mahudo Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Zdravím, tankovali ste už niekto toto palivo? ako sa vám pozdáva? Pýtam sa preto, lebo som sa niekde dočítal, že je pre motor dobré aspoň raz ročne natankovať 3 plné nádrže takéhoto benzínu (alebo podobného na inej čerpačke ako Shell). Fakt sa tým prečistí motor a vraj aj klesne spotreba? Dík za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 (editace) Zadny rozdil v behu nebo vykonu nepoznas (bavime se o V-Power 95). Podle testu ma toto palivo skutecne schopnost postupne cistit motor, nicmene jestli staci jednou za rok 3 plne nadrze, to se mi nejak nezda. Deklarovane snizeni spotreby muze souviset prave s procistenim motoru, ale ze bys to poznal v beznem provozu, na to zapomen. Pri laboratornim mereni to vsak je mozne. Jezdil jsem na V-Power prvnich 3000km, pak jsem tankoval N95 (vzdy pouze u Shellu) ted mam najeto skoro 35 000 km a zase jsem zacal tankovat V-Power. Pri cenovem rozdilu 1,50 Kč me to nezabije a motoru to (podle testu) svedci. Editováno: 6. Prosinec 2006, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 taky sem jeden čas cca rok jezdil na V-power(a prostě vubec výhradně shell), ale přestal jsem nato tak ňák hledět(kde tankuju)-samo ne nějaký traktorky apod., výkon to nepřidá a prostě byl jeden čas dražší, teď sem ceny už ani nesledoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 (editace) Já jsem rozdíl v běhu poznal. Motor byl o něco tišší a měl i trošku hladší chod (hlavně v nižších otáčkách), ale velký rozdíl to není. Spotřeba se mi také o něco snížila. Na autorevue.cz to dokonce někdo počítal. Měl nejdříve názor, že V-Power je akorát na tahání peněz z lidí. Potom ho tedy vyzkoušel a postupně se mu spotřeba začala snižovat (asi se motor opravdu čistil). A nakonec spočítal, že ho ježdění s V-Powerem výjde levněji. Jezdil pravidelně stejné trasy. Já to nepočítal (nejezdím pravidelně stejné trasy), ale při mém ježdění (20.000 km/rok) mně výjde V-Power asi o 2000 Kč/rok dráž, než obyč 95 od Shellu a pokud to žere míň, tak ten rozdíl bude ještě nižší, možná i záporný. Beru V-Power prakticky od začátku, ale všiml jsem si, že brácha (jezdí na 95) má daleko čistčí olej, takže na tom něco bude. Editováno: 6. Prosinec 2006, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Já ho tankuju od novotí. Za celou dobu co to auto mám, jsem natankoval maximálně tři nádrže něčeho jiného, než V-Power. Možná mám lepší pocit a ono ani vstřikovače nejsou levná záležitost. Mám svůj motor rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 ja tankujem u shelu N95, rozmyslal som skusit V-power tak mozno skusim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Já jsem rozdíl v běhu poznal. Motor byl o něco tišší a měl i trošku hladší chod (hlavně v nižších otáčkách), ale velký rozdíl to není. Spotřeba se mi také o něco snížila. Na autorevue.cz to dokonce někdo počítal. Měl nejdříve názor, že V-Power je akorát na tahání peněz z lidí. Potom ho tedy vyzkoušel a postupně se mu spotřeba začala snižovat (asi se motor opravdu čistil). A nakonec spočítal, že ho ježdění s V-Powerem výjde levněji. Jezdil pravidelně stejné trasy.Já to nepočítal (nejezdím pravidelně stejné trasy), ale při mém ježdění (20.000 km/rok) mně výjde V-Power asi o 2000 Kč/rok dráž, než obyč 95 od Shellu a pokud to žere míň, tak ten rozdíl bude ještě nižší, možná i záporný. Beru V-Power prakticky od začátku, ale všiml jsem si, že brácha (jezdí na 95) má daleko čistčí olej, takže na tom něco bude. Čistější olej tvůj brácha má jen z toho, že používá jiný olej. S benzinem to nemá co dělat. Při různých podvodech, které se dělají na pumpách, bych chtěl ten V-pover vidět..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Olej máme oba stejný Castrol TXT. A řekl bych, že karbon a jiné nečistoty, které by měl V-Power odstranit, se částečně v oleji usadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Já jsem nedávno tankoval V-Shell power racing a je to na chodu motoru znát dost. Motor je kultivovanější, méně se klepe, auto jde ochotněji za plynem a spotřeba je také možná trochu nižší. Ale tam už je ten cenový rozdíl oproti N95 markantnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahudo Vloženo 6. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 ako tak čítam, väčšina z vás má dobré skúsenosti so Shell V-power. mám fabku už vyše roka, ale ešte som ho nevyskúšal. jedinú zlú skúsenosť mám s benzínom od Jurki, v zime to bolo dosť cítiť (mierne cukanie a klepanie). každopádne ho vyskúšam, dík za reakcie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
srandek Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Já se přidávám ke kladným zkušenostem. Zvláště u V-Power Racing byl znát klidnější a hladší chod motoru, výrazně se ztišil ve vyšších otáčkách. A na spotřebě je to také znát, ale tu jsem neměřil a je to jen subjektivní pocit ze stejných tras. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Tak Racing jsem nezkousel, ale pochybuju o lepsi spotrebe ve prospech V-Power v porovnani mezi Shell N95 a V-Power 95. Stejnou trasu dokaze se stejnym benzinem zajem za 5.3 i 6.0 (defacto stejnym stylem, nekdy s protivetrem, nekdy na vode, nekdy predjizdim o neco vic kvuli provozu). Chci tim rict, ze v beznym provozu za neustale se menicich a nikdy stejnych provoznich a klimatickych podminek nelze jednoznacne rict, ze s V-Power 95 ma auto nizsi spotrebu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
