Eflik Vloženo 11. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Tak nic Asi to vyresim obdobne jako psal tady nekdo od vas Menic 12-220 a topne teleso. Cena do 2000,- Mozna by se dal jeste pripojit casovy spinac ktery by se trebas v 8 sepl na 5 minut a vyhral to, ale to az budou fakt ty mrazy, ktere jaksi nejsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Pri tech cenach, byt sofistikovanych a profi reseni me toto take napadlo ale je to potreba nejak dobre "zastavit" do auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 To Eflik. Jestli myslíš že tam dáš ten převodník - inventor do zapalovače 12/220 tak nevím a asi bych do toho nešel. V Tesku jsem viděl takový za 800, ale ten je na spotřební elektroniku do 150 W. Nejsem dráteník abych poznal jestli je to dost W, ale asi ti umře baterka Pokud ho někdo má , tak ať sem hodí info jak dlouho vydrží bat. než umře při nenastartovaném motoru. Čus FABIE combi 1.9 TDi elegance Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 (editace) Měnič 12/220?? Abys to vyhřál do 5 minut,potom potřebuješ těleso s výkonem tak 1KW.Doufám,že si umíš spočítat,co na to baterka Editováno: 11. Prosinec 2006, autor: cosby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 To Eflik. Než dělat pokusy s měničem, který stejně dopadne špatně a vyhodíš 2000, tak raději zainvestuj do starších vyhřívaných sedaček z bazaru. V autě nemusíš mít teplo, stačí, když ti hřeje prdel a ledviny. Ten pocit je tak příjemný, že ani nezaregistruješ že je v autě kosa. Čus FABIA combi 1.9 TDi elegance s vyhřívanými židlemi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 12. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 No ja videl i lepsi menice 12/220 trebas 500W, to by uz celkem slo, jinak tyhle se bezne pouzivaji pro kompy, trebas policajti je maji v aute, dokonce pri tom i tisknou a nevim co nato baterka. Kdyz utahne neci 1000w zesilovac a x 100W repraku, pak utahne bez problemu i tohle. Navic tohle bude dle meho nazoru mnohem mene vytezovat baterku, nez pridavne topne telesa za 20 000. Ale to je muj nazor Poreferuju v okamziku kdy teplota klesne pod -10°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 Jasně,ale vůbec si neuvědomuješ,že ti showmani co mají 1000W zesík musí mít nastartované auto a ještě ve zvýšených volnoběžných otáčkách.Jinak 500W by ti v -10 pomohlo,pokud by šlo tak 15 minut.za tu dobu,pokud by jsi měl jen trošku postarší baterku,už nenastartuješ.Suohlasím s pafelem,lepší je zainvestovat do vyhřívaných sedaček.Dnes jsem se o tom přesvědčil.Mám SUPA TDI,ty se hřejou pomalu,ale sedačky se vyhřívají rychle a to stačí k pocitu tepla a navíc si myslím¨,že benziňáky se zahřívají rychle a zahřejí se i na volnoběh,tak podle mého je to zbytečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 Policajti mají na nehody T4 a T5, a využívají druhou baterku, kterou se napájí bufík, lednička apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 12. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 (editace) Kurdec purdec, musi to nejak jit, kdž ta baterka utáhne onen přídavný, musí se to dát nějak ošefovat. A ja na to přijdu Jinak nevím jak moc je dobré nechat auto stát na volnoběh, ale řek bych že moc ne. Editováno: 12. Prosinec 2006, autor: Eflik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 naftě to je šumák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 jinak u bufíka je největším odběrem ventilátor topení, kterým se vhání vzduch do kabiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 naftě to je šumák Zaleži jak to myslíš šumafuk. Znam lidi co TDI si nastartujou o 10 min dřív než vyjedou a pak hned po rozjezdu to rozhuli co to da protože tvrdí že maji zahřatej motor - ale co převodovka, turbo atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 To JaKr. Nesouhlasím s tebou že naftě je to šumák. Volnoběh je pro dízl a ještě studený to nejhorší. Toto není z mé hlavy, ale někde jsem to tu vyčetl. TDi motor je velice učinný, takže produkuje málo tepla a zahřívá se velice pomalu. Nemá smysl startovat 5.minut před odjezdem, aby se zahřál, protože se stejně nezahřeje a studeným olejem uškodí ventilovým rozvodům, které pracujou s velkým tlakem. Nejlepší pro TDi je nastartovat a jet. Totéž platí i pro turbo. Nastartovat a jet. Turbo taky nemá rádo studený