Přejít na obsah

staré a nové HTP 12V


Thor

Doporučené příspěvky

No přátelé - náběh nové fábky s motorem HTP 12V 51 kW se blíží - ví už někdo v čem se fyzicky odlišuje motor HTP 47kW a 51 kW. No nenapínejte a napište. A hlavně - jestli existuje možnost přestavby. Jestli je rozdíl v ptákovinkách typu upravené sání, a jiná mapa do ŘJ, nebo jestli je za tím něco víc. Nebo dokonce, jestli náhodou nejsou motory zcela totožné a holt se změnil výkon jen na papíře. Tušíte?

Ono kdybych se dostal nad magickou hranici 50 kW, tak bych si asi učúrával blahem ( i když za jízdy bych těch pár koníků asi ani nepoznal) :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy B)

BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat

Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke.

Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy B)

BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat

Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke.

Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné.

to je pzitivna sprava, dakujeme za update -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen by mě zajímalo, jak to bude po novém roce se sedanem a kombi... mají se prý vyrábět zatím nadále v nezměněné designérské podobě...ale co motorizace? To jako zároveň budou sjíždět z výrobní linky nové hatchbacky s 1,2 HTP 44 a 51kW, 1,4 16V s 59kW atd... a zároveň sedany a kombíky s ještě "starým" motorem 1,2HTP 47kW? Nebo tam už navzdory starému designu karoserie budou motory nové jako v hatchbacku? :unsure: Předpokládám, že když asi původní kabát, tak i staré motory před modernizací....... :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?

To jo, ale je rozdíl mít čipnuto přímo od výrobce, s vědomím, že to dělal někdo, kdo tomu rozumí a se zárukou a něco jiného to je mít čipnutý z garážový díly, kde o těch lidech nic nevíš a záruky nejsou (tím se nechci nikoho dotknout, ale spíš věřím fabrice s jejím zázemím, než malé firmě).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...