Přejít na obsah

Žhavení


Macc

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím.Mám problém se startem za studena.Vím,že se tu toho napsalo už hodně,ale i když myslím,že jsem pročetl všechny příspěvky týkající se tohoto problému přené řešení mého problému jsem nenašel.

Mám po výměně rozvodů.Od té doby mi to špatně chytá za studena.Po prvním stratu už to chytá tak jako vždy perfektně na jedno otočení startéru.Ale pop rvním stratu to musím nechat dlouho točit a někdy i vícekrát a jak to chytne vyvalí se ze zadu dost kouře.Úplně se stydím startovat jak tam někdo kolem stojí.Připadám si jakobych startoval starou škodu 110.

Dle mého názoru bude problém se žhavením.Jelikož i když bylo venku pod nulou,tak mi kontrolka žhavení svítila jen cca 1 sekundu což znamená,že to nežhavý jak by mělo.Všechny žhavící svíčky jsem zkoušel a jsou v pořádku.

Zkoušel jsem odpojit čidlo teploty a žhavení svítí cca 10-15s a chytne to hned.

Tak teď nevím co vyzkoušet dřív podle toho co jsem se dočetl.

Jestli zkusit vyměnit relé 109

nebo vyměnit čidlo teploty

nebo nechat upravit předvstřik

Před výměnou rozvodů fungovalo vše perfektně.

Jo a vlastně mám ještě problém.A to ten,že při dosažení rychlosti 150 km/h se mi to přepne do nouzového režimu a netahne to.Nutno přestartovat.Tak nevím jestli to může mít něco společného s tím špatným startem za studena.Každopádně jak dlouho mám tento problém nevím jelikož 150km/h jsem jel naposledy cca před rokem z dovolené.A to to ještě jelo krásně.

Mám Octavii 1.9 TDI combi 2001 66kw

Editováno: , autor: sannyp
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.Mám problém se startem za studena.Vím,že se tu toho napsalo už hodně,ale i když myslím,že jsem pročetl všechny příspěvky týkající se tohoto problému přené řešení mého problému jsem nenašel.

Mám po výměně rozvodů.Od té doby mi to špatně chytá za studena.Po prvním stratu už to chytá tak jako vždy perfektně na jedno otočení startéru.Ale pop rvním stratu to musím nechat dlouho točit a někdy i vícekrát a jak to chytne vyvalí se ze zadu dost kouře.Úplně se stydím startovat jak tam někdo kolem stojí.Připadám si jakobych startoval starou škodu 110.

Dle mého názoru bude problém se žhavením.Jelikož i když bylo venku posd nulou,tak mi kontrolka žhavení svítí jen cca 1 sekundu což znamená,že to nežhavý.Všechny žhavící svíčky jsem zkoušel a jsou v pořádku.

Zkoušel jsem odpojit čidlo teploty a žhavení svítí cca 10-15s a chytne to hned.

Tak teď nevím co vyzkoušet dřív podle toho co jsem se dočetl.

Jestli zkusit vyměnit relé 109

nebo vyměnit čidlo teploty

nebo nechat upravit předvstřik

Před výměnou rozvodů fungovalo vše perfektně.

Jo a vlastně mám ještě problém.A to ten,že při dosažení rychlosti 150 km/h se mi to přepne do nouzového režimu a netahne to.Nutno přestartovat.Tak nevím jestli to může mít něco společného s tím špatným startem za studena.Každopádně jak dlouho mám tento problém nevím jelikož 150km/h jsem jel naposledy cca před rokem z dovolené.A to to ještě jelo krásně.

Mám Octavii 1.9 TDI combi 2001 66kw

Šel bych po tom nastavení rozvodů a co se týče toho že to netáhne tak bych šel po diagnostice co Ti to napíše ale myslím si že to vypadá na turbo a nebude to závislý na kilometrech ale na otáčkách okolo cca 3000 ot/min

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.Mám problém se startem za studena.Vím,že se tu toho napsalo už hodně,ale i když myslím,že jsem pročetl všechny příspěvky týkající se tohoto problému přené řešení mého problému jsem nenašel.

Mám po výměně rozvodů.Od té doby mi to špatně chytá za studena.Po prvním stratu už to chytá tak jako vždy perfektně na jedno otočení startéru.Ale pop rvním stratu to musím nechat dlouho točit a někdy i vícekrát a jak to chytne vyvalí se ze zadu dost kouře.Úplně se stydím startovat jak tam někdo kolem stojí.Připadám si jakobych startoval starou škodu 110.

Dle mého názoru bude problém se žhavením.Jelikož i když bylo venku posd nulou,tak mi kontrolka žhavení svítí jen cca 1 sekundu což znamená,že to nežhavý.Všechny žhavící svíčky jsem zkoušel a jsou v pořádku.

Zkoušel jsem odpojit čidlo teploty a žhavení svítí cca 10-15s a chytne to hned.

