Únor 21, 200718 r Chlapy tak zkoušel jste někdo něco dělat s tou spotřebou oleje u toho 16V 74 kw???? Nebo na to dlabete a dolíváte olej a neřešíte to? Kiko měnil písty a od té doby ani kapku. Kolik za to dal? A co to obnášelo? 30 000,-Kč včetně rozvodů, které nechal udělat rovnou taky. Práce z těch 30 tKč byla cca 8 tKč. Písty kupoval někde v Brně přímo u výrobce. To znamená, že písty má české z druhovýroby. Origo píst VW 1 kus stojí 8 000,-Kč Ty origo písty byly v průměru menší a měly ve válci velkou vůli. Opravu mu dělali v Bosch servisu.
Únor 21, 200718 r Osobně teď jezdím na Shell Helix Ultra 5W40 plná syntetika, mám najeto už přes 1000 km a zatím nepozoruju úbytek oleje..na druhou stranu mě trápí, že se mi na víčku od nalejvání oleje dělá jakási žlutá emulze, že by těsněn ípod hlavou? Ale voda nemizí a je čistá,,,
Únor 21, 200718 r Rozvody jsou na ten 16V 74 kw. tak 8 litrů... no za 22 litrů 16 ventilů.. není to tak nejhorší.. v origo servisu by za to vybalil 36 za ventily a deset za práci... to by mi mohly políbit p....l
Únor 21, 200718 r Osobně teď jezdím na Shell Helix Ultra 5W40 plná syntetika, mám najeto už přes 1000 km a zatím nepozoruju úbytek oleje..na druhou stranu mě trápí, že se mi na víčku od nalejvání oleje dělá jakási žlutá emulze, že by těsněn ípod hlavou? Ale voda nemizí a je čistá,,, to mi dělá taky to je v pohodě... jde o to jestli tě to bude dělat v létě. mě to dělá akorát v zimě.. nevadí to. až bude v oleji voda, bude to na hovno topit tak pak měnit těsnění pod hlavou. nemá jinak cenu do toho srát prachy.. nežere tě to olej protože budeš mít nejspíš nějakej mladší rok. já mam 2000
Únor 21, 200718 r to mi dělá taky to je v pohodě... jde o to jestli tě to bude dělat v létě. mě to dělá akorát v zimě.. nevadí to. až bude v oleji voda, bude to na hovno topit tak pak měnit těsnění pod hlavou. nemá jinak cenu do toho srát prachy.. nežere tě to olej protože budeš mít nejspíš nějakej mladší rok. já mam 2000 mám mr 2002, dost mě to překvapilo..
Únor 21, 200718 r to mi dělá taky to je v pohodě... jde o to jestli tě to bude dělat v létě. mě to dělá akorát v zimě.. nevadí to. až bude v oleji voda, bude to na hovno topit tak pak měnit těsnění pod hlavou. nemá jinak cenu do toho srát prachy.. nežere tě to olej protože budeš mít nejspíš nějakej mladší rok. já mam 2000 mám mr 2002, dost mě to překvapilo.. mě už nic u 16V 74 kw nepřekvapí
Únor 21, 200718 r Rozvody jsou na ten 16V 74 kw. tak 8 litrů... no za 22 litrů 16 ventilů.. není to tak nejhorší.. v origo servisu by za to vybalil 36 za ventily a deset za práci... to by mi mohly políbit p....l Jaké ventily? Měnil písty ne ventily. Jestli myslíš simerinky na ventilech ty měnil taky už dřív, ale to nepomohlo vůbec.
Únor 21, 200718 r Rozvody jsou na ten 16V 74 kw. tak 8 litrů... no za 22 litrů 16 ventilů.. není to tak nejhorší.. v origo servisu by za to vybalil 36 za ventily a deset za práci... to by mi mohly políbit p....l Jaké ventily? Měnil písty ne ventily. Jestli myslíš simerinky na ventilech ty měnil taky už dřív, ale to nepomohlo vůbec. už jsem v obraze
Únor 21, 200718 r A poslední foto krabice sady new pístů, které má Kiko v motoru, problém se žravostí oleje vyřešen.
