Přejít na obsah

Felicia 1.3 MPI Výmena prevodového oleje


johan

Doporučené příspěvky

Standardní PP80 nebo Gyrol80W bohatě stačí

Ne . Až bude chladno budou škrtat synchrony. Patří tam převodový 75W90

Není to zbytečnej luxus, do tak starýho auta lol-_-

Ale i tak bych plně syntetickej olej nelil do převodovky, kam se dával minerální či polosyntetika - podobně jako u motorů. ;)

A problémy s řazením jsem neměl ani za těch nejnižších teplot...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čerpám z tohoto:

GYROL SYN 75W-90

Skupina: Oleje - Převodové oleje automobilové

Popis:

Převodový olej GYROL SYN 75W-90 je plně syntetický olej obsahující...

Shell SPIRAX ASX 75W-90

Plně syntetický hypoidní převodový olej určený pro nejmodernější a nejnáročnější převodové systémy jako rozvodovky,...

Castrol TAF-X, 75W/90

Syntetický převodový olej SAE 75W-90, API GL4, pro převodovky a rozvodovky se společným mazáním, pro které předepisuje výrobce API GL4. Schválen dle normy VW 501.50.

Žádný minerál s touto viskozitní skupinou jsem nenašel, takže asi tak... B)

Editováno: , autor: inya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Vypustíš starý a naleješ nový. Dole na převodovce je vypouštěcí šroub, pozor, jsou tam 2, tak ten velký s vodorovnou osou. Vyměn měděný kroužek za nový. Odmontuješ náhon tachometru, M6 šroub na 10 klíč na tom plechu, vytáhneš to nahoru. Tou dírou tam neleješ olej. Hladina musí být 4mm od čela ozubeného kolečka náhonu tacháče. Kolik přesně litrů z hlavy nevím. Návod viz. Cedrych, Hamlin, Andrt atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtel sem se zeptat jestli ste nekdo uz neco takovyho delal nebo nechal na servisu.. nebo jestli je to tak jednoduchy jak u vymeny motoroveho oleje??? ci odkaz na nejaky navod??? felicie 1,3 :unsure:

Teď je hlavně otázka co tam chceš dát. Nepatří tam obyčejný převoďák to by ti škrtaly synchrony. Musí tam být něco řidšího

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypustíš starý a naleješ nový. Dole na převodovce je vypouštěcí šroub, pozor, jsou tam 2, tak ten velký s vodorovnou osou. Vyměn měděný kroužek za nový. Odmontuješ náhon tachometru, M6 šroub na 10 klíč na tom plechu, vytáhneš to nahoru. Tou dírou tam neleješ olej. Hladina musí být 4mm od čela ozubeného kolečka náhonu tacháče. Kolik přesně litrů z hlavy nevím. Návod viz. Cedrych, Hamlin, Andrt atd.

Návod viz. Cedrych, Hamlin, Andrt atd.?????? nechapu nekde jsou nejaky navody???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...
Doporučuji Mogul Syntrans 75W90, cena cca 330,- Kč/l.

Mogul Syntrans 75W-90 nedoporučuju, patří sice do aditivované třídy GL-4+, ale nikde není napsáno, že by splňoval normu VW 501.50

(za předpokladu, že už i Felda musí tuto normu splňovat)

Pokud chcete něco lepšího než originální VW převodový olej SHELL GETRIEBEÖL EP 75W-90, API GL-4, VW 501.50

tak bych doporučil:

CASTROL TAF-X - schválen dle normy VW 501.50. 1L = cca 450,- Kč

(CASTROL TAF-X je syntetický převodový olej SAE 75W-90, API GL4+ pro převodovky a rozvodovky se společným mazáním, pro které předepisuje výrobce API GL4.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte!

Velmi rad by som Vas poprosil o nejake info, lepsie by bolo foto ohladom kontroly oleja v prevodovke! A aky druh oleja doliat, alebo vymenit . Mam iste info, ze cez

nahon tachometra sa to kontroluje, len je to dost riskantne, ked tam zvykne vypadavat to koliesko a mozes si narobit kopec roboty. Dakujem!

P.S. Za studena obcas mam problem zaradit 2.stupen, ako keby tam bol nejaky maly zadrhel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte!

Velmi rad by som Vas poprosil o nejake info, lepsie by bolo foto ohladom kontroly oleja v prevodovke! A aky druh oleja doliat, alebo vymenit . Mam iste info, ze cez

nahon tachometra sa to kontroluje, len je to dost riskantne, ked tam zvykne vypadavat to koliesko a mozes si narobit kopec roboty. Dakujem!

P.S. Za studena obcas mam problem zaradit 2.stupen, ako keby tam bol nejaky maly zadrhel.

Odpovedal si si sám.Iná možnosť neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

nevim presne jak je to u feldy,ale obecne by tam mel byt na levaci otvor nekde na prevodovce a kdyz to zvednes na zdvizi a ten otvor otevres tak by tam mel byt olej. Jinak pres nahon tachometru uz jsem videl nalevat olej i u jinych znacek. Jinak jestli spodne ten druhy konec nahonu do prevodovky tak se priprav ze ji budes muset rozebrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

přes náhon tachometru. Musíš povolit 10 šroub, pak vytáhneš takový plech a pak vytáhneš ven celý náhon, no a přes uvolněný otvor můžeš nalévat převodový olej. Ozubené kolečko náhonu slouží zároveň jako měrka. Pod kolečkem je ještě asi 1 cm váleček a po ten musí být olej.

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...