Prosinec 11, 200618 r Autor Tak nic Asi to vyresim obdobne jako psal tady nekdo od vas Menic 12-220 a topne teleso. Cena do 2000,- Mozna by se dal jeste pripojit casovy spinac ktery by se trebas v 8 sepl na 5 minut a vyhral to, ale to az budou fakt ty mrazy, ktere jaksi nejsou
Prosinec 11, 200618 r Pri tech cenach, byt sofistikovanych a profi reseni me toto take napadlo ale je to potreba nejak dobre "zastavit" do auta...
Prosinec 11, 200618 r To Eflik. Jestli myslíš že tam dáš ten převodník - inventor do zapalovače 12/220 tak nevím a asi bych do toho nešel. V Tesku jsem viděl takový za 800, ale ten je na spotřební elektroniku do 150 W. Nejsem dráteník abych poznal jestli je to dost W, ale asi ti umře baterka Pokud ho někdo má , tak ať sem hodí info jak dlouho vydrží bat. než umře při nenastartovaném motoru. Čus FABIE combi 1.9 TDi elegance
Prosinec 11, 200618 r Měnič 12/220?? Abys to vyhřál do 5 minut,potom potřebuješ těleso s výkonem tak 1KW.Doufám,že si umíš spočítat,co na to baterka Upraveno Prosinec 11, 200618 r od cosby
Prosinec 11, 200618 r To Eflik. Než dělat pokusy s měničem, který stejně dopadne špatně a vyhodíš 2000, tak raději zainvestuj do starších vyhřívaných sedaček z bazaru. V autě nemusíš mít teplo, stačí, když ti hřeje prdel a ledviny. Ten pocit je tak příjemný, že ani nezaregistruješ že je v autě kosa. Čus FABIA combi 1.9 TDi elegance s vyhřívanými židlemi
Prosinec 12, 200618 r Autor No ja videl i lepsi menice 12/220 trebas 500W, to by uz celkem slo, jinak tyhle se bezne pouzivaji pro kompy, trebas policajti je maji v aute, dokonce pri tom i tisknou a nevim co nato baterka. Kdyz utahne neci 1000w zesilovac a x 100W repraku, pak utahne bez problemu i tohle. Navic tohle bude dle meho nazoru mnohem mene vytezovat baterku, nez pridavne topne telesa za 20 000. Ale to je muj nazor Poreferuju v okamziku kdy teplota klesne pod -10°C
Prosinec 12, 200618 r Jasně,ale vůbec si neuvědomuješ,že ti showmani co mají 1000W zesík musí mít nastartované auto a ještě ve zvýšených volnoběžných otáčkách.Jinak 500W by ti v -10 pomohlo,pokud by šlo tak 15 minut.za tu dobu,pokud by jsi měl jen trošku postarší baterku,už nenastartuješ.Suohlasím s pafelem,lepší je zainvestovat do vyhřívaných sedaček.Dnes jsem se o tom přesvědčil.Mám SUPA TDI,ty se hřejou pomalu,ale sedačky se vyhřívají rychle a to stačí k pocitu tepla a navíc si myslím¨,že benziňáky se zahřívají rychle a zahřejí se i na volnoběh,tak podle mého je to zbytečné.
Prosinec 12, 200618 r Policajti mají na nehody T4 a T5, a využívají druhou baterku, kterou se napájí bufík, lednička apod.
Prosinec 12, 200618 r Autor Kurdec purdec, musi to nejak jit, kdž ta baterka utáhne onen přídavný, musí se to dát nějak ošefovat. A ja na to přijdu Jinak nevím jak moc je dobré nechat auto stát na volnoběh, ale řek bych že moc ne. Upraveno Prosinec 12, 200618 r od Eflik
Prosinec 12, 200618 r jinak u bufíka je největším odběrem ventilátor topení, kterým se vhání vzduch do kabiny.
Prosinec 12, 200618 r naftě to je šumák Zaleži jak to myslíš šumafuk. Znam lidi co TDI si nastartujou o 10 min dřív než vyjedou a pak hned po rozjezdu to rozhuli co to da protože tvrdí že maji zahřatej motor - ale co převodovka, turbo atd...
