Přejít na obsah

Totální výpadek


LiPali

Doporučené příspěvky

Mám Fábii Combi Classic 1,4 16V 55 kW r.v. 2004 74 tis. najeto

1. potrvzuji klepání motoru při chladném startu, při přiblížení ucha k motoru to je celé TDI.

2. je docela línej, když nemáš 200 m místa, tak ve čtyřech lidech při 60 km/h a na dvojku při 5000 ot/min nepředjedeš Avii. Ale řve jako Herkules. Na dálnici je 160 km/h docela problém, záleží jak fouká vítr :-) spotřeba průměr 6,8 l/100 km. Opel Vectra Sedan 1,6 16V za 6,2 l/100 km

3. jednou ráno už druhej den nepřetržitě pršelo, né moc, ale pořád. Chci jet na garáž, otočím klíčkem a ani prd. Startér točí motorem 250 ot./min a motor ani škrtnutí. Jen se klepal v silentblocích asi 5 cm. Po asi patnáctém startu na styl Škoda 120 (plnej plyn) to asi po 10 sekundách nepřesvědčivě začalo cukat, chytat a najednou 3500ot./min, černo-modrej kouř a smrad jako hejcuk kol114 . Nevím jak by se to jinak dalo nastartovat. Už nic jinýho nezbejvalo, nervy už tekly. Nevím, jestli nějak navlhlo sání nebo se voda dostala do elektriky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Klepe mi taky, co tak sleduju, klepou všechny motory BBY

2. Tohle neznám, mě to jede pěkně, 160 po dálnici můžu jet až na pár stoupání celou cestu z Prahy do Brna, maximálku mám někde nad 180 (tachometrových), po pravdě řečeno pořádně jsem to ještě nezkoušel. Průměrnou spotřebu mám 6.3l/100 km (palubní počítač)

3. Tohle neznám, zatím vždy (klep, klep) chytil na první otočení s první otáčkou. Mrkni tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=14969&st=50 co píše Pekys, myslím, že má stejný problém co ty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.Mě osobně to tedy neklpe ale možná odpoveď je v : "AUA"

2.Taky nenzám po dálnici tempomat 160 drží..maximálně co jsem jel 185(tacho) ještě by trošku jela ale na co

3. Zkusil bych se podívat na čidlo chladicí kapaliny( špatně nastavená směs při startu) po případě na zapalovací cívky ale pochybuji,že by navlhly všechny 4...a kdyby navlhla třeba jen jedna tak by to chytlo ale třeba jen na 3 válce a svítíla by kontrolka...

Editováno: , autor: Lugo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a pri tom startovani nesvieti ziadna kontrolka ? uz tu bol problem ze niekomu na 16V motore navlhlo zapalovacie trafo, ale to nechapem ako. zopakovalo sa to odvtedy ? mimochodom menil si uz sviecky ci mas este povodne mohli by to aj tie robit.

Pokud má ročník 94, jak píše, žádné zapalovací trafo tam nemá. Každá svíčka má svoji cívku, snad by mohl být problém tady. Zkusit prohodit z jiného auta a zkoušet. V těch svíčkách by mohl problém být, pokud nejsou ještě vyměněné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam tiez aua motor a klepanie nepozorujem. inak 160km/h po dialnici pri 4 ludoch v pohode cela cesta BA-TN a spät. skusal som pri 4 ludoch na rovine kolko to ide a podla tacha som isiel 180km/h pri 5000ot. islo by este ale uz som to nechcel viac tocit. inak ma napada co kompresne tlaky ked to netaha asi aj tambude problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam tiez aua motor a klepanie nepozorujem. inak 160km/h po dialnici pri 4 ludoch v pohode cela cesta BA-TN a spät. skusal som pri 4 ludoch na rovine kolko to ide a podla tacha som isiel 180km/h pri 5000ot. islo by este ale uz som to nechcel viac tocit. inak ma napada co kompresne tlaky ked to netaha asi aj tambude problem.

Něco na tom bude, táta má taky AUA a taky po startu klid. Zřejmě to bude nějaká úprava v konstrukci motoru po modernizaci. Chyba to zřejmě nebude, ale citlivé ucho to může kapánek vylekat to přiznávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam tiez aua motor a klepanie nepozorujem. inak 160km/h po dialnici pri 4 ludoch v pohode  cela cesta BA-TN a spät. skusal som pri 4 ludoch na rovine kolko to ide a podla tacha som isiel 180km/h pri 5000ot. islo by este ale uz som to nechcel viac tocit. inak ma napada co kompresne tlaky ked to netaha asi aj tambude problem.

