Miroslav Bocan Vloženo 22. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2022 (editace) Chcel by som sa opýtať, mam scalu 1.0 tsi, a pri žhavení, keď auto dlhšie postoji, je veľmi hlučne, ako keby niečo klepalo rezonovalo. Akonáhle otáčky klesnú na 1000ot, tak už nie je hlučné, takisto aj keď sa hneď pohnem a nenechám ho žhaviť, auto stíchne .... neviete v čom by mohol byť problém? môžu to byť rozvody? Samozrejme si uvedomujem, že motor je hlučnejší pri žhavení, ale za nova mi tak neklepal a nepýtala si ma kamaráti, že čo mám s autom, proste mne už aj okolo ľudia hovoria, čo mi tak klepe .... ale potom ide už normálne Editováno: 25. Červenec 2022, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 22. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2022 Hlučnost po nastartování je normální, řešilo se to i u jiných modelů s tsi. Co je to žhavení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 22. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2022 Poslechni si jinou 1,0 tsi, přesně tvou verzi, ve Scale byl motor TSI s OPF a pak TSI EVO s OPF. Nebo zkus natočit video. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubo22 Vloženo 23. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2022 Tvoje auto nezhavi. Robia to len TDI pred startom. Tvoje TSI pri studenom starte zohrieva katalizator, aby bol co najskor tepky koli emisiam. A ano vtedy je ten zvuk motora trochu hlucnejsi az drsnejsi. Za mna je to OK 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav Bocan Vloženo 23. Červenec 2022 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2022 (editace) Myslel som automatický sytič, zle som sa vyjadril :D Proste keď dlhšie auto postoji a hneď pri štarte sa zvýšia otáčky motora na nejakých 1500ot alebo tak nejako. Všimol som si, že pokiaľ mám pri tom zapnutú klimatizáciu, je to ďaleko hlučnejšie ako bez nej. Keď vlastne ju mam vypnutú, tak je to podstatne tichšie. Len som sa chcel opýtať, či sa niekto s tým nestretol, auto mam od nova, ale určite taký hlučný automatický sytič nebol, keď to spadne na normál alebo sa pohnem, auto razom stíchne o dosť a zmizne aj to kovové drnčanie. Môžem sa pokúsiť to potom s niekým nakamerovať, len nie som si istý, či ten zvuk dobré zachytí video, a tiež je to len pri tom sytiči, čiže sa to ťažko robí, keďže auto ho zapína len pri dlhšom státi. Normálne to určite nie je, keď mi to hovoria okoloidúci a známy, že čo mi tam drnčí, čo to mam s motorom a podobne. Mám auto od nova, a ten automatický sytič išieľ o dosť tichšie ako teraz (normálny chod motora je už tichý bez drnčania atď), pritom olej mením pravidelne aj 2 x do roka a najazdené mam len 24 000 km. Plánujem ho dať cez dovolenku do servisu, len či nemáte niekto s tým skúsenosti, aby som vedel o čo sa vlastne jedná. Keby to v servise neriešili k mojej spokojnosti. Editováno: 23. Červenec 2022, autor: Miroslav Bocan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 23. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2022 Ja sa pripájam k názoru, že je to okej. Robí mi to podobné zvuky aj na 1.2tsi. Skús nahrať video alebo zvuk, aby sme mohli bližšie porovnať. Apropo, máš pravdu v tom, že aj ta klíma vie pridať svojím zvukom, hlavne pri tom nábehu po štarte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.