pava Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Chlapy tak zkoušel jste někdo něco dělat s tou spotřebou oleje u toho 16V 74 kw???? Nebo na to dlabete a dolíváte olej a neřešíte to? Kiko měnil písty a od té doby ani kapku. Kolik za to dal? A co to obnášelo? 30 000,-Kč včetně rozvodů, které nechal udělat rovnou taky. Práce z těch 30 tKč byla cca 8 tKč. Písty kupoval někde v Brně přímo u výrobce. To znamená, že písty má české z druhovýroby. Origo píst VW 1 kus stojí 8 000,-Kč Ty origo písty byly v průměru menší a měly ve válci velkou vůli. Opravu mu dělali v Bosch servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Osobně teď jezdím na Shell Helix Ultra 5W40 plná syntetika, mám najeto už přes 1000 km a zatím nepozoruju úbytek oleje..na druhou stranu mě trápí, že se mi na víčku od nalejvání oleje dělá jakási žlutá emulze, že by těsněn ípod hlavou? Ale voda nemizí a je čistá,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Rozvody jsou na ten 16V 74 kw. tak 8 litrů... no za 22 litrů 16 ventilů.. není to tak nejhorší.. v origo servisu by za to vybalil 36 za ventily a deset za práci... to by mi mohly políbit p....l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Osobně teď jezdím na Shell Helix Ultra 5W40 plná syntetika, mám najeto už přes 1000 km a zatím nepozoruju úbytek oleje..na druhou stranu mě trápí, že se mi na víčku od nalejvání oleje dělá jakási žlutá emulze, že by těsněn ípod hlavou? Ale voda nemizí a je čistá,,, to mi dělá taky to je v pohodě... jde o to jestli tě to bude dělat v létě. mě to dělá akorát v zimě.. nevadí to. až bude v oleji voda, bude to na hovno topit tak pak měnit těsnění pod hlavou. nemá jinak cenu do toho srát prachy.. nežere tě to olej protože budeš mít nejspíš nějakej mladší rok. já mam 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 to mi dělá taky to je v pohodě... jde o to jestli tě to bude dělat v létě. mě to dělá akorát v zimě.. nevadí to. až bude v oleji voda, bude to na hovno topit tak pak měnit těsnění pod hlavou. nemá jinak cenu do toho srát prachy.. nežere tě to olej protože budeš mít nejspíš nějakej mladší rok. já mam 2000 mám mr 2002, dost mě to překvapilo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 to mi dělá taky to je v pohodě... jde o to jestli tě to bude dělat v létě. mě to dělá akorát v zimě.. nevadí to. až bude v oleji voda, bude to na hovno topit tak pak měnit těsnění pod hlavou. nemá jinak cenu do toho srát prachy.. nežere tě to olej protože budeš mít nejspíš nějakej mladší rok. já mam 2000 mám mr 2002, dost mě to překvapilo.. mě už nic u 16V 74 kw nepřekvapí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Rozvody jsou na ten 16V 74 kw. tak 8 litrů... no za 22 litrů 16 ventilů.. není to tak nejhorší.. v origo servisu by za to vybalil 36 za ventily a deset za práci... to by mi mohly políbit p....l Jaké ventily? Měnil písty ne ventily. Jestli myslíš simerinky na ventilech ty měnil taky už dřív, ale to nepomohlo vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Rozvody jsou na ten 16V 74 kw. tak 8 litrů... no za 22 litrů 16 ventilů.. není to tak nejhorší.. v origo servisu by za to vybalil 36 za ventily a deset za práci... to by mi mohly políbit p....l Jaké ventily? Měnil písty ne ventily. Jestli myslíš simerinky na ventilech ty měnil taky už dřív, ale to nepomohlo vůbec. už jsem v obraze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Fotky pístů vymontovaných z motoru, který žral olej cca 1l/2000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 A poslední foto krabice sady new pístů, které má Kiko v motoru, problém se žravostí oleje vyřešen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 No kdybych to udělal tak bych měl pak taky pokoj. rozvodák jsem měnil, těsnění pod vanou, snímače otáček motoru, labdasondu, nová chladící kapalina, svíčky. udělat tuto tak mam skoro novej motor, ale