Přejít na obsah

Hluk při zatočení do leva


Mourek89

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
V 13. 12. 2019 na 15:10, tiktak napsal:

Jen se nenech, chtějí jen prodávat nová auta, ale závady neřeší. Pokud je to při točení doleva je to stopro uložení převodovky. Taky u mě byly samé výmluvy, až sem si to vyměnil sám a to tichu  je úžasný. Ta vrzající náprava, tak to tě taky odbyli , namazání je na chvilku, musí se vyměnit  silentblok na rameni nápravy, ten co je pod nohama.

můžeš prosím napsat číslo dílu na ten silentblok na rameni? nebo je to takovy ten "puk" v rameni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 28. 1. 2020 na 19:35, SEBEK napsal:

ZDRAVIM CHTEL BYCH SE ZEPTAT KDYZ TADY RESITE TO HUCENI PRI ZATOCENI DO LEVA MAM OKTAVKU 3 A KDYZ ZATOCIM NEBO JEN POHNU VOLANTEM DO LEVA PRI JIZDE TAK JE VIC SLYSET MOTOR DO PRAVA NIC TICHY TAK NEVIM JESTLI JE TO NORMALNI.DIK ZA RADU JARDA.

 

Pozoruji stejnou věc. V předchozích příspěvcích uživatelé píší o hučení, drhnutí, rachocení, mě se při zatáčení doleva, pod plynem, zesiluje onen typický cvakavý zvuk TSI motoru. Je jasně slyšitelné, že je to zvuk motoru. Dokážu si celkem představit, že se přes vadný silentblok zvuk roznáší do karoserie. Než ho ale začnu měnit a rozebírat půl auta, rád bych se zeptal kdo to měl stejný. Podotýkám že olej v motoru je, na horní rysku, aby někdo nezopakoval nejapný dotaz autorizovaného servisu... EA211 - 1,2TSI / 81kW, 50.000 Km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám to stejné a byl jsem v servise, kdy technik zkoušel za volantem při odbočování vlevo s vyšlápnutou spojkou střídavě dávat dvojku a neutrál. Na neutrál ticho, na dvojku hrčení (zvuk motoru). Šel celkem najisto, jedná se o vadné uložení převodovky... (na 99% dle technikovo slov)

EDIT: Ještě doplním že mám 1.5 TSI z 12/2018 a technik byl hodně překvapený, že to ještě u těchto novějších aut není vyřešené...

Editováno: , autor: Buchys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Po návštěvě servisu je to lepší. Všechno šlo na záruku, takže jsem nic neplatil. Teď očekávám, že ty nový silentbloky ještě trochu změknou a bude to ještě tišší. K identifikaci problému stačí do zatáčky zkoušet zařadit / vyřadit se stále sešláplou spojkou, jak jsem psal výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vrzání uzavřeno. V únoru mi vyměnily díl a vše je v pořad.  4 měsíce jsem poslouchal kdyby se něco projevilo, tak píšu až teď. Jak jsem psal v prosinci nevěřili, napsali na škodovku ještě jsem jim ukázal závadu a pak to vyměnili. Takže závada není jen u Octavie III před FL ale i po FL  rok výroby 7/2017. 

Editováno: , autor: Baconn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím, je tu někdo kdo řešil uložení i u 2.0 TDI? Mám rok 2016 a 109xxx a příznaky po přečtení vlákna zdají být úplně stejné. Hučení/chrčení při zatáčení doleva. Nejvíce je to slyšet při nižších rychlostech do 50 km/h. Hučení pouze pod plynem, přičemž je slyšet i reakce na přidávání/ubírání plynu. Při vyřazené rychlosti nic. V jednom autorizáku nic neslyší a v druhém tvrdí že je to ložisko diferenciálu. Pár lidí jsem psalo podobné příznaky u 2.0 TDI, ale už nenapsali jak to vyřešili, co jsem koukal tak u Kodiaků je s tím také problém. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O3 1,6TDI 2015 150000km. Stejne priznaky - huceni pri zataceni do leva - jen pri zarazene rychlosti. Na neutral zadny zvuk.

Dil jsem vymenil za MEYLE 100 199 0203.  Delal jsem sam - trochu drbacka povolit srouby schovane za kabelovym svazkem, ale dalo se. Po vymene je po problemu. Puvodni dil cely vymackany. 

Timto dekuji vsem v tomtu vlaknu za info.

Editováno: , autor: Cvibach
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 7. 2020 na 8:53, David Stoupa napsal:

Zdravím, je tu někdo kdo řešil uložení i u 2.0 TDI? Mám rok 2016 a 109xxx a příznaky po přečtení vlákna zdají být úplně stejné. Hučení/chrčení při zatáčení doleva. Nejvíce je to slyšet při nižších rychlostech do 50 km/h. Hučení pouze pod plynem, přičemž je slyšet i reakce na přidávání/ubírání plynu. Při vyřazené rychlosti nic. V jednom autorizáku nic neslyší a v druhém tvrdí že je to ložisko diferenciálu. Pár lidí jsem psalo podobné příznaky u 2.0 TDI, ale už nenapsali jak to vyřešili, co jsem koukal tak u Kodiaků je s tím také problém. 

