Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji

Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji

bohuzel to vypada na prehnily drat ve svazku, pripadne konektor v delici mezistene....blbe se to hleda....pokud potrebujes jezdit, natahni kus noveho dratu, ale je nebezpeci ze se postupne prerusi i jine draty....

Jenže ty dráty jsou suché a čisté.Nevypadá,že by to bylo uhnilý.A pokuď by bylo,tak není přece možný,aby to třeba týden jezdilo a pak zas ne.Připadá mi to jak nějaký přechodový odpor,ale netuším kde.

Jenže ty dráty jsou suché a čisté.Nevypadá,že by to bylo uhnilý.A pokuď by bylo,tak není přece možný,aby to třeba týden jezdilo a pak zas ne.Připadá mi to jak nějaký přechodový odpor,ale netuším kde.

suche a ciste v cele delce svazku, ale no tak....obcas opravuju elektroniku na VZV a specialnich strojich (jinak delam vyvoj), svazek je z venku vetsinou pekny, ale kdyz ho rozbandazujes, tak se nestacis divit, konektor je v delicim meziprostoru T6A (hnedy) a konektor motoroveho svazku T14B v motorovem prostoru vlevo v predu....tak asi tak....

EDIT>> svazek do deliciho mezoprostoru vede pod airboxem kolem baterky (docela kriticke misto, byva tam vlhko) pak staci porusena izolace a elektrochem. koroze udela sve...

Upraveno od Jeneburg

Ok,podivám se :) pak jeste napisu,zatim dikec moc

Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji

bohuzel to vypada na prehnily drat ve svazku, pripadne konektor v delici mezistene....blbe se to hleda....pokud potrebujes jezdit, natahni kus noveho dratu, ale je nebezpeci ze se postupne prerusi i jine draty....

I u Octavie přehnilý svazek? To co popisuješ je snad bolest fabii ne? Zdeněk píše Octa 1,6

Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji

bohuzel to vypada na prehnily drat ve svazku, pripadne konektor v delici mezistene....blbe se to hleda....pokud potrebujes jezdit, natahni kus noveho dratu, ale je nebezpeci ze se postupne prerusi i jine draty....

I u Octavie přehnilý svazek? To co popisuješ je snad bolest fabii ne? Zdeněk píše Octa 1,6

napsal jsem snad ze je to bolest tohoto auta ??????? To co Zdeněk popisuje neni casta zavada, taky jsem psal ze ma zkontrolovat konektory...az potom svazek, nikde jinde to byt nemuze....(staci aby se neco stalo akumulatoru a vyteklo z nej neco na svazek a je to na svete.... a je jedno jestli Fabia, Octavia nebo Rolce Royce...)

urcitě se zítra na všechno podívám.Jen doufám,že to najdu a bude to jen nějakou maličkostí.Zatím moc díky všem

tak matičky u relátek jsou všechny dotaženy,svazek vypada taky OK i se svorkovnicama.Budu si na to muset udělat víc času a poradně to kuchnout :) Pokuď máte někdo nějaký nápad,tak urcitě pište.Dikec Zdeněk

Možná bych hledal příčinu v relátku.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.