Přejít na obsah

Octavia II 4x4 ?


marcos

Doporučené příspěvky

Tak jsem protelefonoval snad vsechny autosalony v okoli a nikde ji nemaji. Tak ted nevim, pokud auto koupim a ono tam nedojede tak me trefi :o

Odkud, ze si z Moravy??

Ja jezdim tak jednou za mesic k nasim do Zlinskeho kraje.

Jelikoz je mi te fakt lito, tak ti ji snad i pujcim :smich:

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem protelefonoval snad vsechny autosalony v okoli a nikde ji nemaji. Tak ted nevim, pokud auto koupim a ono tam nedojede tak me trefi :o

Odkud, ze si z Moravy??

Ja jezdim tak jednou za mesic k nasim do Zlinskeho kraje.

Jelikoz je mi te fakt lito, tak ti ji snad i pujcim :smich:

H.

Chata se nachazi kousek od Vsetina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tak ctu tak si kup Suzuki Grand Vitara, myslim, ze v Ivosu ve Frystaku asi nejakou predvadecku budou mit. Je to vyssi.

Ja jsem to taky zvazoval, ale v te dobe to nemelo jeste diesel motor a benal do ctyrkolky rvat nebudu lol . Stoji to skoro stejne.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tak ctu tak si kup Suzuki Grand Vitara, myslim, ze v Ivosu ve Frystaku asi nejakou predvadecku budou mit. Je to vyssi.

Ja jsem to taky zvazoval, ale v te dobe to nemelo jeste diesel motor a benal do ctyrkolky rvat nebudu  lol  . Stoji to skoro stejne.

H.

Predvadecku Suzuki maji i v Ostrave, ale cena je uplne jinde, jeden autosalon v Ostrave dal lekarskou slevu a Octavia 4x4 +metaliza+ochrane plechy motoru a prevodovky+maxidot= 595.000,- Suzuki ta nema sanci a jeste ma pevne 4x4 + omezeni sily, takze nelze vypnout zadni nahon a cena kolem 880.000,- ne v tom mam jasno vezmu Octavku, myslim ze to zvladne. -_-

Ps: Leas. Skofin mi da nulovy preplatek a Suzuki na 36mes preplatim o 81.OOO,-

Taze bych byl blaaaaazen. A druha vec je, ze octavka je octavka :palec2:

Editováno: , autor: marcos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem rad, ze jsme si to vyjasnili pane doktore ;)

Ale doporucuji jeste nekolik malych investic, parkovaci senzory zadni (7 000), fakt z toho neni pri couvani videt!

Lepe chvili posetrit nez litovat.

Ja tam mam ruzne vecicky, ktere to nema v zakladu, zatmivaci zrcatka, kuzi, chrom, bla, bla... Pokud s tim bude jezdit tvoje zena/ pritelkyne je tam HHC system, asistent rozjezdu do kopce, to jsem taky kvuli ni koupil, stoji to myslim jen 2 000.

A neni to zle, pri rozjezdu do kopce to vterinu podrzi brzdu a te zenske to necouvne ;).

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je to male auto co vypada, resp. je stejne jako nejaky Fiat? Mne to prijde malinke...

Ty sam vyse pises, Octavia je proste Octavia ;)

Myslim, ze treba u nas vlstnictvi Octavky o cloveku neco vypovida a mne se to libi :) .

Jinde na svete ji tak jiste nevnimaji.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je to male auto co vypada, resp. je stejne jako nejaky Fiat? Mne to prijde malinke...

Ty sam vyse pises, Octavia je proste Octavia ;)

Myslim, ze treba u nas vlstnictvi Octavky o cloveku neco vypovida a mne se to libi :) .

Jinde na svete ji tak jiste nevnimaji.

H.

To sice ano, ale treba kdyz bude crosit na chatu pritelkyne, tak to bude lepsi. Co se tyce octavky tak jedna uz je sice sluzebni, ale i pro soukrome ucely, a zda se mi, ze ta SX4 ma lepsi sv. vysku. Cena je taky prijatelna 449.000,- a hodne slusna vybava. Videl jsem ji nazivo kam se az vydrape a hodne dobry, a vzhled je taky pekny. Nejsem jeste rozhodnuty, ale hodne me to prekvapilo a opravdu pekne auto. Nema staly pohon, mas na vyber z automatiky ci uplneho vypnuti. Udelalo mi velkeho brouka v hlave. Prumerna spotreba kolem 6,5l a zive jak drak :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

marcos: Ale je to Suzuki a to sa len hrá na auto. Je to také pozlátko, navonok pekné, ale pod obalom hnus. Schválne si napríklad pozri zopár detailov interiéru - nájdeš kopec nezakrytých šróbov, presné lícovanie Maďarom tiež nič nehovorí (vyrába sa v Komárome). Nepamätám si už presne na konkrétne detaily, ale keď sme to boli obzerať, tak sme sa vyslovene na pár detailoch schuti zasmiali. A choď si na tom aj zajazdiť, a skús vymiesť nejakú jamu, čo ti ten zvuk bude pripomínať. Mne pripomína Fabiu, čo má vymlátený predný stabilizátor. Ale u Suzuki je to defaultný zvuk nového auta. A u verzie 4x4 bacha na svetlú výšku, pretože nechutne pod nárazníkom vytŕča diferenciál, ktorým nie je problém zavadiť o hocičo... Jediné, čo je na tom aute dobré, sú motory od Fiatu. A bacha na tú ich 1,5ku benzín, ten žerie aj trávu okolo cesty, overené u iného typu Suzuki :wacko: A úplne posledné a veľké mínus - čakacie doby na SX4 sa pohybujú v rozpätí 8 až 10 mesiacov!

