Přejít na obsah

Ztráta výkonu, kontrolka motoru a závada systému start stop


petrsolis

Doporučené příspěvky

Zdravím, nastartuju auto Škoda Fabia III 1.0 MPI rok 2018 najeto cca 130 000 km. Asi měsíc zpátky měněn olej.  Motor mi začne  po nastartování celý skákat, po chvíli se objeví kontrolka motoru, EPC a začne vyskakovat závada systému start stop a auto samozřejmě ztrácelo výkon.  Dal jsem to do servisu diagnostika ukázala ztrátu výkonu ve všech válcích. Mechanik vyměnil svíčky a lambda sondu ,ale stejně to dělalo to samé. Pak se kamerou koukal na písty, zda nejsou prasklé, taky nic nenašel. Neměl někdo podobný případ? S autem se v poslední době jezdily krátké cesty pár km, mohlo by to být zaneseným katalyzátorem nebo klapkou? Prý to u krátkých vzdáleností dělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro info se kontroloval  tlak paliva, tlak valcu, nove zapalovaci civky ke svickam, nove svicky, klapka je vycistena a dana do zakladniho nastaveni, katalyzator byl odpojeny, vymenene kyslikove sondy, vzduchovy filtr zkontrolovany, vsechny pojistky projete, ocistene veskere kostrici body motoru, kontrola tech pistu, kontrola vstrikovacu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 11. 5. 2023 na 20:29, petrsolis napsal:

Zdravím, nastartuju auto Škoda Fabia III 1.0 MPI rok 2018 najeto cca 130 000 km. Asi měsíc zpátky měněn olej.  Motor mi začne  po nastartování celý skákat, po chvíli se objeví kontrolka motoru, EPC a začne vyskakovat závada systému start stop a auto samozřejmě ztrácelo výkon.  Dal jsem to do servisu diagnostika ukázala ztrátu výkonu ve všech válcích. Mechanik vyměnil svíčky a lambda sondu ,ale stejně to dělalo to samé. Pak se kamerou koukal na písty, zda nejsou prasklé, taky nic nenašel. Neměl někdo podobný případ? S autem se v poslední době jezdily krátké cesty pár km, mohlo by to být zaneseným katalyzátorem nebo klapkou? Prý to u krátkých vzdáleností dělá.

@petrsolisCelkem by mě zajímalo a myslím, že nejenom mně, jak to s tou popisovanou závadou dopadlo a kde byl problém? Můžeš něco k tomu napsat?

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Môj skromný názor je že mechanik ti menil zbytočné veci. Nakoľko ak by bola lambda zlá by sa ti rozsvietili emisie a nie EPC. VCDS by hlásilo závadu v zmysle vadnej lambda regulácie alebo skrat na kostru. Tvoja závada je podobná buď zlému vstrekovaču alebo cievke. Stačí odpájať na voľnobehu a sledovať na diagnostike. V horšom prípade môžeš mať problém s riadiacou alebo v káblovom zväzku k spomenutým súčiastkam. Teoreticky by to mohol byť aj tlak paliva, palivové čerpadlo ale to by ti nehádzalo chybu EPC si myslím, ale ak aj toto si mal skontrolované tak sa zameraj či ti neskočil rozvod, alebo pozri či nemáš zaseknutý variátor alebo niečo okolo čidla kľukového hriadeľa.

Editováno: , autor: RichardSA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...