Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Diesel nemá škrtící klapku tam budeš mít lepší jen zvuk (:

Nejaka recenze? Docela me to zajima. I kdyz predstava blow off ventilu do dieselu je docela zajimava :D

  • Autor

mno me jde prave o zvuk toho odfouknuti...

Jestli to vubec stoji za ty penize!

Myslim, ze to za ty prachy v zadnem pripade nestoji. Vykonove se nic nestane a kvuli zvuku dat 6000 za kus "neceho" mi prijde zbytecny mrhani. Dej si pod kapotu reprak a na nem nekonecnou smycku odfouknuti, pod spojku si dej spinac a je to, ne? :D

Za ty prachy fakt ne... Za to uz je napr. poradnej chip...

  • Autor

jasne urcite mate pravdu ze 6tis je moc ale zajimal by me nazor od nekoho kdo to v naftaku ma...

  • 4 týdny později...

Právě, že na naft´áka to nikdo nedává, protože je to k ničemu a ještě to spíš zhorší výkon diesel holt nemá takovou turbodíru. ;)

  • Autor

tak proc teda delaj tenhle ventil primo pro tdi? Asi to nejakej zvuk mit musi...

:o si pořídil dýzláka?? :huh:

To je tedy ptákovina. Elektricky řízená píšťalka imitující zvuk BOV a ještě to stojí takový prachy. S čím přijdou příště co třeba zvuk Ferrari na Fabii lol

Právě, že na naft´áka to nikdo nedává, protože je to k ničemu a ještě to spíš zhorší výkon diesel holt nemá takovou turbodíru. ;)

To se trosicku pletes. Nevetsi problem u toho dieselu je, ze nema skrtici klapku ;-) Tudis takovej ventil tak jako u benzinu pak u naftaka fungovat nemuze ;-)

Právě, že na naft´áka to nikdo nedává, protože je to k ničemu a ještě to spíš zhorší výkon diesel holt nemá takovou turbodíru.  ;)

To se trosicku pletes. Nevetsi problem u toho dieselu je, ze nema skrtici klapku ;-) Tudis takovej ventil tak jako u benzinu pak u naftaka fungovat nemuze ;-)

Nevím proč, ale řekl bych, že i diesely maj něco jako škrtící klapku a to kvůli emisím - prostě nechápu, na co je táhlo od plynu k mechanismu na sacím potrubí u firmeního tranzita (je teda jen atmosférickej). Tak si to takhle vysvětluju...

  • 9 měsíců později...
  • 2 měsíce později...

BOV lze použít pouze u benzinových motorů. Protože TDI nemají škrtící klapku, takže nevzniká důvod proč BOV montovat - tlak se nemá před čím hromadit a za klapkou nevzniká podtlak, který je důležitý pro ovládání otevření BOV.

:palec2:

Upraveno od pitrspet

  • 1 měsíc později...

Čus

Moderní Turbo Diesel nemá žádnou škrticí klapku, to je pravda, ALE. Pokud je motor v otáčkách, roztočí se turbo, při přeřazení, padá motor z otáček a logicky začne brzdit turbo, sice daleko méně, než se škrtící klapkou, ale ano. Věc se má ale tak, že většina nových Turbomotorů má tenhle ventil, který je elektronicky řízený, ale fouká z5 do sání, tak, že to není slyšet. Některé TuboD motory jdou také z otáček ku*evsky pomalu a stačil by si mezitím přeřadit nekolikrát. Zvuk to má hezkej,ale asi je to to poslední co na auto dávat.

Kromě toho záleží opravdu na konstrukci konkrétního motoru, jestli to má alespoň trochu smysl, nebo je to tam pro legraci (pro zvuk)

Spousta lidí si dává na auto hovadin, chodí za mnou s chiptuningem atd a přitom maj v háji váhu, ucpanej filtr vzduchu, nebo použijou přímé sání, tam, kde je Filter BOX dobře navržený a usměrňuje proudění vzduchu. Zkrátka na uatě je spoustu věcí, které se musí měnit a udržovat a málokdo má auto v super stavu, aby bylo možné vyhazovat tisíce za opičárny.

jsem slysel, ze ty blow off na diesely jsou dost poruchove... jedna firma je dovazela a po 2mesicich se na to vykaslali, pac byly poruchove... stal teda jen kolem 3tis. a vypadal uplne stejne... pripojuje se to na elektroniku pedalu... prakticky je to k nicemu... jen efekt a o ten hodne lidem jde :-)

jinak kamos sehnal docela fain popoff na 1.8T octavu za 1500,- :-)

myslím že když tu byli kluci z anglie briskškoda,tak TDIFurby to na svý fabce 1.9.tdi 260ps má...a myslím že všechno v pohodě.....zeptejte se P2M...ten bude vědět víc...

  • 3 roky později...

Ahoj, vím, je to už trochu zaprášené téma, ale..

chtěl bych se zeptat, jestli to tady někdo opravdu nezkusil dát na to TDI, nejlépe na 1,4 TDI PD? Jestli jo, mohl by se mi ozvat třeba do zprávy? Dík

A pokud ne, kdo nebo co je P2M? Nějaký užívatel tady, který to zkoušel?

Dost by mě to zajímalo, protože o tom uvažuji. Vím, je to na naftu zbytečnost, která dělá jen líbiví zvuk a každý, kdo se v tom vyzná, tak se mi bude asi smát, že kupuju něco tak drahého kvůli něčemu tak zbytečného, ale ten zvuk se mi líbí!!!

Díky moc za odpovědi, případné rady, Kuba.

hlavně by mne zajímalo, z čeho to bere vzduch pro vytváření zvuku. jestli podtlak z pumpy nebo naopak přetlak z turba. protože ať už tak nebo tak, budeš tratit nejen peníze.

doporučil bych ti peníze místo tohohle bazmeku dát třeba do kvalitního čipu a budeš mít z toho větší radost. ale každý dle libosti.

Upraveno od boobika

  • 7 měsíců později...

tak bude to fungovat jen kvuli zvuku na FRS ?PD?

  • 2 roky později...

Zdravim blow offf disel eletronicky Al necm přijde drát žlutý jsou tam 3červenej Tdi zlutej černej čer.A červenej jsou na baterku ale zlutej nevím poradíte my nekdo mam 1.9.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.