už se mi tam nechtějí srát peníze. je to k nasrání dělat jenom na auto. úvěr + opravy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 No kdybych to udělal tak bych měl pak taky pokoj. rozvodák jsem měnil, těsnění pod vanou, snímače otáček motoru, labdasondu, nová chladící kapalina, svíčky. udělat tuto tak mam skoro novej motor, ale už se mi tam nechtějí srát peníze. je to k nasrání dělat jenom na auto. úvěr + opravy.... Ta lambda se sere kvůli tomu oleji. Jak se spaluje tolik oleje zasírá se lambda. Tu Kiko taky měnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 No kdybych to udělal tak bych měl pak taky pokoj. rozvodák jsem měnil, těsnění pod vanou, snímače otáček motoru, labdasondu, nová chladící kapalina, svíčky. udělat tuto tak mam skoro novej motor, ale už se mi tam nechtějí srát peníze. je to k nasrání dělat jenom na auto. úvěr + opravy.... Ta lambda se sere kvůli tomu oleji. Jak se spaluje tolik oleje zasírá se lambda. Tu Kiko taky měnil. Já vím. a je to logické Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Ted jsem koukal na starej rozvoďák co mě něnili a jak je gumovej tak je tam zalitá nějaká z drátku složená páska, asi aby to bylo pevnější, takže to nemůže prdnout.... pak nemá cenu to měnit tak brzo. Myslím, že to byla značka Confidis nebo tak nějak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Nebyl to Contitech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Nebyl to Contitech? Asi jo. dneska to budu vědět na stopro až budeme dělat těsnění víka ventilů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Nebyl to Contitech? Tak je to jak si říkal. Contitech... Jo a přetěsnili sme to víko ventilů a mohu říct, že tam nebyla známka toho, že by tam už z výroby někdo dával nějakou pastu. Snad něco jako takovej kousek žlutý barvy - jako chemopren, ale každopádně to nemůže těsnit. ted to bude snad v klídku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Viki Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 dnes jsem si byl v autorizovaném servisu Škoda pro auto a tak jsem se zkusil zeptat na ty rozvody a bylo mi řečeno že se mění při 120 tisicích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 dnes jsem si byl v autorizovaném servisu Škoda pro auto a tak jsem se zkusil zeptat na ty rozvody a bylo mi řečeno že se mění při 120 tisicích na 1.4 16V 74 KW. Typ motoru AUB????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host bikaf Vloženo 5. Duben 2007 Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 Zdar lidi, tak se taky chystám na rozvody, mám 103kkm na Fabce 1.4 16V 74kW. takže jak jsem vyčetl, contitech je v poho? nebo doporučíte spíš něco jinýho? dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host bikaf Vloženo 5. Duben 2007 Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 co říkáte na tuhle nabídku? mají tam sadu na 16V za 3050,- http://www.hamar.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Nechce se mi zakládát nové téma kor když je jich tady o rozvodu kupa...optám se tedy zde ) Moje Fabča s motorem 1.4 16V 55kw AUA má k dnešnímu dni najeto 87500km a už brazdi naše silnice od listopadu roku 2001. No a teď dotaz na rozvody. Protože se pomalu ale jistě bližím k magické hranici 90tis km tak přemýšlím intenzivně o rozvodech. Chystám se teď na klasický servis po roce nebo po 15tis olej+filtr atd. No a teď přemýšlím jeslti neudělat i rozvody.Mechanik (ne origo serivs) k kteremu jezdím od samého začátku co Fabču mám říká - zatím zbytečné. Koukal na ně v 85tis a tvrdil ,že jsou v pořádku, řemeny naplé jak mají být. Motor nevydává žádné jiné rušivé nebo podezřelé zvuky atd. Tak teď jsem opravdu na vážkách. Někdo říká nejpozději v 90tis nekdo mění po 100tis. Bylo mi řečeno,že u těchto motoru to v servisech dělaji po 100tis...někdy i 120 zaleži na stavu rozvodů.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.