Přejít na obsah

Sání, Egr, Turbo, Škrtící klapka - ikona žhavení, oleje, ztráta výkonu (VYŘEŠENO)


Woytman

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, již týden procházím všechna fóra a témata v nich, ale zatím jsem nenašel stejný případ jako je u mě.

 

Jednou takhle po cestě mi blikalo žhavení, v chodu motoru jsem nepostřehl změnu. 

1274297843_Screenshot_4(Vlastn)(1).png.801388e6fd45df491d233c45122a39a5.png

Následující den jsem nastartoval žhavení již neblikalo, ale motor byl hlučný jako bych tam měl 2 motory a každý z nich hučel.

VCDS ukazál:


2 závad nalezeno.
000833 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40)  
               P0341 - 000 - neverohodny signal - Sporadická

008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu 
               P2015 - 000 - neplatný signál - Sporadická

 

Následovně jsem sundal:

Škrtící klapku kterou jsem vyčistil, zkontroloval mechanismus ozub. kolečka  - vše fungovalo a nebyl ani tak zasratý

Egr ventil jsem také vyčistil a ani ten nebyl až tak v hrozném stavu.

 

Prošel jsem celý svazek motor. kabelů od sání až po ŘJ a žádný prošoupaný ani přetržený kabel.

Multimetrem jsem změřil odpor od komponentů a ŘJ. Všechny bez problému.

 

Tudíž jsem složil zpět, chyby zmizeli, ale ihned po nastartování a zkušební jízdě začalo blikat žhavení a při vyšších otáčkách blikala červená ikonka oleje.

1274297843_Screenshot_4(Vlastn)(1).png.801388e6fd45df491d233c45122a39a5.png114477317_Screenshot_5(Vlastn)(1).png.74a44c042a6d3a670d89424af90f9566.png

 

Diagnostika již neukázala původní dvě chyby, ale nově tyto:

 

4 závad nalezeno.
000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75) 
               P0243 - 000 - nefunkcni - Kontrolka závad ZAP

001139 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450) 
               P0473 - 000 - signal prilis velky

005213 - snímac 3 teploty výfukových plynu 
               P145D - 000 - zkrat na plus

005269 - prepnuti ventilu  pro EGR chladic (N345) 
               P1495 - 000 - preruseni nebo zkrat na kostru

 

Opět jsem vše rozebral a zkontroloval zapojení kabelů atd... Ale nic jsem nenašel. 

Prosím o radu, mockrát děkuji. Nerad bych nakoupil komponenty za 10tis a zjistil, že jsem udělal jen nějakou drobnou chybu.

 

// Ve vcds jsem provedl základní nastavení Egru

Editováno: , autor: Woytman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj . Nechci byt chytrak ale , PORADNE PROJDI vsechny hadice , nekdy se stane ze je v nich dira a nenei videt . Ja mel loni to smay hadice za trbem byla v haji taky top psalo chybu na N 75. Z ostanim nevim . Vsechny hadice od koleru prijdi a nejaky vzkopusej . A dalsi vec , na vacce je taky snimac ten menili taky , nevim jestli to nenei zrovna ta porucha nahore jako prvni .

 

 

Editováno: , autor: Tomdlouhan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyřešeno! Špatný kontakt? Bordel v hadičkách? Seklý egr? Sám nevím.

Vyměněn pouze magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75) .

Bohužel chyba přetrvávala a objevilo se toto

000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75) 
               P0243 - 000 - nefunkcni - Kontrolka závad ZAP
005213 - snímac 3 teploty výfukových plynu 
               P145D - 000 - zkrat na plus
005658 - Žhavicí svícka válce 1 -Q10 
               P161A - 000 - prerušení
005659 - Žhavicí svícka válce 2 -Q11 
               P161B - 000 - prerušení
005269 - prepnuti ventilu  pro EGR chladic (N345) 
               P1495 - 000 - preruseni nebo zkrat na kostru

 

proto jsem provedl následovné:

 

1. Všechny podtlakové hadice odzkoušeny pusou - v pořádku.

 

2. Rozmotal jsem celý el. svazek motoru - sundal izolaci - ŽÁDNÝ kabel nebyl porušen proto jsem opět vše zamotal do izolačky a nového husího krku. Kabely k egru, klapce atd jsem vedl vrchem nikoliv spodem, tudíž bylo méně ohybů.

 

3. Egr, Klapku jsem rozebral a vyčistil včetně sundání plastů z dílů a promazání koleček v škrtící klapce a egr vyčištěn také včetně sundaného plastu. Sprejem na čištění egru.

 

PO MONTÁŽI ZPĚT (již potřetí) chyby zmizeli záhadně. PROVEDL jsem přes VCDS základní nastavení egru a plnící tlak a vše je ok.

 

 

Editováno: , autor: Woytman
doplnění infa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Woytman změnil název na Sání, Egr, Turbo, Škrtící klapka - ikona žhavení, oleje, ztráta výkonu (VYŘEŠENO)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...