Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

zdravim, mam auto tretim rokem (2006 1.4 tdi BNM) - prvni sezona OK, ale loni v lete jsem si vsiml, ze se zacaly ojizdet vnitrni hrany. Delala se geometrie, ale porad to same. Vzhledem i tomu, ze uz byly popraskane silentbloky ramen, vymenily se, ale porad stejny problem. Podle protokolu z geometrie je vse v norme, kde muze byt problem?

Editováno: , autor: PapiJ
Vloženo

Na takto sjetých gumách už geometrii neuděláš. Doporučuji koupit čerstvé (třeba zimní...), nebo požádat, aby geometrii udělali na něčem, co skladují jinému zákazníkovi. Podesáté tu můžu psát příběh, jak nic nepomohlo, prostě špatně vyrobená guma, vnitřek měkčí. Nevím jak. Po vyhození a nasazení jiné šarže vše OK. FII, 2. sada Bridgestone Turanza. Foukám spíš lehce víc a zatáčky jezdím normálně.

Vloženo (editace)

@bouchy dela to na zimnich i letnich (nokian 14/nexxen 15), geometrie se delala po prehozeni zadnich nesjetych dopredu, obe sady predtim odjely sezonu bez znamek nerovnomerneho sjíždění. Jedna se vylozene o hranu, cca centimetr, dva od okraje

Editováno: , autor: PapiJ
Vloženo

Mně se špatně začaly sjíždět gumy po výměně silentbloků ramen, opravář je tam dal obráceně. Ale už si nepamatuji, zda vnějšek nebo vnitřek, ale přišel jsem na to asi už po 2-3 měsících při přezouvání. 

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...