lada Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Tak jsem se dival na rozvody za chodu.Ten maly řemen nahoře viz obrazek kmita v rozmezi 1,5 cm nahoru a dolu je to normalni?Ten dlouhy je ok dik za odpovědi 1.4 16v 74 kw AUB nejradsi bych uz nic neresil mozna to vsechno moc zkoumám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemo Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Tak jsem se dival na rozvody za chodu.Ten maly řemen nahoře viz obrazek kmita v rozmezi 1,5 cm nahoru a dolu je to normalni?Ten dlouhy je okdik za odpovědi 1.4 16v 74 kw AUB nejradsi bych uz nic neresil mozna to vsechno moc zkoumám Nedalo mi to a bol som sa pozriet dole ...mam to natiahnute ako gumu v trenkach.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 to je moj usudok ale mozno to niekto vyvrati. ked uvazujem ze to kmita 1,5cm tak sa mi zda ze je to dost. ved od toho tam je ta napinacia kladka. este by som pochopil tak 0,5cm ale 1,5cm sa mi zda vela. ked to takto kmita aby sa nestalo ze pri prudkej akceleracii ked to vytocis aby ti neskocil remen. na remen sa nespoliehaj ze je v poriadku. ja som mal u 16V tiez remen v poriadku akurat bola rozsypana kladka takze som to menil na kompletku rozvody. kolko mas najazdene ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 no vidis bemo tiez potvrdil moju uvahu. nemalo by to kmitat uz len ked sa zamyslim nad tym co moze sposobit to kmitanie. potom by tam bola napinacia kladka zbytocna ta ho ma drzat nasponovany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemo Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 no vidis bemo tiez potvrdil moju uvahu. nemalo by to kmitat uz len ked sa zamyslim nad tym co moze sposobit to kmitanie. potom by tam bola napinacia kladka zbytocna ta ho ma drzat nasponovany. Ja som tiez menil rozvody kvoli kladke.Remene musia byt nasponovane..... http://forum.skodahome.cz/index.php?act=At...=post&id=158517 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 teraz som si precital ten obrazok aj tam ti pisu ze to nema kmitat nato je tam ta kladky ktora tomu zabranuje. vycerpavajuce odpovede. ja sa polepsim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada Posted May 24, 2006 Author Share Posted May 24, 2006 no dole je napnutej ale nahore ne.To by znamenalo ze musel o zoubek preskocit a nebo nevim.Kladka je ok alespon na pohled.Jde ta kladka nejak upravit??Tedy posunout, aby byl napnuty remen??Nebo musim vymenit cele rozvody?a to se mi nechce.V servise uz neverim nikomu.Spatny zkusenosti najeto 115000km je v praze servis kde by mi vymenili ten jeden remen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada Posted May 24, 2006 Author Share Posted May 24, 2006 nakze ten malinkej remen mate uplne nasponovanej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada Posted May 24, 2006 Author Share Posted May 24, 2006 BEMO: co to je za gumu??Ja tam mam jen tu kovovou kladku!!!!Ze by mi upadla?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada Posted May 24, 2006 Author Share Posted May 24, 2006 hmm tak ja tam nemam totiz tu gumicku a ja proc ten malej remen je poskrabanej. Ta gumicka se da nekde sehnat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemo Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 BEMO: co to je za gumu??Ja tam mam jen tu kovovou kladku!!!!Ze by mi upadla?? To ani nehovor,je to nosna cast kladky(teda remena).Musis to tam mat.Btw. u nasich motorov je nepisane pravidlo vymeny rozvodov po 90000km.Co sa tyka vymeny remena,v origo servise a aj vo vela sukromnych ti ju samostatnu nevymenia.Nikto si to nevezme na triko.Musia sa menit komplet rozvody... