Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 V sobotu mne čeká cestička na jih Moravy, pojedu asi s celou rodinkou, tak Drobkovi trošku "provětrám pejrka" - a spotřebu sem samozřejmě nahodím... Předpoklad je cesta tam 2 dospělí + 2 ratolesti, kufr pusto a prázdno, zpátky těžší o náplň kufru - počítám tak o 50-70kg... Jen mě sejří skoro nevyhnutelná cesta přes Brno, kde se kvůli objížďkám zavřených úseků a téměř neustálým zácpám na nich vysoce pravděpodobně zdržím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekjez Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 chillike, ta spotřeba u 1.2TSI vypadá hodně slibně. Dřív jsem spotřebu taky dost řešil, celkem často jezdil po dálnici 100 km/h s tempomatem, kdy se dá dostat celkem lehce pod 4 l/100km, ale teď už mě to nebaví. Hlavně to nadskakování na D1 v pravém pruhu a pak taky je potřeba držet krok s ostatními v levém jinak nelze je plynule. Takže teď jezdím do 150 tachomerově a nikdy se nedostanu přes 6,0 l/100km. Jinak okresky dávám s přehledem a svižnou jízdou za 4,5 l/100km a dlouhodobý průměr je v létě 5,3 a v zimě 5,5 l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 tak samozrejme 1,2tsi tachomoetrovo 150 so spotrbou 6 mozem len snivat..tam ratam tak okolo 8..este som neskusal..idem v stvrtok do roboty..chodim dilanicou tak y20km usek tak to susim tam pozriet aku mam spotrebeu pri 130najprv..mam este len 1450km tak ho nechcem este velmi stvat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekjez Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 8 je taky v pohode, to HTP bere daleko vic. Jeste to nech zajet, nema smysl to zbytecne honit, navic ted bude spotreba stejne vetsi nez po zajeti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 Já mám 1,4 benzín (náběh 7000 km) a na dalnici s tím jezdím za cca 7,5-8,2 - odzkouseno dle pp na okreskách jezdím většinou do 6,0-6,5 (podle délky tratě) vč. zapnuté klímy v rámci předpisů. viz. TSI - 1450 km - já jsem auto šetril do cca 1500 km a pak už jsem mu postupně nakládal, ať není lenivé. Jezdíme teď docela často do hor, takže tam ho občas v kopcích pěkně protáhnu, ať se vymetou pavučiny:)))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 takze dnes som tankoval...mam najazdenych 1443km.....spotreba 5,42 ...na tuto nadrz som urobil kosice bratilava..co je cca 430km a zvysok bratislava nic ine....preiemrku my podla BC ukazuje 5,7 co je presne zhodne s vypoctom .....takze tak ..vid moj popis o spotrebe kliknite si.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 (editace) Mám po chipu (R Style 1.2 HTP / 56kW - Cimbu). Trasa Vysočina - Vídeň - Graz - objížka kolem Mariboru - Zagerb - Krk - 780km. Spotřeba tam 6,5l/100km, klima od Grazu na Krk, rychlost na hraně limitů. Zpět 6,9l/100km, klima celá cesta, rychlost i nad limit. Průměr na 1560km - 6,7l. Píšu to jako zkušenost s chipem, jsem velmi spokojen. Jo a bez tempomatu bych zdechl... Editováno: 23. Červenec 2010, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 (editace) Nevím, na Jandovy praktiky s "haťapkama" jsem slyšel taky dost stížností - pro mne ale nejdůležitější je, že NEDĚLÁ motory 1,4 16V... Váhám mezi Vrbnopodpradědským BitPowerem a kladenským PowerTECem, k oběma to mám přibližně stejně daleko, cenu mají ± autobus stejnou... Ještě to porovnám i podle dalších hledisek, i když optimalizaci spotřeby nabízí jen PowerTEC... Editováno: 23. Červenec 2010, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Nevím, na Jandovy praktiky s "haťapkama" jsem slyšel taky dost stížností - pro mne ale nejdůležitější je, že NEDĚLÁ motory 1,4 16V... Váhám mezi Vrbnopodpradědským BitPowerem a kladenským PowerTECem, k oběma to mám přibližně stejně daleko, cenu mají ± autobus stejnou... Ještě to porovnám i podle dalších hledisek, i když optimalizaci spotřeby nabízí jen PowerTEC... Je to samozřejmě tvá volba ale mě trochu děsí, kolik značek tvé