srandek Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 JJ, jak říkám, ze spotřeby to byl jen subjektivní pocit. Já ho tankuju kvůli klidnějšímu a tiššímu chodu motoru, ovšem ne pravidelně, jelikož u nás Shell nemáme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokeš Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Rozdíl ve spotřebě by neměl být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bylzde Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 ako tak čítam, väčšina z vás má dobré skúsenosti so Shell V-power. mám fabku už vyše roka, ale ešte som ho nevyskúšal. jedinú zlú skúsenosť mám s benzínom od Jurki, v zime to bolo dosť cítiť (mierne cukanie a klepanie). každopádne ho vyskúšam, dík za reakcie Ja mam 45000km najazdene z 90%od jurky.Nedavno som čistil škrtiacu klapku a bola oproti tym čo som videl na nete ako nova.V poslednej dobe sa snažim tankovať 95X ten je myslim to iste ako SHELL-power-obsahuje čistiace prisady.Inak tie prisady dostať trebars aj v tescu. metre (STP) atd. A z dobre informovaneho zdroja viem,že shell power je obyčajna 95 do ktorej sa pri stačani pridavaju tieto prisady.Vôbec tym nechcem haniť shell ale to iste asi kupiš na hociakej pumpe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahudo Vloženo 6. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 95X myslíš na Jurki? taký som tam nevidel (resp. som si ho nevšimol). je plno ľudí, čo na Jurki nedajú dopustiť a kopec iných, čo na nich nadávajú. bohvie, kde je pravda, že prečo majú najlacnejší benzín v SR. či preto, že majú nízke režijné náklady a veľa čerpačiek, alebo je benzín menej kvalitnejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahudo Vloženo 6. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 aha, tú 95X som už našiel na stránke Jurki, pridávajú tam prísadu Texaco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení... Kde jsi to četl? To by mě zajímalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 Cetl jsem neco podobnyho, bylo to pred delsi dobou v AutoTipu, ale nejednalo se o Fabii, ale tusim o Opel Kadett s najezdenyma snad 100 tis. km. Pravdou je, ze ucinek tam byl skutecne i na pohled proklazatelny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 Zkoušelo se to i na Feldě 1.3, též s pozitivním účinkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 aj mne vyhovoval Shell V-power racing......vlocka isla hned lepsie...Mal som 2 nadrze ale bolo to dost korun cca 1L/6SK oproti 95natural....Ked budu koruny hned tankujem racing ....dufam, ze to nema nejaky nepriaznivy vplyv na mojich 54 brutalnych konikov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bylzde Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení... Kde jsi to četl? To by mě zajímalo. myslím že to byl ten autotip nebo SM,ale spíš autotip,ty rozeberou pak celé auto...ale je to už starší číslo...zkusím doma pohledat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení... Kde jsi to četl? To by mě zajímalo. myslím že to byl ten autotip nebo SM,ale spíš autotip,ty rozeberou pak celé auto...ale je to už starší číslo...zkusím doma pohledat... Jo byl to AutoTip, taky jsme to četl. Vzali ojetou Fábku, rozebrali a nafotili motor před i po ujetí asi 7.000 km s benzínem V-Power. Rozdíl tam vidět byl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tibi Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení... Kde jsi to četl? To by mě zajímalo. myslím že to byl ten autotip nebo SM,ale spíš autotip,ty rozeberou pak celé auto...ale je to už starší číslo...zkusím doma pohledat... Jo byl to AutoTip, taky jsme to četl. Vzali ojetou Fábku, rozebrali a nafotili motor před i po ujetí asi 7.000 km s benzínem V-Power. Rozdíl tam vidět byl. K V-poweru môžem povedať toľko, že je to dobrá vec. Niekoľko rokov som sa zaoberal opravami aut,hlavne škodovky.(svojpomocne)Ja osobne som dovedávna mal rapid 130.Akonáhle sa u nás objavil v-power,začal som ho používať. Za dobu asi 35rokovpráce s autami som viac-krát zabrusoval ventily aprípadne menil hlavy. Zistil som , že motor ktorý nevidel toto palivo,mal na krčkoch výfukových ventiloch karbon niekedy až 2-3mmhruý. toto už vplýva aj na výkon motora,nakoľko vyprázdňovaniu valcov je kladená určitá prekážka. Na motoroch kde bol používaný v-pover,na krčkoch ventilov bol len jemný nános viac-menej len prachu, ktorý sa dá odstrániť aj drsnou handrou.Nechcem robiť reklamu tomuto produktu, ale z môjho okolia mnohí tankujú len v-power aj do starých vozov i keď tu nielen cena je vyššia, ale musia dokupovať príasdu nahradzujúcu olovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.