Thor Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 No přátelé - náběh nové fábky s motorem HTP 12V 51 kW se blíží - ví už někdo v čem se fyzicky odlišuje motor HTP 47kW a 51 kW. No nenapínejte a napište. A hlavně - jestli existuje možnost přestavby. Jestli je rozdíl v ptákovinkách typu upravené sání, a jiná mapa do ŘJ, nebo jestli je za tím něco víc. Nebo dokonce, jestli náhodou nejsou motory zcela totožné a holt se změnil výkon jen na papíře. Tušíte? Ono kdybych se dostal nad magickou hranici 50 kW, tak bych si asi učúrával blahem ( i když za jízdy bych těch pár koníků asi ani nepoznal) Citovat
NiceOne Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 Jelikoz se 51kW verze HTP uz par mesicu vyrabi tak zkus zapatrat treba v ETCE, treba to najdes. ...osobne typuju ze to bude ten papirovy rozdil Citovat
Thor Vloženo 10. Prosinec 2006 Autor Vloženo 10. Prosinec 2006 No kdyby to byla jen upravená ŘJ, tak by neměl být problém, aby to zvládl každý autorizovaný servis - rozhodně bych šel raději na čipování do autorizovaného servisu Škody, než někam do garáže, kde mi s tím provedou kdo ví co. Citovat
Crake Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 Jen jestli to neni zase kec... Meril jste nekdo starej motor na brzde??? Jen aby nemel uz shodny vykon a jen ted se to dostalo do papiru - dyt kazdy motor ma nejake rezervy... Pokud tomu tak neni, pak by stalo za zvazeni navstevy servisu... Citovat
fabka2004 Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat Citovat
Farnell Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 Kluci, ja bych se klidne vsadil, ze vetsina motoru 47kW-na papire, tech 51kW i vic ma... viz mereni neupravenych aut na brzdach kluky tady s fora nebo Svet motoru... podle myho nazoru tech 47kW pisou, aby meli sanci prodat ty nejslabsi 1.4MPI Citovat
Mustafa Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 Pokud jak tu zaznělo má nová HTP nejen úpravu ŘJ ale i HW, tak zase bude mít třeba 55kW a tak dale a tak dale... Citovat
Thor Vloženo 10. Prosinec 2006 Autor Vloženo 10. Prosinec 2006 No jo - vím, že se to tu probíralo na začátku září a čekal jsem, že teď někdo bude vědět víc. Zase je zde rozpor v informacích - nekdo ze škodovky by tu nebyl, kdo by to uvedl na pravou míru? Citovat
Martinoslav Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 Kluci, ja bych se klidne vsadil, ze vetsina motoru 47kW-na papire, tech 51kW i vic ma... viz mereni neupravenych aut na brzdach kluky tady s fora nebo Svet motoru... podle myho nazoru tech 47kW pisou, aby meli sanci prodat ty nejslabsi 1.4MPI Jenze MPi se uz par let neprodavaj ty bambulo Citovat
Tomas.cz Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 Po 44kw a 50kw se stal nejslabším 1.4MPi 55kw (: Citovat
Igor Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke. Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné. Citovat
fabka2004 Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke. Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné. to je pzitivna sprava, dakujeme za update Citovat
Eflik Vloženo 11. Prosinec 2006 Vloženo 11. Prosinec 2006 V tom pripade by bylo vice nez vhodne tut jednotku vykopirovat ) Nechce se toho nekdo ujmout a pak za nejakou malou uplatu predat dal? ) Citovat
Jarekk Vloženo 11. Prosinec 2006 Vloženo 11. Prosinec 2006 Tak to je dobrej nápad. Pak budeme mít splašenější tříhrnky. Citovat
Wassermann Vloženo 11. Prosinec 2006 Vloženo 11. Prosinec 2006 S novou Fabií hatchback zvyšuje Škodofka výkon i nejslabšího tříhrnku - 1,2 HTP ze 40kW na 44kW... Citovat
Wassermann Vloženo 11. Prosinec 2006 Vloženo 11. Prosinec 2006 Jen by mě zajímalo, jak to bude po novém roce se sedanem a kombi... mají se prý vyrábět zatím nadále v nezměněné designérské podobě...ale co motorizace? To jako zároveň budou sjíždět z výrobní linky nové hatchbacky s 1,2 HTP 44 a 51kW, 1,4 16V s 59kW atd... a zároveň sedany a kombíky s ještě "starým" motorem 1,2HTP 47kW? Nebo tam už navzdory starému designu karoserie budou motory nové jako v hatchbacku? Předpokládám, že když asi původní kabát, tak i staré motory před modernizací....... Citovat
Diamant Vloženo 11. Prosinec 2006 Vloženo 11. Prosinec 2006 Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ? Citovat
NiceOne Vloženo 11. Prosinec 2006 Vloženo 11. Prosinec 2006 Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ? Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku. Citovat
MUSA Vloženo 11. Prosinec 2006 Vloženo 11. Prosinec 2006 Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ? Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku. si mě s tou magickou hranicí Citovat
Jar_da Vloženo 12. Prosinec 2006 Vloženo 12. Prosinec 2006 jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? Citovat
Wassermann Vloženo 13. Prosinec 2006 Vloženo 13. Prosinec 2006 jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW Citovat
Thor Vloženo 13. Prosinec 2006 Autor Vloženo 13. Prosinec 2006 jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? To jo, ale je rozdíl mít čipnuto přímo od výrobce, s vědomím, že to dělal někdo, kdo tomu rozumí a se zárukou a něco jiného to je mít čipnutý z garážový díly, kde o těch lidech nic nevíš a záruky nejsou (tím se nechci nikoho dotknout, ale spíš věřím fabrice s jejím zázemím, než malé firmě). Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.