dvě firmy upravují... Janda se specializuje jen na koncernové motory a podle jeho slov se na tvé 1,4 nedá moc vylepšit... A nevím co myslíš těma stížnostma, myslím, že ty stížnosti vychází z řad majitelů, kteří po chipu u Jandy (a autí netrhalo asfalt) šli ke konkureci a tam to samo dostal Janda natřeno... Ale asi tohle téma patří jinam a né sem do spotřeby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Když se dívám na ten bitpower, tak tam u 1.4 16V 63kW mají dvě varianty a v novinkách zprávu, že konečně byl překonán jakýsi problém, který čipu bránil. No uvidím, jaké budou zkušenosti a pak bych to i možná riskl. Zrovna u mě je to třeba o tom, že takovej Golf/Leon měl sice taky 1.6 16V 77kW. Ale ten motor je jinej než ve FII/R (údajně odvozeno z FSI, narozdíl od GIV/Leona řetěz, 153Nm a maxima výkonu/krout. mom. v nižších ot., není nutné N98 apod.). Základní udávané hodnoty u motorů jsou sice správně udávané jiné a byť je po úpravě stejný udávaný výkon, je jiný točivý moment a otáčky jejich dosažení. Jenže se zároveň liší mezi Golfem a Leonem (2k a 4Nm, otáčky stejné)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Stěžovali si samozřejmě právě lidi, kteří s Jandovou prací na HTP nebyli spokojeni, pročež odešli k jiným úpravcům. Je to tak 1:1, někdo spokojený je, jinému se výsledek nelíbí (nelíbil). Množství upravovaných značek u PowerTECu bych neřešil, je to čistě jen o tom, že tyto značky používají ŘJ prakticky shodných vlastností od několika málo světových výrobců a odlišnosti se řeší pouze jiným softem... Jinak dnes jsem absolvoval tu Jižní Moravu, trasa Česká Třebová - Svitavy - Brno - Hustopeče - Rakvice (& z5). Tam odjezd v 6 hodin ráno, minimální provoz i přes Brno, obsazení 2 dospělí + 2 ratolesti, délka trasy 132km, průměrná spotřeba díky vyššímu "cucu" na dálnici mezi Brnem a Hustopečemi 6,8l/100km, než jsem se na ni najel, PP indikoval 5,7 až 5,8l/100km. Zpátky odjezd v poledne, auto obsazené stejně + 60kg okurek a 20l vína v kufru, zato provoz zhoustl a "díky" věčnému courání se sedmdesátkou-osmdesátkou za někým v koloně na I/43 (nejde jet na pětku, motor je v této rychlosti podtočený a netáhne, musí se řadit IV.) mám po dojezdu domů spotřebu podle PP na 7,8l/100km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Kdybys měls HTP,tak bys jels na 5 a měls bys spotřebu o litr menší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 O tom dost silně pochybuju. S haťapkou a touhle váhou (auto + náklad) bych musel jet na III. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 neberu ti to.Zkus si sehnat někoho s HTP at jede za tebou a potom se podivej na jeho spotřebu.Možná ta dálnice ,ale tu tasu brno-znojmo dělám kolem 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Já právě myslím tu část z Brna na Svitavy, kde se nedá volně vyjet do levého pruhu, ale jeden se zasekne na 20km za blbým kamiónem nebo za důchodcem, co víc jak 80 prostě nepojede - a protože je sobota odpoledne a I/43 jinou alternativu nemá, předjet ho prostě nelze... To pak sakruješ a jen smutně pozoruješ, jak se scvrkává bargraf na displeji, i když jedeš jako šnek. V takovém případě jseš na tom úplně stejně se čtyřlampou i s "traktůrkem". Jen ta čtyřlampa má výhodu mnohem větší pružnosti, i když prostě pod 2000 otáček ji trápíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 26. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2010 HTP bere lépe odspodu než 1,4 Ale jinak dnes sem udělal 71km za 7,7l\100km při průměru 105km\hod a času 42min.Pořád po dálnici,kromě 1km konce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 26. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2010 petrum to je strasne vela. 7.7 ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 Škoda Fabia II Combi 1,4 16 V Sport Vrchlabí - Drage (Chorvatsko) 1050Km za 13,5 h s pauzama,dva dospělí 1x dítě 5 let a plný kufr průměrná spotřeba i s klimatizací 5,2L/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 ... ty jo, to si snad měl plachtu na střeše? Dobrá spotřeba, Chorvatsko mě čeká příští rok, tak se docela těším... