Majký Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 tankuji taky V-power motor lépe ožívá - jinak racing je vážně znát možná to je tím že mám 1.4 74kw. snažím se tankovat pouze V-power sice to je vážně jen 95 s přísadou ale funguje. za měsíc projedu okolo 2000-2500kč tak mě 100 nezničí a mám klid i motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 od novoty auta davam v -power a nemenil by som , jedine dat este lepsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 nota napsal: od novoty auta davam v -power a nemenil by som , jedine dat este lepsi ja tankujem V-power jedine tesne pred vymenou oleja a filtra, inac su to vyhodene peniaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 fabka2004 napsal: nota napsal: od novoty auta davam v -power a nemenil by som , jedine dat este lepsi ja tankujem V-power jedine tesne pred vymenou oleja a filtra, inac su to vyhodene peniaze Jak to můžeš vědět když ho tankuješ jen před výměnou oleje a filtrů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 fabka vysvetli nam to ako je to s tymi prisadami ved si chemik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Ja zkusil (po precteni zkusenosti lidi na AutoRevue.cz) natankovat asi 5 nadrží V-Power 95. Motor se mi, podobne jako ostatnim, zdal tišší ve vysokých otáčkách a zdalo se mi ze lepe tahne. Naopak spotreba se mi zvysila (cca. o 0,5 l/100 km). Toto vse ale muze byt zpusobeno tim ze clovek vi co natankoval a podvedome vice slape na plyn. Po teto zkusenosti asi budu brat V-Power jen obcas na procisteni. P.S. pro Prazaky: na Shelkach v ulici K Barrandovu a na Českobrodské je V-Power skoro za cenu obyc. 95 na jinych znackovych pumpach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 ....o hodne levnejsi je i na hradecke dalnici na Shellu Horni Pocernice... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Sa čudujem, že to tu miestny moderátor nezamkol. Toto sa tu preberá stále dokola a preberalo sa to napríklad aj tu: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=30&hl=V-power http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=60&hl=V-power http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...3660&hl=V-power http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...8301&hl=V-power http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...8969&hl=V-power http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...8567&hl=V-power Je to easy, stačí zadať do vyhľadávača magickú frázu "V-power". V tých odkazoch máte pre istotu zvýraznenú aj onú magickú frázu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 Majký napsal: tankuji taky V-power motor lépe ožívá - jinak racing je vážně znát možná to je tím že mám 1.4 74kw. snažím se tankovat pouze V-power sice to je vážně jen 95 s přísadou ale funguje. za měsíc projedu okolo 2000-2500kč tak mě 100 nezničí a mám klid i motor Kdybys tankoval (OČ 98), což je předepsáno do tvé motorizace, pak bys neřešil nějaký V-Pover 95. Nechápu lidi, co si koupí tenhle motor a lejou tam 95 oktanů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palino Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 Mam tiez 100 konovku a kazdopadne tam davam iba 98. Pri pouziti 95 motor straca min 10k a je to dost poznat. v-pover jedine v situaciach ked nic ine nieje na blizku. Ked si niekto vybral ten motor tak by mu mal davat to co si zasluzi no nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 Diamant: No a proc jsi to nezamkl ty? Asi ti dam varovani za flakani moderatorskych povinnosti 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 Martinoslav napsal: Diamant: No a proc jsi to nezamkl ty? Asi ti dam varovani za flakani moderatorskych povinnosti Ano ano ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fernetak Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 Taky občas (3x normál 1x pover) tankuji Shell V-Pover 95 a jsem s ním také spokojen. Motor je klidnější při volnoběhu a i to trošku líp jede - možná je to jen pocit . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 (editace) To bude spis ten lepsi pocit. Imho to vsichni ponekud prehanite, byt sam nejezdim na nic jineho nez VPower, tak si myslim, ze krome toho cisteni motoru, to nema na jizdu vliv naprosto zadny. Jedine co se mi zda, ze je spotreba tak o 0.2l mensi, ale i to muze byt zcela necim jinym, protoze nikdo nejezdi porad stejne trasy uplne stejnym stylem jizdy. Ten dobry pocit, "ze jsem koupil neco lepsiho", udela vice nez si myslite. Editováno: 14. Prosinec 2006, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 U MPi to nemusí být jen o pocitu. Pravidelně 3 roky jsem VP čepoval do Feldy 1.6 a výsledek byl ten, že motor jednoznačně lépe táhl v nízkých otáčkách (prakticky od volnoběhu), podstatně lépe šel do otáčekl a měl hlubší zvuk. Při několikerém, nuceném přechodu na běžnou 95, když na trase zrovna nebyla Shellka, motor vždy výrazně zlenivěl. Spotřebu jsem sice sledoval, ale i dlouhodobá odchylka byla na úrovni