Přejít na obsah

SNÍŽENÍ AUTA


NOS

Doporučené příspěvky

(stenly @ 9.12.2007, 20:43 ) post_snapback.gifNazdar fabiaci..mam otazku čo vravite na staviteľny podvozok od Streetline.... maju super ceny len či je aj kvalita za tu cenu... nemate niekto skusenosti??? vopred diki moc

cena stavitelneho je 9450Kč.. na x1.cz

znáš to heslo"nejsme tak bohatý abychom kupovaly levné věci" ;)

zkušenost nemam,ale osobně bych do toho nešel..

dívám se, že je to cca rok co se tu řešil podvozek Streetline, nebo dejme tomu tenhle http://www.x1.cz/index.php?option=com_virt...=1&vmcchk=1 .... šel do něj někdo? :unsure: Zkušenosti atd..... Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kup pružiny 35-55 tim nic nezkazíš.. ale uvidíš, že za rok budeš chtít pevnej podvozek :)

já měl kdysi na felícii hápečka komplet treningový na rallye, celkem drncák, pak jsem koupil tohle a liboval jsem si - komfort, ted chci jen snížit ; táta má ted feldu na enkových závodních hápečkách, potřebujeme něco pohodlnějšího :smich: ten rozměr 33-55 znamená snížení o okolik?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako ze na fabii ... ach jo :-) tzn ze ET bude nekde 35 max coz znamena ze si v kombinaci s 7´´ snizuj jak chces :-)

objednával jsem to na elektrony.cz, tam se to objednává podle auta :-), už je tam na fabku nemaji abych se podival na ET a doma kola nemám, jestli jsem to dobře pochopil tak se nemusím bát škrtání, díky za trpělivost :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl kdysi na felícii hápečka komplet treningový na rallye, celkem drncák, pak jsem koupil tohle a liboval jsem si - komfort, ted chci jen snížit ; táta má ted feldu na enkových závodních hápečkách, potřebujeme něco pohodlnějšího :smich: ten rozměr 33-55 znamená snížení o okolik?

snížení zadek - předek .... jestli můžu z vlastní zkušenosti kum si komplet podvozek, štelovací. Je to úplně jiná liga než jenom péra.

Možná taky troschu pročítej fórum, o snížení se toho tady napsaly už kvanta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

snížení zadek - předek .... jestli můžu z vlastní zkušenosti kum si komplet podvozek, štelovací. Je to úplně jiná liga než jenom péra.

Možná taky troschu pročítej fórum, o snížení se toho tady napsaly už kvanta.

kdyby stál štelovatelnej podvozek to co pružiny-proč ne :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

nechápu proc radi v urcitych vecech nekdo kdo tomu bud nerozumi nebo nema snecim zkusenost ...

AMartyne, staci precist si co rika tvuj mechanik jeste jednou a zamyslet se ..... ( vzdyt je to i logickej nesmysl)

proc by auto s komplet podvozkem melo vydrzet s zivotnosti podvozkovych skupin dele nez auto co ma jenom pruziny???? co je to za nesmysl? vzdyt naopak auto s komplet podvozkem je tvrdsi

samozrejme ze u obouch variant pujde neco do hajzlu drive nez u sertioveho vozu s tim se musi poocitat ale vetsina tady tech radilku to podava jak kdyby si mel vse menit za pul roku ... je to nesmysl, podivej se kolik najezdil jakr na snizenych pruzinach tisích km ( tema podvozek po 92tis km)

podivej se kolik vyrobcu aut dneska nabizi snizene podvozky primo do serie (VW. ford, skoda, audi atd) podivej se jaka kola se dnes klidne v serii davaji ... a na vse dostanes plnou zaruku, myslis ze kdyby hned slo vsechno do hajzlu ze by ti ford nabidnul pruziny -40/-40 nebo skoda pneu 205/40/17 na scouta? a to je zrovna rozmer o kterym me nejen v servisech ale i tady na foru mnoho lidi reklo ze je přehnaně extrémní, že auto odděla, že vysvlíknu gumu atd ... pri tom ten rozmer byl v pohode v TP např pro POLO 9N ktery ma podvozek totznej jako fabka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš můj souhlas, nějakej ,,chytrálek" zase rozdával rozumy. Já mám na Fabii hatchback 205/40 R17 a teď jsem dal sport pružiny, čepy mám ještě původní z výroby, možná bych se víc bál sjetí pneumatik na středu(nižší pružiny). Asi upravíme geometrii, 3mm sbíhavý, aby ten střed pneu tolik netrpěl a sjíždělo se to víc rovnoměrněji. Co myslíte ...

Editováno: , autor: Standis
necituj slohy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Lidi, mám takový spíše byrokratickej dotaz :)

Jak je to se sníženim podvozku z hlediska STK? tedy jen výměnou pružin za sportovní?

Jedná se mi totiž o to, že budu cca za 14 dnů měnit kola za 16ky s alternativním rozměrem pneu 195/45. Jelikož tento rozměr povolen ofiko není, budu si jej zapisovat do techničáku na základě typovýho listu, což si taky vyžaduje návštěvu STK. No a měl jsem v úmyslu rovnou nechat vyměnit pružiny za weitec (-30mm). Jen jsem si teď četl poznámku v typovém listu viz níže. Takže jak to je?

Cituji:

"11G: Díly brzdového systému, řízení a podvozku s vyjímkou speciálních pružin podvozku musí, pokud nejsou uvedeny mezi žádnými dalšími omezeními, odpovídat seriovému provedení. Pro speciální pružiny podvozku musí být k dispozici Všeobecné povolení provozní způsobilosti nebo osvědčení pro jednotlivé díly; o použití kombinace kolo/pneumatika nesmějí být žádné technické nejanosti. Provede-li se současně se zástavbou speciálních kol změna podvozku, musí být změna a její viv na použití speciálních kol zvlášť posouzeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...