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 (editace) K motoru 1,2 HTP. Mám od Jandy chip. Maximální spokojenost, protože nemohu čekat a ani neočekávám, že se z toho stane BMW M3. Nešlo mi ani tak o výkon, jako o chování motoru. Klesla spotřeba, neklepe se jak drahej pes a mohu zapnout climu beze strachu, že mi to chcípne. S HTP, věčně naloženou ( já sám mám 120 kg ), 70% Praha, 20 % dálnice, 10% okresky a dle PP 6,9 v létě, 7,2 v zimě. Necourám se, pohoda. U Romstra 1,4 63kw, jsem překvapen. Po zklamání na začátku (byl v servisu proveden přehrání software) se motor začíná probouzet a spotřeba klesá a klesá, motor je živější a čilejší.... . Spotřeba dle PP 7,2 litru. Většinou já, žena a mé drahé ratolesti. Jak jsem vyhodil železné mříže, klesla spotřeba o pár desetinek. Při posledním tankování mi PP ukázal dojezd rovných 900 km. Editováno: 1. Srpen 2010, autor: Celerjehnusnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 petrum to je strasne vela. 7.7 ci? Není,když si vezmeš,že jsem jel pořád 150-až doraz,tak je to parádní spotřeba.Kdyby průměr byl takových 75km/hod,tak by to bylo něco přes 5,2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lasut Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 (editace) Dnes jsme si udělali výlet na Pustevny, od nás cca 70km tam. Kombinace město okresky, dost kopců a samozřejmě poslední kopec - výjezd na pustevny. Jeli jsme čtyři osoby (dva dospělí, dvě děti), jízda trvala plus minus hodinu, PP po dojezdu nahoru ukazoval 6,6l/100km, daval jsem mu zabrat jak sviňa, ale je to v poho. Zpáteční cesta trvala zhruba stejně i se zastávkou pro koupi melounu - 1hod 14min, spotřeba byla jistě ovlivněna jízdou dolů z pusteven, kdy po dojezdu dolů ukazoval palubák 1,3l/100km (kéž by to tak bylo pořád ), ale pak opět kopcovitý terén, hodně zatáček atd. a po dojezdu domů ukazoval PP 4,6 l/100km. Celkově mám zatím najeto 1333km. Editováno: 1. Srpen 2010, autor: lasut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Taky jsem byl včera v Beskydech - odpolední procházka po Gruni. Trasa byla Ostrava - po dálnici do Frýdku - Ostravice - Staré Hamry - průdký výjezd na Grun (jízda dle předpisů, v autě 4 dospelí a jeden prcek v sedačce, v kufru cca 16 kg, cestou tam celou dobu klima na cca 22 st., zpět bez klimy). Spotřeba: cestou TAM - když jsem opouštěl dálnici u Frýdku 7,3l, před výjezdem na Grun 6,1l, na Gruni 6,6l. Cestou ZPET: pod kopcem Grun 1,3l před nájezdem na dálnic ve Frýdku 4,2l, v Ostravě před barákem 4,6l. Mám najeto cca 7.500 km a zatím spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 (editace) To alespilot: No nevím nevím, jel si max 70 po okreskách a 90 po dálnici mezi kamiónama... Jinak bys musel mít jiný motor, naftu...Ale jako ekojízda možné. Já takovou spotřebu nemám ani u nás s velmi klidnou jízdou po okreskách sám v autě... Takže trochu nedůvěra a navíc ta klima... Editováno: 2. Srpen 2010, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 (editace) Pět litrů je i na ekojízdu dost málo, stačí vzít v úvahu kopečky po cestě. Chlazení bych do toho ani moc nepočítal, protože část byla zřejmě v noci a celou dobu to určitě nechladilo naplno jako při kratších jízdách. Kdyby bylo uvedeno o litr víc, věřil bych tomu. Tohle je ale spotřeba starých TDI... Ale k vlastní číslům - trasa 700km, 70% dálnice s tempomatem na 145km/h, 20% rozšířená první třída kolem 120-130km/h přerušená pár vesnicema, zbytek stoupání do kopce po serpentinách. S jedním tankováním 702km za 6,5h bez dalších zastávek. EDIT: zapomněl jsem napsat spotřebu (250kg živé váhy, malá bečka, harmonika a další nástroje.. ) - tam 8,1l/100km, zpátky 7,8l/100km Editováno: 3. Srpen 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.