krupinok Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Chtěl bych se zeptat, jestli má motor 1.9 TDI příhřev motoru pro rychlejší zahřátí. Fabia r.v. 10/01. Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Má, asi tři žhavičky v oběhu topení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 27. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Dík za odpověď. A nevíš náhodou kde jsou umístěny??? Jakou mají asi životnost, nebo kdy je předepsaná výměna??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Dík za odpověď. A nevíš náhodou kde jsou umístěny??? Jakou mají asi životnost, nebo kdy je předepsaná výměna??? jsou snad někde u výměníku topení v takový skříni, vypadá to jak termostat, mění se až když nefungujou, skoro vůbec je tu neměníme.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 27. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Předpokládám, že to bude asi pěkná lahůdka se na ně dostat. Moc místa kolem motoru není. Příjde mi, že si mi to strašně dlouho zahřívá. Při jízdě do kopce s otáčkama kolem 2000 to úplně ohřeju tak za 10-12km a to ještě pořádně nemrzlo. Termostat jsem vyměnil a pořád stejný. Mám strach o turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Kazdy naftak se zahriva dlouho, s tim nic neudelas, je to vlastnost a ne zavada. Jestli ho naplno zahrejes za 10-12km tak jsi na tom jeste hodne dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 27. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Ale těch 10-12km musím jet do kopce. Při jízdě po rovině to trvá déle. To vím, že nafťák se zahřívá dlouho, ale myslel jsem si, že tam tento fakt z části řeší příhřev, aby se prohřál dřív. Pro turbo to asi taky nebude nic dobrýho. Jak dlouho to trvá Vám ostatním, než je naplno ohřátý??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 predtym nez ho zahrejes uplne vypni kurenie daj to proste na modro, skor sa ti zohreje ovela skor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 U naftaku bych si timto vubec nelamal hlavu, ten motor je na to staveny a vydrzi to v pohode. Samozrejme se predpoklada ze nepojedes jako prase, coz plati u vsech motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 27. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Podle mě to úplně jedno nemůže být. Jde mi hlavně o to, aby byl ohřátý olej a pořádně se mazalo turbo. Byl bych nerad, aby mi turbo za chvíli podalo ruku a řeko sbohem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 tak to prostě nervi, netoč apod., dokud se ti to neohřeje, to je celý. Nafta se ohřívá pomaleji, protože motor má vyšší účinnost a tj.míň zbytkového tepla, to je celý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Teda si myslím,že fábia TDi žádnej rychlej předehřev vody nemá. Myslím že má pouze v topení elektrickou dečku, která se automaticky zapíná pokud je venkovní teplota menší než 10°C a slouží pouze k rychlejšímu ohřátí interieru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 O zahřivani jsme se už bavili http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12557&st=50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 27. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Teda si myslím,že fábia TDi žádnej rychlej předehřev vody nemá. Myslím že má pouze v topení elektrickou dečku, která se automaticky zapíná pokud je venkovní teplota menší než 10°C a slouží pouze k rychlejšímu ohřátí interieru. Ale určitě bude něco existovat, možná to dávali na přání a za příplatek. Třeba kámoš má u BMW má příhřev, tuším, že to je Webasto a ohřívá mu to vodu. A Fabie 1.4TDI mají myslím taky něco podobnýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Hele fábie ani 1.9 tdi ani 1.4 TDI nic takovýho nemá!!! Mají pouze odporové přídavné topení na vyhřívání interiéru - nikoliv vody. Za příplatek můžeš koupit webasto,ale není to jako origo příslušenství od škodovky. To je jen do 1.9 SDI a do benzínů. Dá se ale dodělat přímo u prodejce webasta,ale je to pěknej ranec. cca 30 000kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Ohledně žhaviček na přihřev vody motor ATD 1.9 tdi 74kw PD je nemá např Fabia motor AXR 1.9 tdi 74kw PD je má např Octavie Tour Čus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 ATD nemá ani dvouhmotnostní setrvák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 27. