Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

 

Auto mi v říjnu začalo padat do nouzáku ale poté přestalo. Od února se to děje zase. Po zahřátí motoru mi to tam spadne. Někdy po 10 kilometrech, ale i po 50 a rekord mám 120.. Auto jede do té doby bezchybně a maximální otáčky nebo rychlost mu nedělá problém. Padá tam spíš při nižších otáčkách nebo na volnoběh.


Průser je, že jsem v Nizozemsku a pět mechaniků už nevědělo, za 14 dní končí technická a já nevím. V únoru mi to začalo dělat den po servisu. Senzory vyměněný.

 

tyhle chyby jsou z diagnostiky:

P160200, P256400

 

Diky za případné tipy a snad někomu pomůže v budoucnu.

 

UPDATE: Jde to od regulace, hýbe se z tuha a poprvé mi to spadlo do EPC s otevřeným motorem, zahrnčelo to někde u regulace a vyhodilo to nouzáku. chyby, nemýlím se ukazují spíše na něco jiného. Bojím se výměny celého turba.

 

Upraveno od Jan00

Buď jen regulátor na turbu nebo celý turbo. Záleží na tom kdy to bylo vyrobený. 

BTW zcela určitě se to tu už řešilo.

Zkus nejprve vyčistit konektor regulátoru turba. Mě to pomohlo u F2 combi s tím samým motorem. Kontektor i svorkovnici na regulaci jsem prostříkl sprejem na kontakty, v konektoru to docela dost zašumělo, asi jak olej reagoval s oxidací. Pak vyfoukat. Od té doby klid.

 

Jinak chyba P160200 je Power Supply (B+) Terminal 30 Low Voltage, chyba P256400 je Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Low. Dej sem celý výpis diagnostiky.

  • Autor

Díky, fakt to byla asi jen regulace. Neodešla komplet, ale zasekávala se. Je to mrcha.

Takže pomohlo pročištění konektoru? Jinak Zasekávající se regulace turba se řešila zde https://forum.skodahome.cz/topic/134056-regulace-turba-12-tsi/ a hlavně tady https://forum.skodahome.cz/topic/134056-regulace-turba-12-tsi/?do=findComment&comment=2433513, kde je postup opravy zadrhávajícího táhla. Na synkovo FABIA 2 combi (13let/115tkm) to táhlo jezdí jakoby trhaně, u mého RAPIDa (11let/133tkm) se táhlo pohybuje plynule.

  • 4 týdny později...
  • Autor

Jen pro doplnění, regulace šla kus za kus. Ujeto 2000km a v poradku. Regulace je na rapidu fakt mrcha

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.