richi145 Vloženo 17. leden 2024 Vloženo 17. leden 2024 (editace) Zdravím, Motor (AZQ) je po výměně hlavy kvůli přeskočeným rozvodům ( písty zůstaly celé - bez otlačenin)... Ale žere olej...cca 150ml na 300km ...před výměnou hlavy taky žral ale nevím kolik, jelikož jsem auto měl teprve měsíc...nedávno mi poprvé vyskočila kontrolka motoru se 3mi chybami na EGR ventil, že byla regulační odchylka P1403 a potenciometr EGR měl příliš velký signal P1442.... Ale dnes bez vyskočení kontrolky opět projevoval stejný problém...při nižší hladině oleje(cca 2 mm nad spodní hranicí rysky) začne při brzdění motorem motor chcipat(cukat)...a když seslapnu spojku na delší dobu po tomto brzdění tak motor chcípne...pokud ovšem přidám plyn, motor drží a krásně jede jako by se nic nedělo..jinak když nebrzdim motorem a rovnou brzdim, tak normálně jde do volnoběhu a drží....taktéž po startu drží krásně volnoběh..když doliju olej tak motor bez známky chcipání.. Za každé situace je výkon krásně znatelný bez negativních projevů...Modrý kouř jsem nezaznamenal.. Můžou to být pístní kroužky? Nebo špinavý EGR? Nebo počem by jste šli? Editováno: 17. leden 2024, autor: richi145 Citovat
Malta Vloženo 17. leden 2024 Vloženo 17. leden 2024 zkusil bych odpojit konektor od EGR a vyzkoušet brždění motorem, zda se to projeví stejně. Citovat
richi145 Vloženo 17. leden 2024 Autor Vloženo 17. leden 2024 Zkusím večer...ale při doplnění oleje cca lehce nad půlku měrky motor brzdí bez problémů Citovat
Malta Vloženo 17. leden 2024 Vloženo 17. leden 2024 a něco mi říká, že se zaměřit na podtlakový regulační ventil PCV, kdysi se tu někde o tom psalo, zkus pohledat Citovat
richi145 Vloženo 19. leden 2024 Autor Vloženo 19. leden 2024 Tak nakonec přece jen asi EGR...a teď už snad jen vyladit spotřebu oleje😆 když neuniká nikde ven ani do chladící kapaliny tak snad jen do válců? To znamená špatně pístní kroužky? Citovat
Malta Vloženo 21. leden 2024 Vloženo 21. leden 2024 Ano, je to známá věc, že pokud se dělá hlava, je potřeba udělat i kroužky, obzvláště pokud už má motor více najeto. Zvýší se komprese díky těsnosti ventilů a staré kroužky to neudrží Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.