Nakkiel666 Vloženo 28. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2023 Zdravím, jsem tady nový i fabku mám chvíli. K problému : po startu mi hned vyblikne kontrolka přehřátí motoru, vyměnil jsem termostat i s číslem za nový, problem přetrvavá. Auto nejeví žádné známky přehřátí, pi projizdce se normálně zahřeje na 90 dle rafičky ale proste vyskočí kontrolka přehřátí, poprvé po 10km cestě kdy naopak rafička visela na 50 stupních (to mě přimělo objednat nový termostat). Auto jinak topí, je po výměně těsnění pod hlavou asi 2 měsíce zpátky, voda neubývá, větrák se sepne když ke třeba…fakt už nevím po čem jít. Je ještě někde čidlo teploty samotného motoru ? Nemyslím to v termostatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DoubleG Vloženo 28. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2023 Problém býva v expanznej nádobe na vodu, vnútri je čidlo množstva vody ktoré časom zvykne robiť problémy. Vymenil by som komplet nadobku aj s čidlom. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nakkiel666 Vloženo 28. Prosinec 2023 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2023 Zkusím, je možné ze jsou tam usazeniny když bylo spátne těsnění pod hlavou které sem nechával dělat před 2 měsíci…ale jinak čidlo hladiny je odpojene a je v něm svorka v patici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nakkiel666 Vloženo 28. Prosinec 2023 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2023 A odpoledne jsem to jel 5km projet s tím novým termostatem a během jízdy kdy mi i svítilo přehřátí se rozsvitila kontrolka motoru, muže se rozsvitit když jsem ignoroval tu kontrolku “přehřátí” nebo mi fabia dělá další důvod proč jet na diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 28. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2023 (editace) 1, V patici nemá být "svorka" (klema) protože to je čistý elektrický zkrat. Ty elektrody v nádobce měří vodivost (odpor) a ten by měl být kolem cca 2200 ohmů. Když už teda nechceš hlídání hladiny používat. 2, Chtělo by to diagnostiku, 3, za 5 km by jsi neměl v současných teplotách motor uvařit 4, čidlo teploty (G62) je dvojté v jednom obale jsou vlastně dvě samostatné, jedno jde na budíky a druhý je signál do řj motoru-může být vadné nebo potrhané dráty.....to se dá jednoduše zjistit Vagem s obyčejným KKL kabelem za 300,- 5, bral bych v potaz, že po "opravě" pokud je pořádně udělaná je špatně odvzdušněný chladící okruh takže se ti může motor opravdu přehřívat Editováno: 28. Prosinec 2023, autor: Alma 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nakkiel666 Vloženo 29. Prosinec 2023 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2023 Tak, dneska sem vyzvedl novou expanzku, vytáhl klemu z patice, prostříkal ji kontaktolem, vymenil nadrzku a ZATÍM po asi 10 minutách na volnobeh se žádná kontrolka nerozsvitila. Tak děkuji místnímu osazenstvu za dobrou radu! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.