Prosinec 13, 200618 r To JaKr. Nesouhlasím s tebou že naftě je to šumák. Volnoběh je pro dízl a ještě studený to nejhorší. Toto není z mé hlavy, ale někde jsem to tu vyčetl. TDi motor je velice učinný, takže produkuje málo tepla a zahřívá se velice pomalu. Nemá smysl startovat 5.minut před odjezdem, aby se zahřál, protože se stejně nezahřeje a studeným olejem uškodí ventilovým rozvodům, které pracujou s velkým tlakem. Nejlepší pro TDi je nastartovat a jet. Totéž platí i pro turbo. Nastartovat a jet. Turbo taky nemá rádo studený olej a hlavně špatně snáší dlouhý volnoběh. Turba jsou konstruovány a těsněny na práci v přetlaku. Z interiéru do motoru Sorry. Čus
Prosinec 13, 200618 r Kurdec purdec, musi to nejak jit, kdž ta baterka utáhne onen přídavný, musí se to dát nějak ošefovat. A ja na to přijdu Jinak nevím jak moc je dobré nechat auto stát na volnoběh, ale řek bych že moc ne. faba je to samé jako škoda 120, hřeje přesně na stejných metrech,... bohužel(
Prosinec 13, 200618 r pafel brunoos: myslel jsem to trochu jinak, ve spojitosti se zmiňovanými policajty, ty přijedou k nehodě už zahřátí, jasně, že volnoběh a stání studeného motoru je špatné pro benzín a naftu, pro naftu dokonce i víc, ale pro už ohřátý motor je volnoběh pro naftu v poho, pro benzín nic moc.
Prosinec 13, 200618 r To JaKr souhlas . 10 let jsem mrznul ve Škodě 110 R, pak dalších 10 let ve Škodě 120 L a proto jsem řekl DOST. Už žádné falešné auta ale pořádné. Fabia s aut. klimatizací, vyhřívanými židlemi a pro sichr Ebespracher. A k tomu teplá garáž!!! Teď ještě vyhřívaný volant a budu in. Čus
Prosinec 14, 200618 r To JaKr souhlas . 10 let jsem mrznul ve Škodě 110 R, pak dalších 10 let ve Škodě 120 L a proto jsem řekl DOST. Už žádné falešné auta ale pořádné. Fabia s aut. klimatizací, vyhřívanými židlemi a pro sichr Ebespracher. A k tomu teplá garáž!!! Teď ještě vyhřívaný volant a budu in. Čus čeče ty tam topíš snad vším))))))))
Prosinec 14, 200618 r To JaKr souhlas . 10 let jsem mrznul ve Škodě 110 R, pak dalších 10 let ve Škodě 120 L a proto jsem řekl DOST. Už žádné falešné auta ale pořádné. Fabia s aut. klimatizací, vyhřívanými židlemi a pro sichr Ebespracher. A k tomu teplá garáž!!! Teď ještě vyhřívaný volant a budu in. Čus Co ten vyhřivanej volant - existujou vubec do škodovek.
Prosinec 14, 200618 r Jo vyhřívaný volant to by byla věc. Chtělo by to vymyslet jak to mají motorové pily. Práce s vyhřívanou rukojetí, to je v zimě paráda. Čus
Prosinec 14, 200618 r Jo vyhřívaný volant to by byla věc. Chtělo by to vymyslet jak to mají motorové pily. Práce s vyhřívanou rukojetí, to je v zimě paráda. Čus proč motorove pily - dyt i auta už to maj
Prosinec 14, 200618 r To JaKr souhlas . 10 let jsem mrznul ve Škodě 110 R, pak dalších 10 let ve Škodě 120 L a proto jsem řekl DOST. Už žádné falešné auta ale pořádné. Fabia s aut. klimatizací, vyhřívanými židlemi a pro sichr Ebespracher. A k tomu teplá garáž!!! Teď ještě vyhřívaný volant a budu in. Čus Co ten vyhřivanej volant - existujou vubec do škodovek. Si na ten volant nech ušít chlupatej potah, co byl na volantech ve zlaté éře Š 100, 105/120 a žigulíků Funkci to plnilo i bez elektriky a k tomu ten nádhernej design s dlouhejma chlupama ...jako když mačkáč ovci
Prosinec 14, 200618 r A na zadní plato jezevčíka s houpací hlavou Že jo. No to by se Ti líbilo. To táááááák.
Prosinec 14, 200618 r Jj, a chlupatý potahy, kopačák na vnitřní zpětné zrcátko a nahou babu alias voňavku, dozadu černý záclonky, přes který je h*vno vidět, k tomu uzemňovací pás tahat za sebou, kdyby do mě cestou náhodou šlehnul blesk, plastovou kačenku nebo tenisák na tažný, na stěrače křidýlka, ať mají pořádnej přítlak, dopředu světelnou rampu s hafo přídavnými dálkovými světlomety, nějaký ty mlhovky a antény a ze pár odrazek a nálepek na všechny možný části auta a jsem v sedmým nebi Ať žije tuning alias 80-léta...
Prosinec 14, 200618 r Uz to tu bolo raz spominane a ja som nad tym nie raz spekuloval,ale som sa bal nasledkov.Ide mi o pridavne odporove kurenie co sa domontovava do naftakov,kedze im to dlhsie trva nez benzinakom.Kedze ma svoj flek vo vymeniku tepla a myslim svoje o setreni vyrobnych nakladov .To jest nemal byt problem v dotatocnej montazi,dalo by sa nieco poriesit?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.