Přejít na obsah

Tankovanie V-Power


mahudo

Doporučené příspěvky

tankuji taky V-power motor lépe ožívá - jinak racing je vážně znát možná to je tím že mám 1.4 74kw. snažím se tankovat pouze V-power sice to je vážně jen 95 s přísadou ale funguje. za měsíc projedu okolo 2000-2500kč tak mě 100 nezničí a mám klid i motor -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja zkusil (po precteni zkusenosti lidi na AutoRevue.cz) natankovat asi 5 nadrží V-Power 95. Motor se mi, podobne jako ostatnim, zdal tišší ve vysokých otáčkách a zdalo se mi ze lepe tahne.

Naopak spotreba se mi zvysila (cca. o 0,5 l/100 km).

Toto vse ale muze byt zpusobeno tim ze clovek vi co natankoval a podvedome vice slape na plyn.

Po teto zkusenosti asi budu brat V-Power jen obcas na procisteni.

P.S. pro Prazaky: na Shelkach v ulici K Barrandovu a na Českobrodské je V-Power skoro za cenu obyc. 95 na jinych znackovych pumpach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sa čudujem, že to tu miestny moderátor nezamkol. Toto sa tu preberá stále dokola a preberalo sa to napríklad aj tu:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=30&hl=V-power

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=60&hl=V-power

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...3660&hl=V-power

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...8301&hl=V-power

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...8969&hl=V-power

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...8567&hl=V-power

Je to easy, stačí zadať do vyhľadávača magickú frázu "V-power". V tých odkazoch máte pre istotu zvýraznenú aj onú magickú frázu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tankuji taky V-power motor lépe ožívá - jinak racing je vážně znát možná to je tím že mám 1.4 74kw. snažím se tankovat pouze V-power sice to je vážně jen 95 s přísadou ale funguje. za měsíc projedu okolo 2000-2500kč tak mě 100 nezničí a mám klid i motor -_-

Kdybys tankoval (OČ 98), což je předepsáno do tvé motorizace, pak bys neřešil nějaký V-Pover 95.

Nechápu lidi, co si koupí tenhle motor a lejou tam 95 oktanů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude spis ten lepsi pocit. Imho to vsichni ponekud prehanite, byt sam nejezdim na nic jineho nez VPower, tak si myslim, ze krome toho cisteni motoru, to nema na jizdu vliv naprosto zadny. Jedine co se mi zda, ze je spotreba tak o 0.2l mensi, ale i to muze byt zcela necim jinym, protoze nikdo nejezdi porad stejne trasy uplne stejnym stylem jizdy. Ten dobry pocit, "ze jsem koupil neco lepsiho", udela vice nez si myslite. ;)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U MPi to nemusí být jen o pocitu. Pravidelně 3 roky jsem VP čepoval do Feldy 1.6 a výsledek byl ten, že motor jednoznačně lépe táhl v nízkých otáčkách (prakticky od volnoběhu), podstatně lépe šel do otáčekl a měl hlubší zvuk. Při několikerém, nuceném přechodu na běžnou 95, když na trase zrovna nebyla Shellka, motor vždy výrazně zlenivěl. Spotřebu jsem sice sledoval, ale i dlouhodobá odchylka byla na úrovni statistické chyby.

U mého aktuálního povozu jsem ale nezaznamenal žádný podstanější rozdíl (možná jsem tupý řidič ;) ), takže zase čepuji to, co je na trase nejlevnější, což dělá vůči VP obvykle rozdíl přes 3 Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka vysvetli nam to ako je to s tymi prisadami ved si chemik.

Berte to ako moju radu:

- tankujte V-power pred vymenou oleja a filtra, 3plne nadrze do podla moznosti prazdnej nadrze

Ale ti to trvalo-trochu viac môžeš?Prečo prave 3x a pred vymenou oleja?(stači v skratke) Ja myslim kvôli vyplaveniu nečistoty alebo sa mylim? DIKES!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka vysvetli nam to ako je to s tymi prisadami ved si chemik.

Berte to ako moju radu:

- tankujte V-power pred vymenou oleja a filtra, 3plne nadrze do podla moznosti prazdnej nadrze

Ale ti to trvalo-trochu viac môžeš?Prečo prave 3x a pred vymenou oleja?(stači v skratke) Ja myslim kvôli vyplaveniu nečistoty alebo sa mylim? DIKES!

nieje to vyplavenie necistot doslova a dopismena ... jedna sa skor o to, ze tento benzin je (trochu) viac aditivovany ako normalny bezny benzin na znackovych ptredajniach (JURKI, METRO, HYPERNOVY a TESCO maju nejamenje aditivovane benziny).

A kedze je teda tento benzin viacej (ale fakt len mierne) aditivovany, tak ma lepsie detergencne vlastnosti.

3krat staci, a najlepsie je poslednych 10km dat autu zabrat, nech sa poriadne prehreje olej a tak vypustit (samozrejme ze nie okamzite), takto maximalizujete "odkarbonovanie" (ak to chcete takto pocut) motora bez pouzitia prisad ci bez rozoberania.

Doporucujem pouzivat schvaleny olej (splna prislusnu normu), radsej lacnejsi a menit namiesto po 15 po 12tkm ako drahsi a drzat dlhsie.

Cenove rozdiely v olejoch su velmi markantne, ale uz ich vlastnosti su velmi vyrovnane. CASTROL a SHELL pokial nemate za dobru cenu, tak vyhadzujete peniaze

V-power je prilis drahy na beznu prevadzku, takze nedoporucujem z ekonomickeho hladiska dlhodobejsie tankovanie. Bolo by to hadzanie peral sviniam, ale proti gustu ziaden disputat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este by som dodal, ze CASTROL a SHELL maju niektore oleje velmi dobrej kvality, ale za velmi premrstene ceny.

BTW: Vyse 75% olejov ma rovnaky olejovy zaklad, rozne su uz len aditiva. tie su zname, je ich vyse 62, avsak tajomstvo tkvie v ich spravnom namiesani B)

Inac jeden z najhorsich olejov vo svojej triede je CASTROL GTX3.

Medzi svetly priemer mozme zaradit trebars CASTROL MAGNATEC, avsak marketingove zvasty typu estary mastnych kyselin, ze prilnu na vnutornu stranu stien valcov bla bla... to je blud, kedze kazdy olej obsahuje estery mastnych kyselin, takze sa nieje cim chvalit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je Castrol GTX 3 opravdu tak spatny olej?

Ja mam 1,2 - 40 kw a nechal jsem ho tam dat ve 120 tis. protoze predtim ho tam davali taky a nekde jsem cetl ze se ma davat pokud mozno stejnej olej.

Nebo staci zachovat specifikaci a na znacce nezalezi ?

Pokial mozes tak zachovaj rovnaky olej, (tj znacku aj nazov).

Nieje spatny, je postacujuci, avsak za jeho cenu je mozne kupit olej o triedu vyssi, alebo v danej triede je to jeden z najhorsich a najpredrazenejsich olejov vobec, avsak plne postacuje danej norme aj vykonnostnej charakteristike

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...