Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chtel bych se zeptat jestli se da dat tehlice z RS 1 na TDI 66kw Jde mi o to,jestli ma tlumic stejnej prumer,a jestli jsou stejne diry na oba kulaky a jak je na tom poloosa.. Predem dik za odpovedi

jde to

Vaša napsal:
jde to

Ano, jde to. Zrovna na tom taky pracuju. Těhlice je stejná i z 1.8 turbo 110 kw. Ale RS má na 312 mm kotouč větší brzdič, to je jasný.

Musí to být takové těhlice, jako je na foto...

 

Upraveno od Milan II

Teda ty jsi jí dal ale do pucu!!!! :o No jasně musí to být FN 3 brzdič!! tyhle Těhlice mají 1.8T 110kW ,132kW a 1.9TDI 96kW!!

  • Autor

Dekuji vsem za rady,ale jeste mi k realizaci chybi jedna tehlice. A kdyz dam z RS,tak dam jen RS kotouc 312mm? Jaky ma TDI 96kw a 1.8T 110kw kotouc?

luke.bean napsal:
Dekuji vsem za rady,ale jeste mi k realizaci chybi jedna tehlice. A kdyz dam z RS,tak dam jen RS kotouc 312mm? Jaky ma TDI 96kw a 1.8T 110kw kotouc?

Nevím jestli si navzájem rozumíme. Tak že pro upřesnění: brzdy z 1.8 turbo 110kw májí brzdič FN-3 a kotouč 288

RS má jiný brzdič, než je FN-3 a má kotouče 312 mm. Tady se musíš rozhodnout, jestli RS, nebo jen turbo. Dohromady to míchat nejde.

Já mám zatím pohromadě tento materiál. Už mi chybí jen ložiska a brzd. desky.

 

Upraveno od Milan II

Dekuji vsem za rady,ale jeste mi k realizaci chybi jedna tehlice. A kdyz dam z RS,tak dam jen RS kotouc 312mm? Jaky ma TDI 96kw a 1.8T 110kw kotouc?

Nevím jestli si navzájem rozumíme. Tak že pro upřesnění: brzdy z 1.8 turbo 110kw májí brzdič FN-3 a kotouč 288

RS má jiný brzdič, než je FN-3 a má kotouče 312 mm. Tady se musíš rozhodnout, jestli RS, nebo jen turbo. Dohromady to míchat nejde.

Já mám zatím pohromadě tento materiál. Už mi chybí jen ložiska a brzd. desky.

mas to dost pekne natrene...cim to je udelane ?Piskoval jsi to ?

Ano, ty těhlice + štíty brzd jsou jemě opískovány a nalalkovány práškovou barvou. Brzdiče jsou origo, ty jsem jen umyl.

Práškem ještě přijdou nalakovat př. ramena. Náboje kol, ty zase budou zlatě pozinkovány! Ale musím tak nějak postupně a pomalu. Všechno stojí many...

Milane ty seš blázen ( myšleno v dobrém ) - taky bych to bral takhle vyšperkované, ale na tohle jsem moc línej - to je na mě moc. Dobrá práce.

Milane ty seš blázen ( myšleno v dobrém ) - taky bych to bral takhle vyšperkované, ale na tohle jsem moc línej - to je na mě moc. Dobrá práce.

Asi máš pravdu. Jsem tak trochu "ujetej". Ale moje auto je mi vším. Mám takovou nemoc, že kdy něco dělám, tak to musí být na úrovni.

To je totiž tak: já nekouřím, nepiju, do night clubu taky nechodím, tak si raději udělám radost pěkným autem. Je jasný, že už teď je neprodejný, ale dělám to pro sebe!

Já mám zatím pohromadě tento materiál. Už mi chybí jen ložiska a brzd. desky.

Tak to tam pak dávej opatrně ať si to neodřeš, měnil jsem teď ložiska a žádná sláva!! Jinak pokud by měl někdo zájem , mám jednu těhlici na pravou stranu!

Milane ty seš blázen ( myšleno v dobrém ) - taky bych to bral takhle vyšperkované, ale na tohle jsem moc línej - to je na mě moc. Dobrá práce.

Asi máš pravdu. Jsem tak trochu "ujetej". Ale moje auto je mi vším. Mám takovou nemoc, že kdy něco dělám, tak to musí být na úrovni.

To je totiž tak: já nekouřím, nepiju, do night clubu taky nechodím, tak si raději udělám radost pěkným autem. Je jasný, že už teď je neprodejný, ale dělám to pro sebe!

