Jan00 Vloženo 21. Března Sdílet Vloženo 21. Března (editace) Dobrý den, Auto mi v říjnu začalo padat do nouzáku ale poté přestalo. Od února se to děje zase. Po zahřátí motoru mi to tam spadne. Někdy po 10 kilometrech, ale i po 50 a rekord mám 120.. Auto jede do té doby bezchybně a maximální otáčky nebo rychlost mu nedělá problém. Padá tam spíš při nižších otáčkách nebo na volnoběh. Průser je, že jsem v Nizozemsku a pět mechaniků už nevědělo, za 14 dní končí technická a já nevím. V únoru mi to začalo dělat den po servisu. Senzory vyměněný. tyhle chyby jsou z diagnostiky: P160200, P256400 Diky za případné tipy a snad někomu pomůže v budoucnu. UPDATE: Jde to od regulace, hýbe se z tuha a poprvé mi to spadlo do EPC s otevřeným motorem, zahrnčelo to někde u regulace a vyhodilo to nouzáku. chyby, nemýlím se ukazují spíše na něco jiného. Bojím se výměny celého turba. Editováno: 22. Března, autor: Jan00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 22. Března Sdílet Vloženo 22. Března Buď jen regulátor na turbu nebo celý turbo. Záleží na tom kdy to bylo vyrobený. BTW zcela určitě se to tu už řešilo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 22. Března Sdílet Vloženo 22. Března Zkus nejprve vyčistit konektor regulátoru turba. Mě to pomohlo u F2 combi s tím samým motorem. Kontektor i svorkovnici na regulaci jsem prostříkl sprejem na kontakty, v konektoru to docela dost zašumělo, asi jak olej reagoval s oxidací. Pak vyfoukat. Od té doby klid. Jinak chyba P160200 je Power Supply (B+) Terminal 30 Low Voltage, chyba P256400 je Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Low. Dej sem celý výpis diagnostiky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan00 Vloženo 23. Března Autor Sdílet Vloženo 23. Března Díky, fakt to byla asi jen regulace. Neodešla komplet, ale zasekávala se. Je to mrcha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března Takže pomohlo pročištění konektoru? Jinak Zasekávající se regulace turba se řešila zde https://forum.skodahome.cz/topic/134056-regulace-turba-12-tsi/ a hlavně tady https://forum.skodahome.cz/topic/134056-regulace-turba-12-tsi/?do=findComment&comment=2433513, kde je postup opravy zadrhávajícího táhla. Na synkovo FABIA 2 combi (13let/115tkm) to táhlo jezdí jakoby trhaně, u mého RAPIDa (11let/133tkm) se táhlo pohybuje plynule. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan00 Vloženo 15. Dubna Autor Sdílet Vloženo 15. Dubna Jen pro doplnění, regulace šla kus za kus. Ujeto 2000km a v poradku. Regulace je na rapidu fakt mrcha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.