pali1818 Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Poprosím o tradičnú radu. Na 1.4 MPi (50 kW, AQW, 10/2001) sa mi rozsvietila kontrolka motora. Svieti cca 100 km, potom na 20 km zhasne a zase dookola. Bol som na diagnostike, vraj vadná lambda sonda za katalyzátorom. Chcem sa opýtať tých, čo s tým majú nejaké skúsenosti: v súčasnosti nemám kedy ísť do servisu a taktiež financie hltá rekonštrukcia bytu. Môžem s tým jazdiť ešte nejakých 2-3 tisíc km? Nemôže dôjsť k nejakej deštrukcii katalyzátora? Spotreba paliva je podľa PP absolútne v norme a ani výkon motora sa mi nezdá znížený. Ďakujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Ta za katalyzátorem by tolik vadit neměla, i když neodkládal bych to déle, než to bude nutné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Tak stejný problém - rozsvítila se kontrolka motoru, diagnostika - lambda 1. Rozdíl na spotřebě jsem nezaznamenal ani na výkonu. Lambdu jsem nejprve sháněl neorigo, ale stejně stála kolem 1400,-, tak jsem radši šel do originálu - 2200,- včetně konektoru, takže jen zašroubovat a zacvaknout, hotovo. Zatím 1000km a bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Carlo: Kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Carlo: Kolik máš najeto? bez 100km 75000 přesně, takže asi jako ty. Ale rozvody nechávám být , jen jsem zkusil vyměnit olej v převodovce, ovšem nepodařilo se mi povolit ani jednu zátku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Zkustě kontaktovat člena SEBO nebo napiště na skoda-dily.cz. Mají origo díly a za levnější peníz. Mě sonda před katalyzátor vyšla na 1700 a je to origo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 S tou převodovkou divné, já jsem neměl problém. Co se týče rozvodů, byly za dobrou cenu a hodně lidí tady strašilo, že nevydrží. Teď vím jedno, že 100 tkm vydrží naprosto bez problému. Kde tankuješ, lambda vydržela docela málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Standis: uvažoval jsem o tom, ale cenový rozdíl není zase tak zásadní a šlo mi i o rychlost. Pava: Jasně, znám tu historii, stejně až čtyřikrát ročně sundávám ten kryt a kontroluji, ale vím, že po výměně bych klidnější nebyl, ty napínací kladky si to můžou rozmyslet kdykoliv a na kilometrech moc nezáleží. Možná jsem u té převodovky mohl víc zabrat, ale neměl jsem na to nervy, už jsem chtěl ověřit tu novou lambdu. Benzínem to nebylo, měla zdravou cihlovou barvu, pokud sleduješ diskuze na tohle téma, je to normálka. Spíš mě začínají s~át serva od klapek, asi už s tím něco podniknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Carlo: Já jsem klapku už taky jednou čistil, nebo spíš nechával čistit, víceméně jen preventivně. Za chodu motoru mi nastříkali do klapky nějaký přípravek od Wurthu. Změna žádná, problém jsem s klapkou nikdy neměl. S tou lambdou je to jasné, může to přijít samo v podstatě kdykoliv. Co se týče rozvodu dělám to přesně tak, sundám plast a prstem zkontroluju našponování řemenu. U převodovky se neboj zabrat, račnu a zaber, jak povolí, už jde pěkně. Můžu ti půjčit šestihran se kterým jsem to dělal. Někde na vlákně je i fotka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Pava: To vím už dávno, že jsi můj člověk - nejen omrknot stav, ale i zkontrolovat napnutí Šestihran č.17 mám ve dvojím provedení - každý se hodí pro jinou zátku, jen jsem nezabral, jsem trochu vyklepaný z toho hořčíku, ze kterého je převodovka, prý je to ještě větší bláto než hliník, tak abych to nevzal i se závitem. Jak to děláš s těma klapkama, hade, že se ti ještě žádná neposrala, ta od klimy zazlobila zatím asi dvakrát, ale ta od recirkulace mě vytáčí permanentně , že by provoz na čistším povětří? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Carlo: Já mám převodovku z hliníku, kontroloval jsem kod podle chytré knížky. Je pravda, že se vyráběly i z hořčíku, ale mám pocit, že jen ze začátku výroby. Co se týče klapky, myslel jsem, že máš na mysli škrtící klapku motoru, nicméně s tou na vnitřní cirkulaci problém taky nemám, používám ji málo, protože nemám klimu, což mě se*e, ale už jsem si zvykl. V klapce se vylámou zuby a musí se vyměnit, což je drahé, co se dá dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 nevim jak vam , ale ja mel v prdeli obe lambdy a auto krom prechodu do servis modu a vetsi spotreby jelo uplne normalne(samozrejme svitici kontrloka motoru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Serva klimy/cirkulace: Zuby se nevylámou, jen zlobí kontank sběrače na tom trimru, který "mapuje" požadovaný průběh (úhlel) otevření. Mě blbli obě serva, tak rozebral jsem ty trimry. Dostat se k nim jde celkem snadno, pokud člověk neni prkennej tak nemusí vůbec sundavat nic, kromě příhrádky spolujezdce, krytu pod volantem a ofuku nohy ...tuším. Pak jsem odlámal/odehnul černý plast co kryje odporovou dráhu trimru, abych se dostal dovnitř, vyndal celý kovový sběrač napružil a nacvakl zpět, ničim nemazal, a zatim mi to běhá asi měsíc /800km bez chybových hlášek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Cauky kluci, muzete prosim blbovi napsat postup jak zkontrolovat lambda sondu? jaky kanal nacist a jaky ma mit hodnoty? DP mam ale moc tomu nerozumim... staci mi jen kolik by meli byt hodnoty na jakem kanalu... na kanalu 34 mi to ukazuje -32stupnu, nekdo to tu psal ale vyreseni jsem nenasel... diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 No , to ake hodnoty tam maju byť ...to zaujma aj mňa. BENIK a čo stál ten kábel???