Únor 21, 200718 r No kdybych to udělal tak bych měl pak taky pokoj. rozvodák jsem měnil, těsnění pod vanou, snímače otáček motoru, labdasondu, nová chladící kapalina, svíčky. udělat tuto tak mam skoro novej motor, ale už se mi tam nechtějí srát peníze. je to k nasrání dělat jenom na auto. úvěr + opravy....
Únor 21, 200718 r No kdybych to udělal tak bych měl pak taky pokoj. rozvodák jsem měnil, těsnění pod vanou, snímače otáček motoru, labdasondu, nová chladící kapalina, svíčky. udělat tuto tak mam skoro novej motor, ale už se mi tam nechtějí srát peníze. je to k nasrání dělat jenom na auto. úvěr + opravy.... Ta lambda se sere kvůli tomu oleji. Jak se spaluje tolik oleje zasírá se lambda. Tu Kiko taky měnil.
Únor 21, 200718 r No kdybych to udělal tak bych měl pak taky pokoj. rozvodák jsem měnil, těsnění pod vanou, snímače otáček motoru, labdasondu, nová chladící kapalina, svíčky. udělat tuto tak mam skoro novej motor, ale už se mi tam nechtějí srát peníze. je to k nasrání dělat jenom na auto. úvěr + opravy.... Ta lambda se sere kvůli tomu oleji. Jak se spaluje tolik oleje zasírá se lambda. Tu Kiko taky měnil. Já vím. a je to logické
Únor 22, 200718 r Ted jsem koukal na starej rozvoďák co mě něnili a jak je gumovej tak je tam zalitá nějaká z drátku složená páska, asi aby to bylo pevnější, takže to nemůže prdnout.... pak nemá cenu to měnit tak brzo. Myslím, že to byla značka Confidis nebo tak nějak
Únor 22, 200718 r Nebyl to Contitech? Asi jo. dneska to budu vědět na stopro až budeme dělat těsnění víka ventilů
Únor 22, 200718 r Nebyl to Contitech? Tak je to jak si říkal. Contitech... Jo a přetěsnili sme to víko ventilů a mohu říct, že tam nebyla známka toho, že by tam už z výroby někdo dával nějakou pastu. Snad něco jako takovej kousek žlutý barvy - jako chemopren, ale každopádně to nemůže těsnit. ted to bude snad v klídku
Únor 22, 200718 r dnes jsem si byl v autorizovaném servisu Škoda pro auto a tak jsem se zkusil zeptat na ty rozvody a bylo mi řečeno že se mění při 120 tisicích
Únor 22, 200718 r dnes jsem si byl v autorizovaném servisu Škoda pro auto a tak jsem se zkusil zeptat na ty rozvody a bylo mi řečeno že se mění při 120 tisicích na 1.4 16V 74 KW. Typ motoru AUB?????????
Duben 5, 200718 r Zdar lidi, tak se taky chystám na rozvody, mám 103kkm na Fabce 1.4 16V 74kW. takže jak jsem vyčetl, contitech je v poho? nebo doporučíte spíš něco jinýho? dík za rady
Květen 31, 200718 r Nechce se mi zakládát nové téma kor když je jich tady o rozvodu kupa...optám se tedy zde ) Moje Fabča s motorem 1.4 16V 55kw AUA má k dnešnímu dni najeto 87500km a už brazdi naše silnice od listopadu roku 2001. No a teď dotaz na rozvody. Protože se pomalu ale jistě bližím k magické hranici 90tis km tak přemýšlím intenzivně o rozvodech. Chystám se teď na klasický servis po roce nebo po 15tis olej+filtr atd. No a teď přemýšlím jeslti neudělat i rozvody.Mechanik (ne origo serivs) k kteremu jezdím od samého začátku co Fabču mám říká - zatím zbytečné. Koukal na ně v 85tis a tvrdil ,že jsou v pořádku, řemeny naplé jak mají být. Motor nevydává žádné jiné rušivé nebo podezřelé zvuky atd. Tak teď jsem opravdu na vážkách. Někdo říká nejpozději v 90tis nekdo mění po 100tis. Bylo mi řečeno,že u těchto motoru to v servisech dělaji po 100tis...někdy i 120 zaleži na stavu rozvodů....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.