Tak teď nevím co vyzkoušet dřív podle toho co jsem se dočetl.

Jestli zkusit vyměnit relé 109

nebo vyměnit čidlo teploty

nebo nechat upravit předvstřik

Před výměnou rozvodů fungovalo vše perfektně.

Jo a vlastně mám ještě problém.A to ten,že při dosažení rychlosti 150 km/h se mi to přepne do nouzového režimu a netahne to.Nutno přestartovat.Tak nevím jestli to může mít něco společného s tím špatným startem za studena.Každopádně jak dlouho mám tento problém nevím jelikož 150km/h jsem jel naposledy cca před rokem z dovolené.A to to ještě jelo krásně.

Mám Octavii 1.9 TDI combi 2001 66kw

Co se týká startu tak v každém případě zkontrolovat VAgem nastavení předvstřiku. Co se týká padání do nouzového režimu tak to vypadá na tatuhlé naklápění turba -kontrola na diagnostice. Tyto problémy by spolu neměly souviset.

V Ostravě a Havířověš máš super odborníky z TDI poweru mjí tady diskusi na foru . Oni ti pomůžou.

Editováno: , autor: Pepa007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká startu tak v každém případě zkontrolovat VAgem nastavení předvstřiku. Co se týká padání do nouzového režimu tak to vypadá na tatuhlé naklápění turba -kontrola na diagnostice. Tyto problémy by spolu neměly souviset.

V Ostravě a Havířověš máš super odborníky z TDI poweru mjí tady diskusi na foru . Oni ti pomůžou.

díky zkusím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Jinak ještě poznámka, nad 5st.C stejně nežhaví, takže se žhavením to nic společného nebude, ale s nastavením po rozvodech ano, asi to dělal někdo kdo to neumí.

No to už vím.Ale mě kontrolka žhavení svítila chvilku i když bylo pod nulou.Což jsem psal,takže to vidím spíš na to žhavení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Prosím o radu,mám OCT I 1.9 81KW 1999 a každé ráno nastartuje až na 4-5 startování.Mám uplně nový startér orig. škoda ,nové BOSCH svíčky,seřízený předvstřík,

Interval žhavení se mi zdá velmi krátký , je cca 2s a to včera byla pěkná zima , asi 2 stupně.Teplotní čidlo ukazuje stejnou teplotu jako okolní teplota a i po výměně je vše stejné.Když je motor teplý,chytí na první otočení.

Už si nevím rady ,díky

MD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o radu,mám OCT I 1.9 81KW 1999 a každé ráno nastartuje až na 4-5 startování.Mám uplně nový startér orig. škoda ,nové BOSCH svíčky,seřízený předvstřík,

Interval žhavení se mi zdá velmi krátký , je cca 2s a to včera byla pěkná zima , asi 2 stupně.Teplotní čidlo ukazuje stejnou teplotu jako okolní teplota a i po výměně je vše stejné.Když je motor teplý,chytí na první otočení.

Už si nevím rady ,díky

MD

A žhavicí svíčky máš dobré? Měřil jsi je? Základní předvstřik?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někomu pomohla i výměna baterie, pokud máš starší... jinak kdosi tvrdil, že tyhle potvory si přižhavují už při otevření dveří... Ale údajně to žhaví až při ca 5°C nad nulou a níže? Pokud nepomůže ani baterka, na délku žhavení má vliv čidlo teploty chladici kapaliny... Katastrofická varianta je potom i čerpadlo :unsure: .

Editováno: , autor: Viktor X
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Píšu to nerad ale: HLEDAT HLEDAT HLEDAT ...

Jinak je to opravdu Rele 109, nad pedalama sundej spodni dekl palubky (tuším2x torx) a vlevo od volantove tyče je sada relé.

To pravé je černá kostička s napisem "109".

Otoč kličkem a prstem na něj poklepej, když sepne je to ono a musíš opravit nebo vyměnit !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Zdar lidi,stalo se mi asi 3x ,že se mi po otočení klíčkem nerozsvítilo žhavení,motor normálně točí,ale nenaskočí.Několikrát jsem zkoušel všelijak hejbat klíčem v zapalování pak zničeho nic se žhavení rozsvítí a motor v pohodě naskočí.Díky za typ co s tím. :help:

Stalo se mi to samé. Nevěděl jsem co se děje, zavolal jsem jednomu servismanovi a on mě odkázal na relé 109. Pomohlo to, dojel jsem domů a relé prozkoumal. Uvnitř relé došlo k odletování kontaktu od plošného spoje. Vzal jsem pájku a pořádně to proletoval. Následně jsem změřil úbytek napětí v tomto spoji (při 10A úbytek 0,01V) a konstatoval že je to vpořádku. Relé nyní funguje jako nové.

Závěr: pravděpodobně není potřeba kupovat nové relé, stačí jej opravit (viz. výše).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...