Leonin Vloženo 25. Listopad 2006 Vloženo 25. Listopad 2006 (editace) menili me olej a mam tušeni že to propušta vypustnym šroubem.Vymenili me tesneni pod vanou a nejake tesneni na odvetravani kliky.Pořad propoušti kolem toho vypust.šroubu tak jsem to dnes odmastil motor zahřal a zitra kouknu odkud to teče. Editováno: 25. Listopad 2006, autor: Leonin Citovat
Maverick Vloženo 25. Listopad 2006 Vloženo 25. Listopad 2006 Jakej motor? Jinak, kdyz reknes treba ve Skoda servisu co chces za sroub, urcite budou vedet jakej. Citovat
Gil Vloženo 25. Listopad 2006 Vloženo 25. Listopad 2006 Jak píše Maverick, stav se ve škodovce a je to rychle a pár korun Citovat
Jíra_82 Vloženo 27. Listopad 2006 Vloženo 27. Listopad 2006 Mělo by tam být měděné těsnění Přesně tak. Já jsem v září měnil olej a starý kroužek to už nějak nezvládnul. Dal jsem proto nový a už je sucho. Dokonce ten nový měl o 1 mm menší vnější průměr, i tak ale DRŽÍ. Citovat
Tomas.cz Vloženo 27. Listopad 2006 Vloženo 27. Listopad 2006 Já ho měním při každé výměně oleje (: Citovat
Yves Vloženo 27. Listopad 2006 Vloženo 27. Listopad 2006 no ja som mal to iste menil som olej tesnili olejovu vanu a zle dotiahli srob vypustny pod nim je podlozka treba sa pozret pod auto ja som to dotiahol a uz je sucho ale olejovu nikdy nepretesnia aby nemokvala trochu to kazde auto ma ktore nie to nema olej v sebe Citovat
Pepa007 Vloženo 27. Listopad 2006 Vloženo 27. Listopad 2006 no ja som mal to iste menil som olej tesnili olejovu vanu a zle dotiahli srob vypustny pod nim je podlozka treba sa pozret pod auto ja som to dotiahol a uz je sucho ale olejovu nikdy nepretesnia aby nemokvala trochu to kazde auto ma ktore nie to nema olej v sebe S tímto názore jsi se vrátil o 30let zpět. To už dnes neplatí. Citovat
thomasino Vloženo 27. Listopad 2006 Vloženo 27. Listopad 2006 Za tech par korun - menit pokazde... Citovat
speedy gonzales Vloženo 6. Prosinec 2006 Vloženo 6. Prosinec 2006 alebo ti chytraci strhli zavit Citovat
srandek Vloženo 6. Prosinec 2006 Vloženo 6. Prosinec 2006 Stačí vyměnit podložku pod šroub, mě jí už podvakrát nevyměnili a byla loužička v garáži, tak jsem se vždy vrátil do servisu, dali podložku a bylo sucho!!!! Citovat
MirekM Vloženo 27. Červenec 2007 Vloženo 27. Červenec 2007 Mělo by tam být měděné těsnění A ta medena podlozka ma nejakou povrchovou upravu? Mel jsem pocit, ze podlozka pod vypoustecim sroubem nemela cerveno-hnedou medenou barvu, ale stribrnou kovovou jako zelezna podlozka. Citovat
pava Vloženo 27. Červenec 2007 Vloženo 27. Červenec 2007 Záleží jaký je motor. Každý motor má výpustný šroub jiný. 1.4 16v mají podložku hliníkovou a když se to utáhne s citem je po dalším povolení jako nová. V každém případě neplatí, jak tady píše někdo výše, že musí mokvat a prolínat olej kolem šroubu. Musí být úplně sucho. Citovat
MirekM Vloženo 27. Červenec 2007 Vloženo 27. Červenec 2007 Záleží jaký je motor. Každý motor má výpustný šroub jiný. 1.4 16v mají podložku hliníkovou a když se to utáhne s citem je po dalším povolení jako nová. V každém případě neplatí, jak tady píše někdo výše, že musí mokvat a prolínat olej kolem šroubu. Musí být úplně sucho. Tak to byla hlinikova a ne zelezna :-) Bylo to prvni vypousteni oleje a z vyroby motoru nebyla vubec rozlisovana (jak pises) vypadala jako nova - jen jsem ji videl, nemel jsem ji v ruce ... PS: na S105 mam original z vyroby hlinikovou jiz dobre rozlisovanou za tech X vymen oleje, olej pres ni nikdy nepidil - sucho kolem vypousteciho sroubu, ten ma ale vetsi prumer nez na me Fabii. Domnivam se, ze jde hlavne o radne ocisteni vsech dosedacich ploch - vany, sroubu a podlozky z obou stran a take jak pises dotazeni s citem. Citovat
joesvk Vloženo 7. Duben 2009 Vloženo 7. Duben 2009 No trosicku to ozivim. Dnes som menil olej. Odkedy mam auto mi menili olej 2x. Teraz som si menil prvy krat sam. Vypustny srob bol fest dotiahnuty.. ked vytiekol olej isiel som okuknut otvor. Na podiv tam boli zelezne spony krote som vytiahol. Utesoval som sa ze to moze byt z podlozky ale uz som tusil ze bude zle. Bol strhany zavit. Bol som tak vytoceny lebo urcite netuzim menit olejovu vanu. skrutka isla zatocit rukou a klucom som trosicku zabral a uz bola pretocena tak som v zlosti fukol 4podlozky a dotiahol som . Nie az na doraz resp. moc som netlacil aby som nepretocil. Nalial som olej nastartoval a cakal. Nic netieklo. Este par dni budem pozorovat. Co mi poradite ak nahodou bude presakovat??? mam sa zmierit s vymenou vane alebo sa to da nejako oebkat?? okolo skrutky som si vsimol ryhy. Ty majstrici co mi menili olej pred tym asi povolovali skrutku "presvedcovakom" ale to uz teraz neporiesim. Citovat
Vlasta Vloženo 7. Duben 2009 Vloženo 7. Duben 2009 (editace) Jen tak pro info ta podložka má pruměr 14mm teda aspoň na 1.2 HTP a já ji měním při každé vyměně,proto si to pamatuju a mám to zapsané v blbníčku v mobilu. Editováno: 7. Duben 2009, autor: Vlasta Citovat
marvin Vloženo 7. Duben 2009 Vloženo 7. Duben 2009 Úspora do 20,- Kč (za podložku) jednou za rok, dva, co udělá radosti, že ? Citovat
Ustecak21 Vloženo 24. Červenec 2010 Vloženo 24. Červenec 2010 neví někdo číslo torx jakej je u 1,4 mpi???? Citovat
Standis Vloženo 16. Srpen 2010 Vloženo 16. Srpen 2010 u čeho??na výpustném šroubu?? já mám jen klasickký šroub 1.4 16V 74 kw Citovat
kajo11 Vloženo 15. Září 2010 Vloženo 15. Září 2010 ja som mal tiez problem s vytekanim oleja z vypustacireho šrobu.pomohol som so sam do servisu uz urcite nie. ztrhli mi zavit na olejovej vani. ale da sa to lahko spravit. mal som pri sebe tenku vodaresnku pasku a tesnenie do 350 stupnou cervene. tak som si na srob namotal vodaresnku pasku a potom som dal este nato aj to tesnenie a mam pokoj. ani kvapka mi nevytecie. olej si vymenim aj sam do servisu uz urcite nie.len tahaju peniaze a odflaknu to Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.