Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, nastartuju auto Škoda Fabia III 1.0 MPI rok 2018 najeto cca 130 000 km. Asi měsíc zpátky měněn olej.  Motor mi začne  po nastartování celý skákat, po chvíli se objeví kontrolka motoru, EPC a začne vyskakovat závada systému start stop a auto samozřejmě ztrácelo výkon.  Dal jsem to do servisu diagnostika ukázala ztrátu výkonu ve všech válcích. Mechanik vyměnil svíčky a lambda sondu ,ale stejně to dělalo to samé. Pak se kamerou koukal na písty, zda nejsou prasklé, taky nic nenašel. Neměl někdo podobný případ? S autem se v poslední době jezdily krátké cesty pár km, mohlo by to být zaneseným katalyzátorem nebo klapkou? Prý to u krátkých vzdáleností dělá.

  • Autor

Pro info se kontroloval  tlak paliva, tlak valcu, nove zapalovaci civky ke svickam, nove svicky, klapka je vycistena a dana do zakladniho nastaveni, katalyzator byl odpojeny, vymenene kyslikove sondy, vzduchovy filtr zkontrolovany, vsechny pojistky projete, ocistene veskere kostrici body motoru, kontrola tech pistu, kontrola vstrikovacu

  • 2 měsíce později...
V 11. 5. 2023 na 20:29, petrsolis napsal:

Zdravím, nastartuju auto Škoda Fabia III 1.0 MPI rok 2018 najeto cca 130 000 km. Asi měsíc zpátky měněn olej.  Motor mi začne  po nastartování celý skákat, po chvíli se objeví kontrolka motoru, EPC a začne vyskakovat závada systému start stop a auto samozřejmě ztrácelo výkon.  Dal jsem to do servisu diagnostika ukázala ztrátu výkonu ve všech válcích. Mechanik vyměnil svíčky a lambda sondu ,ale stejně to dělalo to samé. Pak se kamerou koukal na písty, zda nejsou prasklé, taky nic nenašel. Neměl někdo podobný případ? S autem se v poslední době jezdily krátké cesty pár km, mohlo by to být zaneseným katalyzátorem nebo klapkou? Prý to u krátkých vzdáleností dělá.

@petrsolisCelkem by mě zajímalo a myslím, že nejenom mně, jak to s tou popisovanou závadou dopadlo a kde byl problém? Můžeš něco k tomu napsat?

Upraveno od DušanV

  • 1 měsíc později...

Môj skromný názor je že mechanik ti menil zbytočné veci. Nakoľko ak by bola lambda zlá by sa ti rozsvietili emisie a nie EPC. VCDS by hlásilo závadu v zmysle vadnej lambda regulácie alebo skrat na kostru. Tvoja závada je podobná buď zlému vstrekovaču alebo cievke. Stačí odpájať na voľnobehu a sledovať na diagnostike. V horšom prípade môžeš mať problém s riadiacou alebo v káblovom zväzku k spomenutým súčiastkam. Teoreticky by to mohol byť aj tlak paliva, palivové čerpadlo ale to by ti nehádzalo chybu EPC si myslím, ale ak aj toto si mal skontrolované tak sa zameraj či ti neskočil rozvod, alebo pozri či nemáš zaseknutý variátor alebo niečo okolo čidla kľukového hriadeľa.

Upraveno od RichardSA

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.