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 vies ze ked mas 115tkm tak si uz 25tkm za limitom vymeny rozvodov. je to tvoja vec ale ja by som to dal bez odkladov vymenit lebo vies ze riskujes dost velky maler. ak sa ti roztrhne tak sa ti zrazi piest s ventilom a mozes davat motor na generalku a ver tomu ze tie prachy co si vypytaju nebudes chcet dat je to niekolko desattisic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Řekl bych, že se ta navulkanizovaná část odvulkanizovala. A proto řemen lítá. Nechápu Láďo když máš 25 000km po výměně řemenů a kaldek proč to pořád pořád řešíš a nevyměníš je? Tom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heckeer Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Protože se mu za to nechce dát peníze, ale nechápe že až mu praskne tak má po motoru, měl sis asi koupit Mpi tam je řetěz, a výměna řetězu stojí s prací 3068kč, ale hlavně se nic nestane když ho přetáhneš..krom toho píše že jeho auto nemá výkon, nedivil bych se kdyby už se to o zoubek na vačce neposunulo když ho má volnej, jinak řešil jsem to samý na Mondeu před prodejem, staly tam rozvody 9tis, a ten řemen nahoře na vačkách klepal o ten plastový kryt jak se tam dělala vůle , ale bylo to nakontrole v servisu a byl napnutý dost, ale nový majitel je už rok a půl spokojený a vydrželo to.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xp3 Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Tak jsem se dival na rozvody za chodu.Ten maly řemen nahoře viz obrazek kmita v rozmezi 1,5 cm nahoru a dolu je to normalni?Ten dlouhy je okdik za odpovědi 1.4 16v 74 kw AUB nejradsi bych uz nic neresil mozna to vsechno moc zkoumám Hele, co to máš za chytrou příručku ? Vypadá dobře, taková barevná. Rozvody okamžitě vyměň, říkáme ti to už několik měsíců. Já mojí minulou káru R19 koupil s 200.000 km a okamžitě tam šly nové rozvody, protože jsem netušil kdy byly naposled měněny. Originál renault řemen + kladky 2.499 Kč, práce u kámoše za flašku Vyměň to než se stane průser !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemo Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Tak jsem se dival na rozvody za chodu.Ten maly řemen nahoře viz obrazek kmita v rozmezi 1,5 cm nahoru a dolu je to normalni?Ten dlouhy je okdik za odpovědi 1.4 16v 74 kw AUB nejradsi bych uz nic neresil mozna to vsechno moc zkoumám Hele, co to máš za chytrou příručku ? Vypadá dobře, taková barevná. Rozvody okamžitě vyměň, říkáme ti to už několik měsíců. Já mojí minulou káru R19 koupil s 200.000 km a okamžitě tam šly nové rozvody, protože jsem netušil kdy byly naposled měněny. Originál renault řemen + kladky 2.499 Kč, práce u kámoše za flašku Vyměň to než se stane průser !!! Suhlas,netreba to pokusat.....potom bude neskoro plakat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 jo uz se chystam.Hledam kde.V Praze me vsude vemou az za tejden.Tak to obvolavam. Cena u skodovky 10 000kc a neorigo 7000Kč taky dost.Chej mi menit vse pry to jinak nejde Nahodou nejakej sikovnem mechanik z Prahy co by mi to udelal tu neni co?Jak jsem to videl tak se stim bojim jezdsit.Kdybych neodendal ten kryt tak bych byl bez starosti.Prisel jsem na to proc mi najednou ubyl vykon a asi to bude tim.Tedy jestli ma vliv to ze to maly kolecko je trochu posunuty, diky tomu ze kladka ma vlastne mensi prumer bez ty gumy Kdyz by remen prask tak se motor zastavi ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jargoon Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 No zastaví se, ale docela zničený. Rozuměj, vačka po roztržení řemenu zůstane stát a nějaký ventil nechá otevřený. Do něho poté klepne píst, který o ničem neví a dál se pohybuje. No v tomhle ohledu je zlaté MPi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zajda Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Protože se mu za to nechce dát peníze, ale nechápe že až mu praskne tak má po motoru, měl sis asi koupit Mpi tam je řetěz, a výměna řetězu stojí s prací 3068kč, ale hlavně se nic nestane když ho přetáhneš..krom toho píše že jeho auto nemá výkon, nedivil bych se kdyby už se to o zoubek na vačce neposunulo když ho má volnej, jinak řešil jsem to samý na Mondeu před prodejem, staly tam rozvody 9tis, a ten řemen nahoře na vačkách klepal o ten plastový kryt jak se tam dělala vůle , ale bylo to nakontrole v servisu a byl napnutý dost, ale nový majitel je už rok a půl spokojený a vydrželo to.. no dyt sem mu to říkal už minulej tejden! už mě nebavý pořád dokola to samý když nechce za nic zaplatit, všechno je drahý dyt mu to nebude nikdo dělat zadarmo. Nic méně všechno se tu řeší na min. 3 příspěvkách najednou tak at si udělá jeden a tam si vše dořeší. Základní věc ale myslim že zůstává že