Nemi_cz Vloženo 10. Březen 2023 Sdílet Vloženo 10. Březen 2023 Zdravim zjistil jsem žemi teče olej z motoru. Mám zablitej blok za olejovým filtrem (filtr je suchý) a kolem alternátoru a kompresoru na klimu. Nesetkal se s tím někdo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 10. Březen 2023 Sdílet Vloženo 10. Březen 2023 Jestli je to zablitý hodně a nevidiš zdroj úniku to vystříkej to čističem na brzdy a jezdi a pozoruj odkud to teče. Tohle ti od stolu nikdo neřekne. BTW nikdo neví co máš za auto a motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemi_cz Vloženo 10. Březen 2023 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2023 před 2 hodinami, lucky.jack napsal: Jestli je to zablitý hodně a nevidiš zdroj úniku to vystříkej to čističem na brzdy a jezdi a pozoruj odkud to teče. Tohle ti od stolu nikdo neřekne. BTW nikdo neví co máš za auto a motor... Mam fabii 2 combi motor 1,2 tsi 63kw (kod CBZA) zality je to dost ted jsem dolejval pul litru a vypadá to jak kdyby to teklo nekde od olejovýho filtru jestli tam třeba neni nějaká hadicka nebo nějakej plast odkud by to mohlo tíct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 11. Březen 2023 Sdílet Vloženo 11. Březen 2023 (editace) Ak to netecie z filtra tak to moze byt mazacia trubka do turba. Tam je 2x N 013 813 1 a duta skrutka N 021 071 9. Alebo tesnenie pod chladicom oleja 03F 115 111A Alebo tesnenie pod drziakom samotneho filtra 03F 903 575 C Editováno: 11. Březen 2023, autor: PyroSVK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemi_cz Vloženo 21. Březen 2023 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2023 Tak nakonec to bylo těsnění mezi blokem a držákem olejového filtru ( 03F 903 575 C ) také doporučuji koupit pouzdro pro držák olejového filtru a alternátoru ( 03F 121 215 ) to se při demontáži úplně rozpadlo rovnou jsem taky vyměnil drážkový řemen . Dále jsem potřeboval trochu oleje a chladící kapaliny to při demontáži trochu vyteklo a koupil jsem také nový průtokový šroub na trubku mazání turba protože samotný těsnění bylo dražší než cely komplet. Jestli někdo bude chtít napíšu zde i celý postup práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
das_auto Vloženo 21. Březen 2023 Sdílet Vloženo 21. Březen 2023 Teď jsem byl u kámoše co má servis a stává se to i u koncernovejch nafťáků,to že teče olej kolem držáků filtru.Nevím jak tady,ale tam je ten držák olejovýho filtru plastovej.Jak je plast na kovovým,tak to časem přestane těsnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislav Klement Vloženo 29. Březen 2023 Sdílet Vloženo 29. Březen 2023 Ahoj, mám asi ten stejný problém, teče mě olej. Můžeš mě poslat postup práce. Moc děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemi_cz Vloženo 2. Duben 2023 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2023 V 29. 3. 2023 na 9:41, Ladislav Klement napsal: Ahoj, mám asi ten stejný problém, teče mě olej. Můžeš mě poslat postup práce. Moc děkuji zdar tady je ten postup. Odpoj baterku sundej zespoda plastovej kryt motoru schod drážkovej řemen odšroubuj klima kompresor odpoj konektor nech ho viset na hadicích demontuj držák kompresoru s napínací kladkou 3 šrouby sundej vodící kladku a sundej altík odpoj od el. Ted budes muset odšroubovat plechovej kryt kolem výfuku je pod ním jeden šroub. Odpoj konektor lambda sondy (vrchní) a vyšroubuj jí ted mužeš dat pryč ten plech já ho dal jen na stranu, odšroubuj držák altíku a už jsi u držáku filtru odpoj trubku mazání turba (ja koupil novej šroub s těsněníma ) dale odpoj hadici od chladiče oleje (vyteče trochu chladící kapaliny tak je dobrý tam dát nějakou nádobu na zachycení ) a ted už mužes odšroubovat držák filtru, sundej to celí i s filtrem. Vyteče cca 1,5 l chladící kapaliny a trochu oleje ja tam nacpal hadr aby to tak neteklo všechno pořadně vyčisti a odmasti vymen těsnění ( 03F 903 575 C ) a kup taky pouzdro pro držák olejového filtru a alternátoru ( 03F 121 215 ) to se při demontáži úplně rozpadlo taky jsem rovnou koupil novej drážkovej řemen . A máš hotovo ted to všechno slož zpátky nezapomen dolejt chladící kapalinu a zkoukni olej. Já to dělal na jámě cca 3 hodky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zsvatos Vloženo 13. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2023 Zdravim pani, robil som rovnaku cinnost na Audi A1 ale trochu jednoduchsie... Mam pocit ze vo Fabii je este o chlp viac miesta. Uplne som vynechal demontaz klimakompresora a jeho drziaku. Iba som z neho odpojil konektor aby ma kablik neobmedzoval pri manipulacii s alternatorom. Odpojil som vsetky vodovodne hadice v okoli chladica oleja a vyklopil ich dozadu. Tu co smeruje dole k chladicu som zastuploval, a po pretiahnuti dole pod motor som nou vypustil chladiace medium. Demontoval som klinovy remen a vodiacu kladku. Nasladne som demontoval alternator - kable som neodpajal, iba som ho vyklonil smerom dopredu. Potom som odpojil a demontoval regulacnu lambda sondu a nasledne tepelny stit vyfuku. Odpojil som trubku mazania turba, a nasledne uz pohodlne demontoval drziak olejoveho filtra. A uz treba len vsetko dokladne umyt, vymenit tesnenie 03F 903 575 C a puzdro na prietok chl. media 03F 121 215 To je vsetko. Potom to treba poskladat opacnym postupom. Navyse som este pred montazou olejoveho filtra zalial mazacie kanaly olejom, aby som skratil na minimum cas ktory potrebuje olejove cerpadlo na dotlakovanie sponovaku rozvodovej retaze a ostatnych menej dolezitych miest. Ze sa treba "pohrat" s plnenim chladiacej sustavy asi nemusim pripominat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2023 stit netreba dole davat , kompresor davam dole ... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 15. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2023 Já to dělám přesně jako na tomto videu. Není na to potřeba nic extra, jen klíč na lambdu se hodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 24. Května Sdílet Vloženo 24. Května Servis mi už dávnejšie hlásil slabší únik oleja, vo svojom vlákne som spísal čo všetko sa menilo (čísla dielov aj väčšinu cien). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.