Jump to content
Tony350z

Regulace turba 1.2 TSI

    Recommended Posts

    Zdravim, motor mi zacal padat do nudzoveho rezimu tak som skocil do servisu, vypisana chyba P334B00: Ovladac plniciho tlaku mechanicka zavada, prijmaci technik ma potesil ze treba nove turbo cca 1100 eur, ze samotny regulator sa vymenit neda... fabia 1,2 TSI 63kw 2010 58000... opytal som sa cislo dielu tak mi povedal ze treba toto turbo 03F 145 701 MX, Vie mi niekto povedat ci fakt sa neda vymenit len ta samotna regulacia? Dakujem 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Dal jsem to do samostatného tématu. V ETCE to servo není jako samostatný díl, ale někde jsem viděl (možná je to i na foru, ale nepodařilo se mi to dohledat), že se dá pořídit i bez turba. Myslím tím nové. Další možností je vrakoviště.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak jsem něco našel. Teď jen zjistit, zda je vhodné i pro tvoje turbo. To číslo, co ti dali v servisu, je repasované turbo, které má doporučenou cenu v Etce 20 456 Kč.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Dakujem pekne za pomoc, no ved toto mi neslo do hlavy, lebo ten regulator som nasiel aj ja na viacerych strankach priblizne v cene 100 eur uplne novy, su tusim 2 typy jedna ma ten navareny nadstavec kratsi a druha dlhsi... a co sa tyka divnych zvukov ten motor si zije vlastny zivot... nehovoriac o tretich rozvodoch... 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    vyborne... takze ked je repasovane dufam ze to robia tak ze vymenia "cele turbo " stare si nechaju vymenia regulator a potom zasa niekomu vymenia " cele turbo " 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Dívám se teď na fotky a přesně toto servo 03F 145 725 G jsem měl jak na původním, tak i na vyměněném turbu u stejné Fabie = 1.2 TSI 63 kW 2010.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Číslo serva je vidět lépe, jen zkontroluj, zda je stejné. Číslo turba je z jeho spodní strany, tam je to problém.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ale to přece nemusí být datum výroby. Anebo ti to někdy někdo vyměnil.  :kol-32:  

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    opravná sada existuje,ale len na turbá s koncovkou K ...táto závada sa začína objavovať častejšie,behom týždňa to boli dve FII a jedno Polo

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No to potěší.... Nevyposlouchal jsi před poruchou nějaké netypické zvuky?

    nevydáva to žiadne zvuky,jednoducho kontrolka a motor bez výkonu

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    opravná sada existuje,ale len na turbá s koncovkou K ...táto závada sa začína objavovať častejšie,behom týždňa to boli dve FII a jedno Polo

     

    Takže to zlobilo u prvních 1.2 TSI, pak nastal klid a je to tu znova? Věděl bys roky výroby těch aut?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Velmi sa to podoba na datum vyroby lebo na ostatnych suciastkach kde je napisany datum tak konci 10tkou... Chcem sa opytat preco vlastne sa na mojom turbe neda vymenit ten regulator ked cislo dielu regulatora na mojom turbe sa zhoduje s tym cislom dielu na ktore existuje opravna sada. dovod je mechanicky? a este sa chcem opytat ci cez VCDS budem vediet nastavit vychodzie polohy toho regulatora, rozmyslam nad tym ze sa do neho pozriem. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

     Věděl bys roky výroby těch aut?

    motory vyrobené po 8.11.2011 ...vtedy tam ide opravná sada (turbá s koncovkou K)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    rozmyslam nad tym ze sa do neho pozriem. 

    akože do toho ovládača? ..nič tam neuvidíš,bude ako nový

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Snažím se zjistit kde najdu číslo turba, jelikož nemám zvedák, našel jsem pouze číslo, odpovídající podle googlu chladiči nasávaného vzduchu. Zeptám se, najdu číslo turba bez nějakých větších demontáží?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Pokud se dobře pamatuji, budeš potřebovat jen zrcátko - to číslo je totiž na spodní straně skříně turba.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    To ovšem není číslo turba. Ta jsou třeba tato: 03F 145 701 F, 03F 145 701 G, 03F 145 701 H, 03F 145 701 K

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×