 

Také mám podobný problém na 2.0 tdi 4x4 při 189 xxx r.v. 2016. Za týden jdu na servis, kde budou měnit uložení převodovky a náboj s ložisky u lp kola, tak uvidím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Má Octavka 2014 1,4 CNG, 102 tis. km zřejmě stejný problém hučení, když sešlápnu spojku tak přestane hučet. Kdo měnil uložení převodovky, měnili jste i šrouby? případně jste je kupovali kde? Díky za info, nemůžu najít nikde přesné označení šroubů, takže dopředu nevím jaké koupit. Měnit budu sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 11. 2020 na 13:36, Dejv10 napsal:

Má Octavka 2014 1,4 CNG, 102 tis. km zřejmě stejný problém hučení, když sešlápnu spojku tak přestane hučet. Kdo měnil uložení převodovky, měnili jste i šrouby? případně jste je kupovali kde? Díky za info, nemůžu najít nikde přesné označení šroubů, takže dopředu nevím jaké koupit. Měnit budu sám.

Úplně zbytečný měnit šrouby, já tam dal ty starý a pohoda. Jen jsme to povolovali rázovým utahovákem . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hotovo ... uložení převodovky vyměněno, šrouby jsem nechal původní. Povolit šrouby šly, dotáhnout na předepsaný moment OK, ale + čtvrt otáčky (90 st.) navíc nemožné, dal jsem tak 60-70st. Uložení bylo už takové rozžvýkané.

Můj problém, ale vyřešený zcela není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
před 6 hodinami, Sudetak napsal:

Ložiska diferenciálu ?

Jestli ložiska diferenciálu jsou špatné nevím, tohle neumím sám zhodnotit. Hučení se projevuje velmi zvláštně, jezdím stejnou trasu z domu do práce a zpět, je zvláštní jak jedu po rovině, do kopce atd. cca to začne hučet na stejných úsecích, rozdíl je jet do kopce atd. Má na to hodně vliv, asi jestli je převodovka v záběru pod plynem, když uberu plyn tak hučení většinou přestane.  Z kopce bez plynu to lehce hučí, po sešlápnutí spojky přestane. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šrouby kola to nebudou, dělá to už druhým rokem, kola už byly několikrát přehozené.  Měnily se minulý rok i zadní kotouče a taky beze změny v projevu hučení. Zvláštní, že jednou to dělá,  po chvíli přestane, pak znova atd. je to fakt změnou terénu (rovina, kopec, z kopce) a jak šlapu po plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, jdu si pro radu, jelikož mi žádný servis není schopný odpovědět. Mám Octavii 3 kombi 1.6 tdi 77kw manuál, najeto 227000 Km. Děje se mi to, že při zatočení doleva pouze při rychlosti 95-105 km/h mi něco hučí z levé strany. Na fóru jsem se dočetl o uložení převodovky, myslel jsem si, že je to možnost, ale úplně mi to nesedí. Například při jízdě mimo zmíněný rychlostní interval není slyšet žádný zvuk. Když jedu rovně je vše ok, když zatáčím doprava je vše taky ok. Když vyřadím a ve zmíněné rychlosti zatočím doleva je to úplně stejný zvuk, jako když mám  zařazeno, nebo přidávám plyn. Zvuk zesiluje v souvislosti se zatočením. Když zatáčím víc, je hluk silnější. Dal jsem to 3 autoservisům a nikdo nebyl schopný mi sdělit co to je. Auto jsme zvedli a pomalu otáčeli koly a žádné ložisko se neozvalo, zároveň hučí levá strana při zatočení doleva. U ložiska by měla hučet strana druhá. Zvuk bych přirovnal k hučení, jako když najedete na bílou na dálnici. V současné době mi přijde, že se to projevuje i při rychlosti od 60-65 km/h ale výrazně méně. Zkusím zvuk ještě nahrát a uploadnout. Pneu jsem měnil a teď mám zimní kola, kde mi přijde, že jet o slyšet snad ještě víc. Přijde mi, že když je chladno dělá to méně intenzivně. 

 

Předem všem děkuji za rady a budu rád za Vaši pomoc :) 

Editováno: , autor: alex99
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestliže to dělá ve 100km/h tak to pomalým otáčením kol na herveru asi nezjistíš. Zvednou auto, vypnout ASR, roztočit kola a poslouchat. Jak kola tak převodovku. Jestliže se to neprojeví na heveru tak může být problém v převodovce v diferáku, kdy poloosa tlačí na střed soukolí za jízdy. Když ani jedno nepomůže, tak holt asi zkusmo vyměnit ložisko. Bohužel jinak než pokus omyl to n některých případech nejde. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No převodovkou jsem začal, při výměně spojky jsem ji nechal otevřít. Je prý v pořádku. Byly jen lehké vůle na diferenciálu a ty mi vymezili. Zároveň proč by to dělala převodovka jen v určitě rychlosti i bez zařazeneho stupně. 

 

Editováno: , autor: alex99
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...