Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

kamos ma nasledujici problemy s Octou TDI 66kW, kde muze byt zavada, pokud jich neni vice najednou? :-(

- zvysena spotreba oleje - cca. 1,5-2l na 15000 km

- ztraci se chladici kapalina - cca. 1-2l na 2000 km

- hur startuje a bezprostredne po nastartovani se vyvali bily kour

- unik oleje ani kapaliny neni nikde viditelny

- olej je cisty, chl. kapalina taky

- jede to normalne

- topi to normalne a teplomer je po zahrati stale na 90 st.C

- VAG zadne zavady nehlasi

- trochu mu pry vylezla spotreba, ale to muze byt tim, ze jezdi jak hovado;-)

Ma to najeto 90 tis. km

Nejake napady? Co lze zkontrolovat?

Diky V.

Vloženo
asi mu to někde fučí těsněním pod palicí.

To me taky napadlo, ale na to je snad pri 90 tis. km celkem brzy, ne? Mel jsem tenhle problem u Escorta, jenze ten mel nalitano 250 tis.

Vloženo
asi mu to někde fučí těsněním pod palicí.

To me taky napadlo, ale na to je snad pri 90 tis. km celkem brzy, ne? Mel jsem tenhle problem u Escorta, jenze ten mel nalitano 250 tis.

V lepším případě těsnění, v horším hlava. A jestli jezdí jako hovado hned jak to natočí a nenechá to pořádně zahřát, tak se spíš divím, že to těch 90tkm vydrželo.

Vloženo

To netvrdim, ze to trapi a ani to nenecha zahrat. Tak uvidime, jestli jeste neco objevi, jelikoz zkouset vymenit tesneni pod hlavou a nebyt si jist, ze je to ono, by byla docela draha sranda :-(

Vloženo
To netvrdim, ze to trapi a ani to nenecha zahrat. Tak uvidime, jestli jeste neco objevi, jelikoz zkouset vymenit tesneni pod hlavou a nebyt si jist, ze je to ono, by byla docela draha sranda :-(

Ve srovnání s hlavou je to pakatel ;)

Vloženo

Pokud by šla voda do oleje hulilo by to pořád bílej kouř. A ne jen po nastartování. Kdysi jsem měl Tipo TD a u něj hlava praskla. Když jsem s tím jel tak za mnou byl bílej kouř jako když mám za zadkem dýmovnici.

Vloženo
Pokud by šla voda do oleje hulilo by to pořád bílej kouř. A ne jen po nastartování. Kdysi jsem měl Tipo TD a u něj hlava praskla. Když jsem s tím jel tak za mnou byl bílej kouř jako když mám za zadkem dýmovnici.

To kazdopadne, ale taky by byl bordel v oleji, coz neni.

Kazdopadne diky za napady. Reknu mu to, at si to prebere...

Vloženo

Vždyť se to dá diagnostikovat. servis Škoda na to má spec přípravek, kterým se natlakuje chladicí okruh a pozoruje se pokles. Taky po nastartování se potom může tak jak jsi říkal vyvalit ten obalk, protože bude voda ve válci. Takový přípravek se dá vyrobit i doma.

Vloženo
Zjevně to bude jednoznačný důsledek toho, jak to někdo za studena točí do vysokých otáček :o

To nevim, ze by s tim autem tohle delal. Rekl bych, ze pricin muze byt vic...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak ted mu to pro zmenu uz cca. 600 km nevzalo zadnou chl. kapalinu, pri tom pred tim mu to spolklo treba 1 litr na 200 km. Nema nekdo napad, cim by to mohlo byt? Kdyby bylo v haji tesneni pod hlavou nebo hlava, tak se to prece nemuze samo opravit ;-)

Vloženo
Tak ted mu to pro zmenu uz cca. 600 km nevzalo zadnou chl. kapalinu, pri tom pred tim mu to spolklo treba 1 litr na 200 km. Nema nekdo napad, cim by to mohlo byt? Kdyby bylo v haji tesneni pod hlavou nebo hlava, tak se to prece nemuze samo opravit ;-)

tam právě může být drobná netěsnost, která se zvětšuje s nižší teplotou motoru a než se motor zahřeje, tak to tam chčije. A teď je teplo. V půlce prosince ale jak si vzpomínám trošku mrzlo. Tak to by tak odpovídalo.

Vloženo
To je divny, vzdyt ted bylo celkem teplo (i pres 10 stupnu) a vzhledem k tomu, ze casto lita po dalnici, tak se to vzdy zahreje...

jenže, čím větší kosa, tím studenější motor, tím víc se materiál smrskne, tím větší díra. Ne naopak, jak jsi to pochopil.

Vloženo
To je divny, vzdyt ted bylo celkem teplo (i pres 10 stupnu) a vzhledem k tomu, ze casto lita po dalnici, tak se to vzdy zahreje...

jenže, čím větší kosa, tím studenější motor, tím víc se materiál smrskne, tím větší díra. Ne naopak, jak jsi to pochopil.

Aha, tak to jsem to fakt blbe pochopil :)

Vloženo (editace)

Fakt to bude zřejmě těsnění pod hlavou. Přesně podobné příznaky jsem měl kdysi dávno u jednoho auta. Bílý kouř po nastartování, voda fuč, pak zase ne, teplota OK... A přesně jak píše TomasB, těsnění pod hlavou s malilinkatou dírečkou. Nebyla na první pohled ani patrná... U dieselu, a přeplňovaného obzlášť, bych však s výměnou neváhal... Jestli to pak odnese hlava, tak kamarád pozná nevýhodu dieselu až bude muset sahnout pořádně hluboko do kapsy...

Editováno: , autor: Aidolon
Vloženo
Fakt to bude zřejmě těsnění pod hlavou. Přesně podobné příznaky jsem měl kdysi dávno u jednoho auta. Bílý kouř po nastartování, voda fuč, pak zase ne, teplota OK... A přesně jak píše TomasB, těsnění pod hlavou s malilinkatou dírečkou. Nebyla na první pohled ani patrná... U dieselu, a přeplňovaného obzlášť, bych však s výměnou neváhal... Jestli to pak odnese hlava, tak kamarád pozná nevýhodu dieselu až bude muset sahnout pořádně hluboko do kapsy...

teď se jednomu provalila voda na Audině a má pěkně zaděláno...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...