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Ohledně žhaviček na přihřev vody motor ATD 1.9 tdi 74kw PD je nemá např Fabia motor AXR 1.9 tdi 74kw PD je má např Octavie Tour Čus A kde je má motor AXR umístěné?? Daly by se do motoru ATD doinstalovat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Jak jde z hlavy hadice do výměníku topení, nejlíp je to vidět ještě na 1.9TDi 66nebo 81kw v octavii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 To krupinok. Dal jsem par foto na větev interier - výhřev kabiny. S doděláním by určitě nebyl problém. Místa habakuk. Chtělo by to odborný dotaz na borce z dieselpoweru a nějakého dráteníka ohledně spotřeby el. , dobíjení ap... Je to obyčejný hliníkový bazmek s hžavičkama a dráty co vedou někam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 30. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 To krupinok. Dal jsem par foto na větev interier - výhřev kabiny. S doděláním by určitě nebyl problém. Místa habakuk. Chtělo by to odborný dotaz na borce z dieselpoweru a nějakého dráteníka ohledně spotřeby el. , dobíjení ap... Je to obyčejný hliníkový bazmek s hžavičkama a dráty co vedou někam Už sem s kámošem vymyslel, jak to udělat, ale ještě musíme vymyslet, kam a na kterou hadici to připojit. Každopádně ten ohřev musí být v malém okruhu. Elektrické zapojení nebude složité, musí to být přes relátko a relátko bude spínané buď nezávislým vypínačem, nebo v mém případě to zapojíme přes automatické spínání světel. Kam by se dalo to těleso dát?? Na jakou hadici ho připojit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 kolik km se ma zahrivat fabia 1,9 pri teplote okolo nuly toceni motoru kolem 2 tis otacek stridave kopecky a rovinka? byvaly majitl me rekl,ze termostat menil a ze to nepomohlo. ja si myslim,ze 2é km na provozni teplotu je moc. a kdyz jedu z kopce a zapnu topeni klesne to aj o pul budiku. muze byt i vadne teplotni cidlo? sledoval sme na diagnostice chvilku teplotu vody asi od 10 do 20 stupnu a na volnobeh to tech 10 stupnu udelalo asi za 10 minut. jo a mam upne zaizlovany chladic. mam tam karton a jeste molitan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 po cca 8 mi km mi budíky ukazujou 90°C (reál = 75°C a vejš) osobně bych vyměnil čidlo teploty i termostat, obojí stojí pár korun a po letech provozu hlavně termostat dost proměřuje - unavená pružinky (u tebe to bude dle mne na 99% právě termostatem) čidlo teploty = 06A 919 501 B termostat = 068 121 113 H oboj je práce na pár minut, přístup je dobrý...kapalinu si jednoduše vypustíš, pokud je stará, dej novou, pokud máš zánovní, vrať původní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 byvalej majitel rikal,ze ho menil z rozvodama. dneska sem jel z prace 24 km teplota sla na 90 az po 20 v prudkem kopci. z kopce klesala. no a sahl sme na hadici co vede z termostatu a byla vlazna. nechapu fakt. soused mi mozna ze skodovky donese nejaky pouzity termostat a zkusime to prehodit cidlo mi snad sezene taky. par korun to stoji,ale kdyz chci dat origo,tak dohromady i s kapalinou to bude tak 1200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 napíšu ti to asi takhle, ani novej neznamená funkční......zkus si ho prohodit a uvidíš, každopádně já mám egr off, do práce to mám 12 km, studený to nevytáčím a cca po těch 8 km mám ručičku na 90 stupních ( 90°C to ukazuje od 75°C vejš)...chladič ničím nezakrejvám, naopak mám velký otvor v nárazníku.... čidlo: http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-7_7 107,-Kč termostat: http://www.cc-autodily.cz/termostat-1-9d 187,-Kč obojí origo, G12 můžeš nechat původní, nebo litr stojí kolem 100,-kč...vážně to zase taková investice není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.