statistické chyby. U mého aktuálního povozu jsem ale nezaznamenal žádný podstanější rozdíl (možná jsem tupý řidič ), takže zase čepuji to, co je na trase nejlevnější, což dělá vůči VP obvykle rozdíl přes 3 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 vikino1 napsal: fabka vysvetli nam to ako je to s tymi prisadami ved si chemik. prave to je na dlhu debatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 vikino1 napsal: fabka vysvetli nam to ako je to s tymi prisadami ved si chemik. Berte to ako moju radu: - tankujte V-power pred vymenou oleja a filtra, 3plne nadrze do podla moznosti prazdnej nadrze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 fabka2004 napsal: vikino1 napsal: fabka vysvetli nam to ako je to s tymi prisadami ved si chemik. Berte to ako moju radu: - tankujte V-power pred vymenou oleja a filtra, 3plne nadrze do podla moznosti prazdnej nadrze Ale ti to trvalo-trochu viac môžeš?Prečo prave 3x a pred vymenou oleja?(stači v skratke) Ja myslim kvôli vyplaveniu nečistoty alebo sa mylim? DIKES! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 vikino1 napsal: fabka2004 napsal: vikino1 napsal: fabka vysvetli nam to ako je to s tymi prisadami ved si chemik. Berte to ako moju radu: - tankujte V-power pred vymenou oleja a filtra, 3plne nadrze do podla moznosti prazdnej nadrze Ale ti to trvalo-trochu viac môžeš?Prečo prave 3x a pred vymenou oleja?(stači v skratke) Ja myslim kvôli vyplaveniu nečistoty alebo sa mylim? DIKES! nieje to vyplavenie necistot doslova a dopismena ... jedna sa skor o to, ze tento benzin je (trochu) viac aditivovany ako normalny bezny benzin na znackovych ptredajniach (JURKI, METRO, HYPERNOVY a TESCO maju nejamenje aditivovane benziny). A kedze je teda tento benzin viacej (ale fakt len mierne) aditivovany, tak ma lepsie detergencne vlastnosti. 3krat staci, a najlepsie je poslednych 10km dat autu zabrat, nech sa poriadne prehreje olej a tak vypustit (samozrejme ze nie okamzite), takto maximalizujete "odkarbonovanie" (ak to chcete takto pocut) motora bez pouzitia prisad ci bez rozoberania. Doporucujem pouzivat schvaleny olej (splna prislusnu normu), radsej lacnejsi a menit namiesto po 15 po 12tkm ako drahsi a drzat dlhsie. Cenove rozdiely v olejoch su velmi markantne, ale uz ich vlastnosti su velmi vyrovnane. CASTROL a SHELL pokial nemate za dobru cenu, tak vyhadzujete peniaze V-power je prilis drahy na beznu prevadzku, takze nedoporucujem z ekonomickeho hladiska dlhodobejsie tankovanie. Bolo by to hadzanie peral sviniam, ale proti gustu ziaden disputat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Este by som dodal, ze CASTROL a SHELL maju niektore oleje velmi dobrej kvality, ale za velmi premrstene ceny. BTW: Vyse 75% olejov ma rovnaky olejovy zaklad, rozne su uz len aditiva. tie su zname, je ich vyse 62, avsak tajomstvo tkvie v ich spravnom namiesani Inac jeden z najhorsich olejov vo svojej triede je CASTROL GTX3. Medzi svetly priemer mozme zaradit trebars CASTROL MAGNATEC, avsak marketingove zvasty typu estary mastnych kyselin, ze prilnu na vnutornu stranu stien valcov bla bla... to je blud, kedze kazdy olej obsahuje estery mastnych kyselin, takze sa nieje cim chvalit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Mohu potvrdit, že jsem viděl benzinový motor při provozu an castrol GTX3 a vypadal jako když se u dieselu dlouho neměnil olej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 15. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2006 na margo CASTROLU GTX3 mozem povedat, ze ma jednu vlastnost a to ze olej si dlho dokaze udrzat svoju povodnu svetlohnedozltu farbu, co ludi viedlo k tomu, ze ten olej nedegraduje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 15. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2006 Je Castrol GTX 3 opravdu tak spatny olej? Ja mam 1,2 - 40 kw a nechal jsem ho tam dat ve 120 tis. protoze predtim ho tam davali taky a nekde jsem cetl ze se ma davat pokud mozno stejnej olej. Nebo staci zachovat specifikaci a na znacce nezalezi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 15. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2006 Viking napsal: Je Castrol GTX 3 opravdu tak spatny olej? Ja mam 1,2 - 40 kw a nechal jsem ho tam dat ve 120 tis. protoze predtim ho tam davali taky a nekde jsem cetl ze se ma davat pokud mozno stejnej olej. Nebo staci zachovat specifikaci a na znacce nezalezi ? Pokial mozes tak zachovaj rovnaky olej, (tj znacku aj nazov). Nieje spatny, je postacujuci, avsak za jeho cenu je mozne kupit olej o triedu vyssi, alebo v danej triede je to jeden z najhorsich a najpredrazenejsich olejov vobec, avsak plne postacuje danej norme aj vykonnostnej charakteristike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Martine - dohoda bola taká, že ja si riešim OII. Do ostatných častí sa nepúšťam. Tak sa dohody aj držím, ako som sľúbil! Igor - to by si nebol ty, aby si si trochu nerýpol, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.