richi145 Vloženo 17. Ledna Sdílet Vloženo 17. Ledna (editace) Zdravím, Motor (AZQ) je po výměně hlavy kvůli přeskočeným rozvodům ( písty zůstaly celé - bez otlačenin)... Ale žere olej...cca 150ml na 300km ...před výměnou hlavy taky žral ale nevím kolik, jelikož jsem auto měl teprve měsíc...nedávno mi poprvé vyskočila kontrolka motoru se 3mi chybami na EGR ventil, že byla regulační odchylka P1403 a potenciometr EGR měl příliš velký signal P1442.... Ale dnes bez vyskočení kontrolky opět projevoval stejný problém...při nižší hladině oleje(cca 2 mm nad spodní hranicí rysky) začne při brzdění motorem motor chcipat(cukat)...a když seslapnu spojku na delší dobu po tomto brzdění tak motor chcípne...pokud ovšem přidám plyn, motor drží a krásně jede jako by se nic nedělo..jinak když nebrzdim motorem a rovnou brzdim, tak normálně jde do volnoběhu a drží....taktéž po startu drží krásně volnoběh..když doliju olej tak motor bez známky chcipání.. Za každé situace je výkon krásně znatelný bez negativních projevů...Modrý kouř jsem nezaznamenal.. Můžou to být pístní kroužky? Nebo špinavý EGR? Nebo počem by jste šli? Editováno: 17. Ledna, autor: richi145 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Ledna Sdílet Vloženo 17. Ledna zkusil bych odpojit konektor od EGR a vyzkoušet brždění motorem, zda se to projeví stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
richi145 Vloženo 17. Ledna Autor Sdílet Vloženo 17. Ledna Zkusím večer...ale při doplnění oleje cca lehce nad půlku měrky motor brzdí bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Ledna Sdílet Vloženo 17. Ledna a něco mi říká, že se zaměřit na podtlakový regulační ventil PCV, kdysi se tu někde o tom psalo, zkus pohledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
richi145 Vloženo 19. Ledna Autor Sdílet Vloženo 19. Ledna Tak nakonec přece jen asi EGR...a teď už snad jen vyladit spotřebu oleje😆 když neuniká nikde ven ani do chladící kapaliny tak snad jen do válců? To znamená špatně pístní kroužky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Ledna Sdílet Vloženo 21. Ledna Ano, je to známá věc, že pokud se dělá hlava, je potřeba udělat i kroužky, obzvláště pokud už má motor více najeto. Zvýší se komprese díky těsnosti ventilů a staré kroužky to neudrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.