olej a hlavně špatně snáší dlouhý volnoběh. Turba jsou konstruovány a těsněny na práci v přetlaku. Z interiéru do motoru Sorry. Čus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starman Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 Kurdec purdec, musi to nejak jit, kdž ta baterka utáhne onen přídavný, musí se to dát nějak ošefovat. A ja na to přijdu Jinak nevím jak moc je dobré nechat auto stát na volnoběh, ale řek bych že moc ne. faba je to samé jako škoda 120, hřeje přesně na stejných metrech,... bohužel( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 pafel brunoos: myslel jsem to trochu jinak, ve spojitosti se zmiňovanými policajty, ty přijedou k nehodě už zahřátí, jasně, že volnoběh a stání studeného motoru je špatné pro benzín a naftu, pro naftu dokonce i víc, ale pro už ohřátý motor je volnoběh pro naftu v poho, pro benzín nic moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 To JaKr souhlas . 10 let jsem mrznul ve Škodě 110 R, pak dalších 10 let ve Škodě 120 L a proto jsem řekl DOST. Už žádné falešné auta ale pořádné. Fabia s aut. klimatizací, vyhřívanými židlemi a pro sichr Ebespracher. A k tomu teplá garáž!!! Teď ještě vyhřívaný volant a budu in. Čus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starman Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 To JaKr souhlas . 10 let jsem mrznul ve Škodě 110 R, pak dalších 10 let ve Škodě 120 L a proto jsem řekl DOST. Už žádné falešné auta ale pořádné. Fabia s aut. klimatizací, vyhřívanými židlemi a pro sichr Ebespracher. A k tomu teplá garáž!!! Teď ještě vyhřívaný volant a budu in. Čus čeče ty tam topíš snad vším)))))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 To JaKr souhlas . 10 let jsem mrznul ve Škodě 110 R, pak dalších 10 let ve Škodě 120 L a proto jsem řekl DOST. Už žádné falešné auta ale pořádné. Fabia s aut. klimatizací, vyhřívanými židlemi a pro sichr Ebespracher. A k tomu teplá garáž!!! Teď ještě vyhřívaný volant a budu in. Čus Co ten vyhřivanej volant - existujou vubec do škodovek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Jo vyhřívaný volant to by byla věc. Chtělo by to vymyslet jak to mají motorové pily. Práce s vyhřívanou rukojetí, to je v zimě paráda. Čus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Jo vyhřívaný volant to by byla věc. Chtělo by to vymyslet jak to mají motorové pily. Práce s vyhřívanou rukojetí, to je v zimě paráda. Čus proč motorove pily - dyt i auta už to maj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Tak to jsi mně nachytal na švestkách. Ale určitě né škodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 To JaKr souhlas . 10 let jsem mrznul ve Škodě 110 R, pak dalších 10 let ve Škodě 120 L a proto jsem řekl DOST. Už žádné falešné auta ale pořádné. Fabia s aut. klimatizací, vyhřívanými židlemi a pro sichr Ebespracher. A k tomu teplá garáž!!! Teď ještě vyhřívaný volant a budu in. Čus Co ten vyhřivanej volant - existujou vubec do škodovek. Si na ten volant nech ušít chlupatej potah, co byl na volantech ve zlaté éře Š 100, 105/120 a žigulíků Funkci to plnilo i bez elektriky a k tomu ten nádhernej design s dlouhejma chlupama ...jako když mačkáč ovci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 A na zadní plato jezevčíka s houpací hlavou Že jo. No to by se Ti líbilo. To táááááák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Jj, a chlupatý potahy, kopačák na vnitřní zpětné zrcátko a nahou babu alias voňavku, dozadu černý záclonky, přes který je h*vno vidět, k tomu uzemňovací pás tahat za sebou, kdyby do mě cestou náhodou šlehnul blesk, plastovou kačenku nebo tenisák na tažný, na stěrače křidýlka, ať mají pořádnej přítlak, dopředu světelnou rampu s hafo přídavnými dálkovými světlomety, nějaký ty mlhovky a antény a ze pár odrazek a nálepek na všechny možný části auta a jsem v sedmým nebi Ať žije tuning alias 80-léta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Uz to tu bolo raz spominane a ja som nad tym nie raz spekuloval,ale som sa bal nasledkov.Ide mi o pridavne odporove kurenie co sa domontovava do naftakov,kedze im to dlhsie trva nez benzinakom.Kedze ma svoj flek vo vymeniku tepla a myslim svoje o setreni vyrobnych nakladov .To jest nemal byt problem v dotatocnej montazi,dalo by sa nieco poriesit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.