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 9. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2008 tady na foru asi 900 nebo tak neco... nekde jsem ho tady nedavno videl... No , to ake hodnoty tam maju byť ...to zaujma aj mňa. BENIK a čo stál ten kábel???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tami Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 Odpoveď na to z občasným svietením lambdy: Dal som to aj sem aký mám problém že po ujdení viac kilákov mi zasvieti diagnostika motoru.Potom asi na druhý deň po ujdení 20 km mi to zhasne.Lambda nová predkatalyzátorová 160 000 km 1,4 MPI combi fabka.Počul som niečo také že to záleži aj od benzínky kde tankuješ ak tankuješ na bordel pumpe lacnej tak je tam nejaká časť vody ktorá sa kompenzuje v lambde a ukazuje svietenie kontrolky, alebo vraj to má niečo z elektrikou že sa tam dostane nepatrný rozdiel a diagnostika svieti.Neviem mňa to tiež serinká aj keď tankujem už len na SHEEL.Ja by som logicky vsádzal na tu elektriku asi aj keď neviem, nedopátral som sa zatiaľ u nikoho a hlavne nič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 (editace) Po spiatočnej ceste z Chorvátska sa mi objavilo v pamäti závad: 16523 - rada 1 -sonda 2 Signal prilis pomaly P0139 - 35-10 - - - Sporadicky -pritom 16523 je v DP vynechané po závade 16522 nasleduje 16524 Mohlo to byť benzínom čo som tam natankoval? Alebo sa môže sr*ť lamda? Editováno: 14. Srpen 2008, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryno Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 (editace) Prosím vás svieti mi kontrolka motoru na zlto. Mam fabiu 1,2, 12V, 47KW, 120.000km. Chybu mi hlási takuto 16556 P0172 035 rada valcu1, system davkovani paliva system prilis bohatysporadicka on mi vravi ze nech si vymenim prvu lambdu, pritom som ju mal 4x na teste a bola ok. mam vymenene sviecky, vzduchovy filter, vycistenu skrtiacu klapku, novy software, kabelaz je ok. prosim co to moze byt?? Editováno: 21. leden 2009, autor: juryno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 (editace) Zmeraj tlak paliva.Palivový filter si už menil? Editováno: 21. leden 2009, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryno Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Zmeraj tlak paliva.Palivový filter si už menil? nie palivovy filter som nemenil. myslis ze by to mohlo byt ono? ja uz som zufaly. uz som bol s tym 4 x v servise. a typek ti povie vymen si lambdu (cca 5000) alebo to moze byt este spatny ventil (cca 9000) no nevyskusas to? trebars si mozem vymenit pol motora ved nemam kam prachy davat, len skusat co by to tak mohlo byt. teraz pojdem do ineho servisu len tam chcem prist s tym ze im poviem co tam je, lebo inak ta osklbu aj o gate. ako sa mera taky tlak paliva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryno Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 nie palivovy filter som nemenil. myslis ze by to mohlo byt ono? ja uz som zufaly. uz som bol s tym 4 x v servise. a typek ti povie vymen si lambdu (cca 5000) alebo to moze byt este spatny ventil (cca 9000) no nevyskusas to? trebars si mozem vymenit pol motora ved nemam kam prachy davat, len skusat co by to tak mohlo byt. teraz pojdem do ineho servisu len tam chcem prist s tym ze im poviem co tam je, lebo inak ta osklbu aj o gate. ako sa mera taky tlak paliva? ------- tak som volal chalanovi a ten vravel ze palivovy filter by to nemal byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Toto vraví VIS. Ten regulátor je v pal. filtri pri nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryno Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Toto vraví VIS. Ten regulátor je v pal. filtri pri nádrži. diki pridem s tymito slovami do servisu. no zatial mi ta kontrolka nesvieti od poslednej navstevy servisu. ale urcite velmi skoro zasvieti mne kazdy povie nieco ine na to. teraz nas vodic ze to moze byt vstrekovac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomgsi Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 Mám taky problém s lambdou u 1.4 MPi 50kw r.v.2000 typ motoru AME nežere olej pravidený servis vydrží tak 14 dní, čili tak 200-500km začne klesat výkon a spotřeba se zvedne, už je tam ale čtvrtá zatím to reklamují ale nevím jak dlouho, závady to píše : směs bohatá ,lambda bez aktivity,závada v el. obvodu už nevím co s tím dává se tam lambda z autokelly ale nemůže jich být tolik špatných!! Kabelový svazek byl měněný na záruku (netvrdím že nemůže být špatný) auto má najeto 90 000km Zatím sem se s tím ještě nesetkal za tu dobu co dělám autoelektrikáře. Mám k dispozici vag i atal ale na toto je diagnostika asi krátká nemá někdo typa čím to může být?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.