Únor 26, 200916 r mrmobil: Nezabúdaj ešte na rozdiely medzi FII a R - R je vyšší a ťažší, takže na rovnakej trase zákonite musí mať väčšiu spotrebu. Bolo by zaujímavé v praxi spraviť nejakú testovaciu trasu s FII, R v rôznych motorizáciách, ideálne s použítím tempomatu.
Únor 27, 200916 r v pohodě, věřím, že se dá jezdit s autem za takovou spotřebu ... ale také si myslím, že pokud se má motor alespoň trochu slušně "zajet", tak lze spotřeby 6 l/100 dosáhnout jen stěží ... a podle mého k autu s 1.4 a najetýma 1600 km taková spotřeba nepatří
Únor 27, 200916 r Ver tomu dam zajtra foto . Idem klido pido ako pisal Blacky max do 90 a mesto do 55 a verim ak by som mal tempomat tak aj menej, cez 100 som ete nesiel nemyslim si, ze tempomat Ti snizi spotrebu.......alespon ja mam jinou zkusenost Upraveno Únor 27, 200916 r od Misubaro
Únor 27, 200916 r Tak se taky přidám. Včera odpoledne jsem neměl moc co na práci tak jsem sledoval spotřebu. Trasa je od MB přes Prahu do Brna, včetně hledání parkovacího místa v centru Brna. Rozdíl mezi celkovou vzdálenosti a pamětí 1 je MB a vesnice kolem. Auto je FII 44kw na 185/R14 zimních. Nejnižší spotřebu co jsem s tímto autem měl byla 3,9 ale to bylo jen pár km mezi vesnicemi. Nemám ve zvyku se loudat, ale myslím, že se s tím dá jezdit úsporně jen se člověk nezmí snažit dostat z toho motoru to co tam není a hlavně to chce naučit se používat i převodovku občas, to je mýslím největší problém u některých lidí Jinak běžně jezdim kolem 6-7l, s 1.2 12v jsem jezdil 5-6l, s tím jsem ale nejezdil tolik po dálnici. Na dálnici ale raději jiné auto do města a na okresky HTP v pohodě stačí a dá se svižně jezdit za 5,5l, nebereme-li do úvahy předpisy tak za 6 . Upraveno Únor 27, 200916 r od zattrix
Únor 27, 200916 r v pohodě, věřím, že se dá jezdit s autem za takovou spotřebu ... ale také si myslím, že pokud se má motor alespoň trochu slušně "zajet", tak lze spotřeby 6 l/100 dosáhnout jen stěží ... a podle mého k autu s 1.4 a najetýma 1600 km taková spotřeba nepatří Tak ako spravne zabehnut motor??? Bolo mi povedane ze 2000km max 3500ot. radit pri 2000-2500ot.toho sa drzim.
Únor 27, 200916 r jak správně zaběhnout motor, na to je tady někde vlastní thread ... dnes se již může a má po 1000 km využívat celý rozsah výkonu a otáček ... proto jsem se divil tvé spotřebě
Březen 5, 200916 r Jak zabehnout motor? Setril jsem ho do 500 km - max 4000 otacek / ted mam cca 900 km a pomalu zacinam vyuzivat cele spektrum - ono totiz to ani moc neovlivnite - automatika si v kopci podradi klidne o 2 stupne a pak tam razem mate 4500-5000 otacek... A spotreba? Po vyjeti plne nadrze mi to hodilo prumer 8,3 coz je i videt v podpisu. Tak uvidime kam se dostaneme az se s tim naucim jezdit
Březen 7, 200916 r Zdravim, tak koukam, ze uz jezdis... A jak automat, spokojenej? Podrazovani o dva stupne je super vec (na predjizdeni), kdyz se s tim naucis pracovat (noha - plyn)... Jsem pak zvedavej na spotrebu...tak hodne stastnejch km
Březen 7, 200916 r Martyx: diky, uz jezdim a zatim plna spokojenost... Jeste chvili potrva, nez si na ten pedal zvyknu...ale vsechno ma svuj cas
Březen 17, 200916 r ...tak jsem mel pujceneho nahradniho Rumstra ze Skoda servis....Rumcajse jsem mel v servisu.........stejny motor..... jel jsem ted v sobotu brzo rano stejnou trasu jak pred tremi tydny.....Praha-Hradec Kralove-Olomouc a zpet......pocasi nesrovnatelne lepsi....minule snezilo a na Olomoucku byla kalamita a jel jsem ve vsedni den.....presto jsem mel prumernou spotrebu o 0.9 l horsi nez se svym Rumcajsem ......rozdil zajeti auta byl ve spotrebe znacny a to nemluvim o zvuku i kdyz u me to bude delat Layting, ktery si i dnes nemuzu vynachvalit ....... Upraveno Březen 17, 200916 r od Misubaro
Březen 20, 200916 r Chlapi, chtel jsem se zeptat, za kolik mate spotrebu kdyz jedete trasu cca 2km a studenym motorem? pri teplote kolem te 0 stupnu? Ja tam mel dneska i 12 litru. Motor 1.2 HTP 44Kw. Diky
Březen 20, 200916 r Bohuzel nemas. HTP na kratky vzdalenosti, studeny, zere jak kyselina. Po meste budes rad za 9l, obzvlast pokud je kopcovity jako ja v UL. Na delsich trasach po okreskach tu spotrebu dostanes o dost dolu.
Březen 20, 200916 r JJ na kratkou vzdalenost to nema vubec smysl merit... To ten PP vubec radsi neprepinam neb by se z toho musel jit picnout
Březen 20, 200916 r Sledovat palubní počítač na krátké vzdálenosti a ještě v zimě, to má člověk po náladě. Bylo lepší když jsem ho neměl.
Březen 21, 200916 r Na krátké vzdálenosti se studeným motorem je uplně jedno který motor, všechny tě sežerou. Já s 1,6 běžně 11-12l
Březen 21, 200916 r Dneska jsem to sledoval a po ujetí této nebo podobné vzdálenosti jsem měl spotřebu něco přes 11 litrů.
Březen 23, 200916 r Nejak me spotreba nemile prkvapila mam 1.4 63kW a pri ceste z Usti do Hradce cestovni ryychlosti po dalnici tak 140, spotreba 8l na to nejsem zvyklej
Březen 23, 200916 r se nediv, auto je novy, do 10k bude zrat vic. navic max povolena na dalnici je 130 ) to by pak zralo min.
Březen 23, 200916 r Mě to taky při 140km/h žere 8l najeto 9600km. Njevíce spotřeba vrostla přes zimu, tak snad ted se to zlepší.
Březen 23, 200916 r to je normal....myslim, ze hlavne se na tom podepisuje vetsi odpor vzduchu... a taky zalezi, jak ses nalozenej ja se pri idealnich podminkach (hlavne nesmi foukat proti) dostanu mozna o pul litru min, ale to je spis dany, ze mam sestku... Upraveno Březen 23, 200916 r od Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!!! Posledni varovaani.
Březen 23, 200916 r Mně to při 140 žere i něco přes 8 l, hlavně když je protivítr. Je hodně věcí, který na to mají vliv, ale ten vítr dělá fakt hodně. Nejmíň si to vezme na těch okreskách při 90 - 110. Tam je potom super spotřeba.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.