Koukam ze v tom nejsem sam, takovejch blaznu je vice :)

JasteR:

ne, vážně v tom nejsi sám! To tě ujišťuji. Jedno vím jistě, že kdybych si koupil novou dvojkovou RS (ne že bych jí nechtěl) ale asi bych se zbláznil. Protože na takovým autě se už nic nedá dělat! Snad jen vyprášit koberce, vyleštit okna a dolít vodu do ostřikovačů. A to není nic pro mě. Já se s mojí micinkou musím tak trochu "pomazlit", když na ní něco dělám.

JasteR:

ne, vážně v tom nejsi sám! To tě ujišťuji. Jedno vím jistě, že kdybych si koupil novou dvojkovou RS (ne že bych jí nechtěl) ale asi bych se zbláznil. Protože na takovým autě se už nic nedá dělat! Snad jen vyprášit koberce, vyleštit okna a dolít vodu do ostřikovačů. A to není nic pro mě. Já se s mojí micinkou musím tak trochu "pomazlit", když na ní něco dělám.

:palec2:

Dekuji vsem za rady,ale jeste mi k realizaci chybi jedna tehlice. A kdyz dam z RS,tak dam jen RS kotouc 312mm? Jaky ma TDI 96kw a 1.8T 110kw kotouc?

Nevím jestli si navzájem rozumíme. Tak že pro upřesnění: brzdy z 1.8 turbo 110kw májí brzdič FN-3 a kotouč 288

RS má jiný brzdič, než je FN-3 a má kotouče 312 mm. Tady se musíš rozhodnout, jestli RS, nebo jen turbo. Dohromady to míchat nejde.

Já mám zatím pohromadě tento materiál. Už mi chybí jen ložiska a brzd. desky.

Tak Milane tady smekám :D:D to je hodně pěkné a kvalitně odvedené..... :D

Díky Martine RS,

ale už se mi tady někteří začínají smát, že to dělám na etapy 3/4 roku!

1. Nic si z toho nedělám, proto že každý rozumný člověk ví, že takový velký přestavby taky stojí velký many!!! A já ty many musím shánět postupně, jinak mě to zabije. Ono totiž dát během roku do auta cca 50 000,- to není jen tak!!

2. Ten člověk co to napsal, zřejmě ještě nic takovýho nedělal, tak proto o tom ví kulový.

Díky Martine RS,

ale už se mi tady někteří začínají smát, že to dělám na etapy 3/4 roku!

1. Nic si z toho nedělám, proto že každý rozumný člověk ví, že takový velký přestavby taky stojí velký many!!! A já ty many musím shánět postupně, jinak mě to zabije. Ono totiž dát během roku do auta cca 50 000,- to není jen tak!!

2. Ten člověk co to napsal, zřejmě ještě nic takovýho nedělal, tak proto o tom ví kulový.

Bud v klidu.Vzdyt je to prece tva vec,a i kdyby jsi to delal 10 let,muze to byt ostatnim putna.

Tak se nenech rozhodit....

Upgrade brzd na 312 se nezadržitelně blíží!! Včera mi zase přibyl další materiál. Mám nazinkované náboje a 2 ks nových ložisek FAG.

Teď potřebuji vytočit přípravek k nalisování ložisek do těhlic, ale jaksi soustružník nemá čas... kol11

 

Upraveno od Milan II

Sn_mek_182.jpg

mamma mia!

poradí mi někdo jiné brzdy mam slabé TDi a chci dát dopředu jiné brzdy než origo .Nevim jestli RS nebo zřeba BREMBO ,mam 17" kola tak poradí někdo (kdyzž budete vědět i cenové relace budu rád) díky :worthy

poradí mi někdo jiné brzdy mam slabé TDi a chci dát dopředu jiné brzdy než origo .Nevim jestli RS nebo zřeba BREMBO ,mam 17" kola tak poradí někdo (kdyzž budete vědět i cenové relace budu rád) díky :worthy

Pokud uz mas vzadu taky kotouce, tak to bohate staci na ten motor, pokud ho nebudes upravovat.

jde mi hlavně o to jak to vypadá .Natírat se mi to nechce ,hci tam dát něco pěknýho a taky funkčního

ty tehlice te neminou v zadnym pripade.

jinak Ø312 ma RS (zelena barva), Golf IV GTi (cervena barva), Audi TT (stribrna barva) a pak modry brzdice ma Golf IV R32, ale ty jsou jeste vetsi a uz 4 pistkovy. Seat Leon Cupra-R ma vepredu Brembo 4-pistkovy a kotouc Ø323.

tak jsem to pořešil ,sehnal jsem př. kotoučovou nápravu z RS komletní :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.