Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No přátelé - náběh nové fábky s motorem HTP 12V 51 kW se blíží - ví už někdo v čem se fyzicky odlišuje motor HTP 47kW a 51 kW. No nenapínejte a napište. A hlavně - jestli existuje možnost přestavby. Jestli je rozdíl v ptákovinkách typu upravené sání, a jiná mapa do ŘJ, nebo jestli je za tím něco víc. Nebo dokonce, jestli náhodou nejsou motory zcela totožné a holt se změnil výkon jen na papíře. Tušíte?

Ono kdybych se dostal nad magickou hranici 50 kW, tak bych si asi učúrával blahem ( i když za jízdy bych těch pár koníků asi ani nepoznal) :t

Vloženo

No kdyby to byla jen upravená ŘJ, tak by neměl být problém, aby to zvládl každý autorizovaný servis - rozhodně bych šel raději na čipování do autorizovaného servisu Škody, než někam do garáže, kde mi s tím provedou kdo ví co.

Vloženo

Jen jestli to neni zase kec... Meril jste nekdo starej motor na brzde??? Jen aby nemel uz shodny vykon a jen ted se to dostalo do papiru - dyt kazdy motor ma nejake rezervy... Pokud tomu tak neni, pak by stalo za zvazeni navstevy servisu... ;)

Vloženo

Kluci, ja bych se klidne vsadil, ze vetsina motoru 47kW-na papire, tech 51kW i vic ma... viz mereni neupravenych aut na brzdach kluky tady s fora nebo Svet motoru... podle myho nazoru tech 47kW pisou, aby meli sanci prodat ty nejslabsi 1.4MPI :p:D

Vloženo

No jo - vím, že se to tu probíralo na začátku září a čekal jsem, že teď někdo bude vědět víc. Zase je zde rozpor v informacích - nekdo ze škodovky by tu nebyl, kdo by to uvedl na pravou míru?

Vloženo
Kluci, ja bych se klidne vsadil, ze vetsina motoru 47kW-na papire, tech 51kW i vic ma... viz mereni neupravenych aut na brzdach kluky tady s fora nebo Svet motoru... podle myho nazoru tech 47kW pisou, aby meli sanci prodat ty nejslabsi 1.4MPI :p:D

Jenze MPi se uz par let neprodavaj ty bambulo :doh:p

Vloženo
okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy B)

BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat

Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke.

Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné.

Vloženo
okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy B)

BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat

Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke.

Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné.

to je pzitivna sprava, dakujeme za update -_-

Vloženo

Jen by mě zajímalo, jak to bude po novém roce se sedanem a kombi... mají se prý vyrábět zatím nadále v nezměněné designérské podobě...ale co motorizace? To jako zároveň budou sjíždět z výrobní linky nové hatchbacky s 1,2 HTP 44 a 51kW, 1,4 16V s 59kW atd... a zároveň sedany a kombíky s ještě "starým" motorem 1,2HTP 47kW? Nebo tam už navzdory starému designu karoserie budou motory nové jako v hatchbacku? :unsure: Předpokládám, že když asi původní kabát, tak i staré motory před modernizací....... :huh:

Vloženo
Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ?

Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku. :D

Vloženo
Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ?

Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku. :D

si mě :D s tou magickou hranicí

Vloženo
jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?

Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW :t

Vloženo
jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?

To jo, ale je rozdíl mít čipnuto přímo od výrobce, s vědomím, že to dělal někdo, kdo tomu rozumí a se zárukou a něco jiného to je mít čipnutý z garážový díly, kde o těch lidech nic nevíš a záruky nejsou (tím se nechci nikoho dotknout, ale spíš věřím fabrice s jejím zázemím, než malé firmě).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...