Přejít na obsah

ostřikovač zadního skla (5tých dveří)


starman

Doporučené příspěvky

Zadni ostrikovac opravdu nerozprasuje. Ono by to slo tezko, kdyz je u nej vpodstate za jizdy "vakuum". Proto tam jde jen proud vody, ktery si sterac lizne a pak to rozmazne...

já myslel že je to chyba))) aha

nu, pak škoda, že to nestříká třeba třemi proudy.

prostě do stran

ale díky za vysvětlení,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Zdravím,

zlobí mě zadní ostřikovač, problém je že se otáčí stejně jako stěrač - což nemá, má být na místě a stříkat přibližně do středu zadního skla. Takhle nahodím ještě pár aut kolem. Řešil jste někdo podobný problém. Nemohl jsem podobné téma najít, tak doufám, že nepíši o nečem co je už zodpovězeno.

Jinak to je krátká fabie. Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vnitřkem osičky stěrače prochází kovová trubička pro ostřikovač.Kovová trubička časem zkoroduje a dostane se kolem ní nečistota a trubička se v osičce stěrače utemuje a začne se otáčet s osičkou stěrače.Časem dojde k tomu,že se trubička ostřikovače v osičce stěrače ukroutí a ostřikovač přestane stříkat a voda jde do motorku stěrače.Nejlepší řešení je rozebrat motorek stěračů a trubičku vyndat,vyčistit,nakonzervovat.

Trubička pro ostřikovač není samostatný díl,musí se měnit kompletní motůrek ostřikovačů v ceně cca 4.200,-Kč. Někdy pomůže vyjmutí trysky ostřikovače a nastříkání oleje do osičky stěrače okolo trubičky ostřikovače.fever.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Není potřeba nic sundávat stačí odšroubovat pár malých šroubků, které drží tuto trubičku. Trysku taky není potřeba vytahovat, stačí občas kápnout olej kolem trubičky ve které je nastrčena tryska. Když vytáhneš trysku olej poteče do trubičky a to je přece zbytečné.

Pokud se tryska otáčí se stěračem, tak už asi bude pozdě. Měl jsem podobný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mne tecie voda este v motorovej casti, zhodil som dole aj ten platovy podblatnik ale aj tak som sa nedostal k zavade...kvapka mi to uz niekde na urovni celneho skla niekde za motorom...to budem musiet vybrat motor alebo?poradte chalani

Stačí zhodiť vzduchový filter, za ním sa Ti len vytiahla hadička z prechodky. Stačí nasunúť a poistiť sťahovacou páskou alebo elektrikárskou izolačkou. Doba opravy cca 15 min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí zhodiť vzduchový filter, za ním sa Ti len vytiahla hadička z prechodky. Stačí nasunúť a poistiť sťahovacou páskou alebo elektrikárskou izolačkou. Doba opravy cca 15 min.

jeeej kamarat kiezby si mal pravdu...posprtkam sa s tym a uvidim diky moc kamos

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Průchodka hadičy k zadnímu ostrikovači je asi 5 cm šikmo vpravo od spojkového pedálu , pod ŘJ motoru (při pohledu zpředu). Je tam rychlospojka, která se myslím od roku 2004, nebo 2005 "vylepšila". K této závadě dochází u starších ročníků poměrně často. U FII už je vedena jinudy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...