má nákej ten tisíc po nevýměně rozvodů a bůhví čeho všeho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Já mám MPi, výměna rozvodů stojí 3100kč, to se měněj řetezová kola a řetěz nebo ještě něco, nepočítám gufírko na víku. Tom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 no snad pristí týden to snad bude.tak vam pak napisu o kolik me okradli atd a hlavne jak to jede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Bemo: nebud optimista ze znackovy servis je dobry. ja mam taku skusenost ze sa ti jebu do rozvodov aby si tam dal auto znova opravovat. tiez mi poklesol vykon a auto tak netahalo. tak som to dal sukromnikovy a vies co mi povedal ze niekto mi posunul casovanie ventilov o dva zuby. takze vivat servis skoda. velky pozor na nich. a o tom ze je to zlozite tak na to je dany postup ktory ked sa dodrzi tak je jedno ci ti to meni skodovka alebo sukromnik. vies ti sukromnici su poctivejsi lebo je to ich chlebik a musia si zakaznika udrzat aby prisiel znova tak to robia poctivo. servis skoda je banda lajdakov a kretenov ktori ti zvysoka seru na kvalitu prace (cest vynimkam). oni robia iba pre znamich a seba dobre ale teba maju na salame len aby ta osklbali a ty si vyvalil nekrestanske prachy. v servise skoda tak maximalne diagnostika a to je vsetko ina praca sukromnik. este nieco ti poviem skus prist do skodovky ako neznalec, servisak ti zacne tahat medove motuze popod nos a hned vie v com je problem a co treba vymenit len pri tej sume odpadas a nakoniec zistis ze to bol blby snimac. mne chcel v skodovke menit skrtiacu klapku za 40000sk a nakoniec to bol snimac tlaku oleja cca 2000sk tak si urob usudok. bud tam pracuju totalny neodbornici co tomu nerozumeju a skodovka prijima cukrarov a pekarov do servisu alebo chcu za kazdu cenu ta osklbat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemo Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Bemo: nebud optimista ze znackovy servis je dobry. ja mam taku skusenost ze sa ti jebu do rozvodov aby si tam dal auto znova opravovat. tiez mi poklesol vykon a auto tak netahalo. tak som to dal sukromnikovy a vies co mi povedal ze niekto mi posunul casovanie ventilov o dva zuby. takze vivat servis skoda. velky pozor na nich. a o tom ze je to zlozite tak na to je dany postup ktory ked sa dodrzi tak je jedno ci ti to meni skodovka alebo sukromnik. vies ti sukromnici su poctivejsi lebo je to ich chlebik a musia si zakaznika udrzat aby prisiel znova tak to robia poctivo. servis skoda je banda lajdakov a kretenov ktori ti zvysoka seru na kvalitu prace (cest vynimkam). oni robia iba pre znamich a seba dobre ale teba maju na salame len aby ta osklbali a ty si vyvalil nekrestanske prachy. v servise skoda tak maximalne diagnostika a to je vsetko ina praca sukromnik. este nieco ti poviem skus prist do skodovky ako neznalec, servisak ti zacne tahat medove motuze popod nos a hned vie v com je problem a co treba vymenit len pri tej sume odpadas a nakoniec zistis ze to bol blby snimac. mne chcel v skodovke menit skrtiacu klapku za 40000sk a nakoniec to bol snimac tlaku oleja cca 2000sk tak si urob usudok. bud tam pracuju totalny neodbornici co tomu nerozumeju a skodovka prijima cukrarov a pekarov do servisu alebo chcu za kazdu cenu ta osklbat. Nemyslel som to tak ,ze znackovy servis je dobry,ja som mal rozvody menene u sukromnika a nelutujem.Servis Skoda a najme Porsche interauto nemozem ani citit.Mne chceli ojebat na riadeni,stahovani okien,ako aj na klimatizacii.Uz som im znadal.So sukromnikmi mam iba dobre skusenosti.I ked som mal strach z toho casovania ventilov.Najviac ma ale zarazilo,ako sa mozu rozvody takto skur.it pri 64000km.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada Posted May 26, 2006 Author Share Posted May 26, 2006 servisy jsou kurvy proto se mi tam nechce moc auto davat ale ted je to akutni nejde jen o penize Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada Posted May 26, 2006 Author Share Posted May 26, 2006 jak se pozna ze se potkal ventil s pistem???Snad se mi to jese nestalo ne??To by asi uz nejelo.Vsude mi ted rikaj ze je nebezpecny s tim takhle jezdit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.