Něco na tom bude, táta má taky AUA a taky po startu klid. Zřejmě to bude nějaká úprava v konstrukci motoru po modernizaci. Chyba to zřejmě nebude, ale citlivé ucho to může kapánek vylekat to přiznávám.

co je na nich rozdielne? vykonostne vsetko rovnake. len tusim uz odpadlo trafo a nejake zmeny vo ventile spätnho vedenia. ci este je tam nieco ? ked to mas doma mohol by si to vediet ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam tiez aua motor a klepanie nepozorujem. inak 160km/h po dialnici pri 4 ludoch v pohode  cela cesta BA-TN a spät. skusal som pri 4 ludoch na rovine kolko to ide a podla tacha som isiel 180km/h pri 5000ot. islo by este ale uz som to nechcel viac tocit. inak ma napada co kompresne tlaky ked to netaha asi aj tambude problem.

Něco na tom bude, táta má taky AUA a taky po startu klid. Zřejmě to bude nějaká úprava v konstrukci motoru po modernizaci. Chyba to zřejmě nebude, ale citlivé ucho to může kapánek vylekat to přiznávám.

co je na nich rozdielne? vykonostne vsetko rovnake. len tusim uz odpadlo trafo a nejake zmeny vo ventile spätnho vedenia. ci este je tam nieco ? ked to mas doma mohol by si to vediet ?

..ještě je tam malinko jinak řešen air box resp. odvětrávání....přehodit jen tak z BBY na AUA to nejde :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam tiez aua motor a klepanie nepozorujem. inak 160km/h po dialnici pri 4 ludoch v pohode  cela cesta BA-TN a spät. skusal som pri 4 ludoch na rovine kolko to ide a podla tacha som isiel 180km/h pri 5000ot. islo by este ale uz som to nechcel viac tocit. inak ma napada co kompresne tlaky ked to netaha asi aj tambude problem.

Něco na tom bude, táta má taky AUA a taky po startu klid. Zřejmě to bude nějaká úprava v konstrukci motoru po modernizaci. Chyba to zřejmě nebude, ale citlivé ucho to může kapánek vylekat to přiznávám.

co je na nich rozdielne? vykonostne vsetko rovnake. len tusim uz odpadlo trafo a nejake zmeny vo ventile spätnho vedenia. ci este je tam nieco ? ked to mas doma mohol by si to vediet ?

..ještě je tam malinko jinak řešen air box resp. odvětrávání....přehodit jen tak z BBY na AUA to nejde :)

Asi by nikdo neměnil BBY na AUA, spíš naopak ne?

houmr: zhruba jsi to vyjmenoval, ještě ŘJ a s tím spojený SW. Ale jestli jsou některé díly motoru dělané v jiných tolerancích asi nezjistíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co myslite tim klepanim po startu ? ty prvni 2-3 sec nez se vymezi hydrostely to trosku zaklepe,ale to musis mit otevrenou kapotu abys to slysel nebo neco jineho?

ja mam taky rv jaro 04 a zadne z popisovanych veci to nedela

jeste otazka co tam lejes za olej?

Plnou syntetiku Castrol 5W-40

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pani mozem sa vam zverit s nasledovnou epizodou. Auto som normalne odstavil a po cca 4 hodinach starter toci ako divy a nic nechyta. podozrenie som mal na starter (vid moju ziadost o pomoc). Baterka skoro skapala a bolo to v haji. Kontrolky nesignalizovali nic. Po vybrati sviecokboli mokre ale pri kontrole vsetky hadzali iskru...Zahada bola ze preco to nechyta len sa to sem tam zakucka.

Pointa:

Takze mam v haji dva hydrostely (ziadna kompresia-lahko pootvorene ventily) preto to rychle tocenie motora pri starte. Som rad ze to neni v elektrike ale musia mi rozobrat cely motor pretoze, musim menit rozvody a tiez piestne kruzky na jednom dvoch valcoch cez ktore mi to trochu papka olej. uplny srot :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...