby byli krytí.... jen v Třebíči ne, už jsou nasraní,že to tam od středy stojí rozebrané a já nechci podepsat zakázku na opravu, jen pro ostatní, kdyby se vám něco podobného stalo, tak si předem nechat přesně vyčíslit opravu, jednotlivé položky a práci, poradil mi to soudní znalec, a v okamžiku kdy máš přesně napsané co se a za co bude měnit, zamozřejmě ten řemen tam bude taky, a pak začít reklamaci, proč ho neměnili atd., budu mít asi perné chvilky ale nemíním za opravu dát 25000 jen kvůli tomu, že to někdo před půl rokem zvoral...

cítím s tebou a nechápu postup servisu že nenavrhl udělat rozvody????když to měl rozebrané.......1 práce...........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
je to tak, do 7/2003 výměna po 90000km, od 8/2003 výměna po 120000km a kladky po 240000km. Osobně i kdybych tam ten rozvoďák nechal těch 120000, tak ho vyměním i s tou kladkou a vodní pumpou. Moje zkušenosti jsou takové, že i kdyby to ta kladka vydržela, vodní pumpa těch 240000km nevydrží, většinou začne prolínat chladící kapalina.

mě vodní pumpa těch 240tkm vydržela a netekla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POZOR všem.kdo maji 1.8 20V bez turba a nemaji vymenene rozvody a cekaji na 180 tis km,uz ve 120 nekdy zacne odchazet napinaci kladka a pak se to potka,vcera jsem byl ve skode za brachou a tento tyden tam prijeli dve auta na odtahovce,ani ja jsem to nevedel,ze ten motor to dela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...