Pre zaujímavosť, u nás to s predvádzačkami funguje tak, že ak dealer nemá k dispozícii auto, tak buď doporučí iného predajcu s takým autom, alebo ak auto nikto nemá (zväčša nie bežné špecialitky, ako Fabia s automatom alebo O2 s DSG), tak sa kontaktuje importér a od neho si auto na skúšobnú jazdu predajca vypožičia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

marcos: Ale je to Suzuki a to sa len hrá na auto. Je to také pozlátko, navonok pekné, ale pod obalom hnus. Schválne si napríklad pozri zopár detailov interiéru - nájdeš kopec nezakrytých šróbov, presné lícovanie Maďarom tiež nič nehovorí (vyrába sa v Komárome). Nepamätám si už presne na konkrétne detaily, ale keď sme to boli obzerať, tak sme sa vyslovene na pár detailoch schuti zasmiali. A choď si na tom aj zajazdiť, a skús vymiesť nejakú jamu, čo ti ten zvuk bude pripomínať. Mne pripomína Fabiu, čo má vymlátený predný stabilizátor. Ale u Suzuki je to defaultný zvuk nového auta. A u verzie 4x4 bacha na svetlú výšku, pretože nechutne pod nárazníkom vytŕča diferenciál, ktorým nie je problém zavadiť o hocičo... Jediné, čo je na tom aute dobré, sú motory od Fiatu. A bacha na tú ich 1,5ku benzín, ten žerie aj trávu okolo cesty, overené u iného typu Suzuki :wacko: A úplne posledné a veľké mínus - čakacie doby na SX4 sa pohybujú v rozpätí 8 až 10 mesiacov!

Pre zaujímavosť, u nás to s predvádzačkami funguje tak, že ak dealer nemá k dispozícii auto, tak buď doporučí iného predajcu s takým autom, alebo ak auto nikto nemá (zväčša nie bežné špecialitky, ako Fabia s automatom alebo O2 s DSG), tak sa kontaktuje importér a od neho si auto na skúšobnú jazdu predajca vypožičia...

Co se tyce dodaci doby tak mam slibene auto v unoru, jeste nejsem pevne rozhodnuty, kdyby chtel diesel tak tam cekam opravdu 6 mesicu, alespon v barve jakou pozaduji. + pro Suzuki hraje to, ze auto muze bez problemu pouzivat i pritelkyne a cena je taky jinde. Nejsem si zcela jisty zda Octavka ma co se tyce terenu nejake + vuci Suzuki.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám OII už přes rok a užil jsem si loňskou zimu, snad už mám nějaké zkušenosti.

Taky jsem se rozhodoval mezi OII a SUZUKI GRAND VITARA.

Bohužel do VITARY tehdy nebyla nafta (teď tam sice je, ale je to RENAULT) jinak by stála v garáži!

Nelze si OII plést s off roadem. OII není určena vůbec do terénu, max. tak na polní cestu (bez velkých výmolů). OII má omezení plynoucí z konstrukce ze které vychází (běžné osobní auto): malé nájezdové a přechodové úhly, malou světlou výšku a hlavně nemá trvalý pohon všech kol, uzávěrky diferenciálů atd.

Příklad: zkoušel jsem vytáhnout v zimě osobák ze závěje a skončil jsem s prokluzujícím jedním kolem (a bylo po hrdinství). :angry:

Jestli se předpokládá provoz v terénu tak určitě ne OII.

Měl jsem šanci se svést ve VITAŘE a je to úplně jiné než v OII. Sedíte výš, auto budí větší respekt, jiné jízdní vlastnosti - nedá se to dost dobře srovnat, je to úplně jiné.

Dílenské zpracování mi přišlo na běžné úrovni, OII taky není žádný zázrak, stačí se podívat na některé díly z jiné strany než je běžné, např. sedadla to je otřes (kdysi jsem měl š100 a tam byly zpracované snad lépe, taky vydržely 30 let, to si u OII nedovolím tvrdit).

Přeji příjemné rozhodování!

PS: nechte rozhodnout taky srdíčko, ne vždy je to o penězích a technických vlastnostech ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle ale byla extrémní situace, po odvázání lana jsem vyjel úplně bez problémů (ostatní předokolky se nechytaly). Takhle ale dopadne každá 4x4 která nemá mechanické uzávěrky diferenciálů. U OII se snaží o "uzávěrku" diferenciálů elektronika (netuším jak se to jmenuje ale přibržďuje to prokluzující se kola) a funguje to velmi omezeně (mechanická je mechanická). Při normální jízdě to ale funguje docela dobře. Plyne z toho ponaučení, že OII je jenom osobák s přidanou funkcí pomocného pohonu zadní nápravy, žádný offroad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a skončil jsem s prokluzujícím jedním kolem (a bylo po hrdinství).

fakt???? od toho jsem myslel, ze je tam ten haldex, aby k temhle situacim nedoslo. pak tam nejak postradam smysl hnané zadní nápravy...

Luku, ale jde o to, ze Octavka neni urcena na vytahovani aut ze zaveji, i na neposolene silnici, kde je par centaku ujezdeneho snehu to sedi skvele, ale proste traktor je traktor :smich:.

Mel jsem tu cest projizdet par zaveji ve Vizovicke vrchovine a mimo mne se tam nikdo s predohrabem nechytal.

Po Octavce nikdo ani ja ;) neocekava vlastnosti offroadu.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som možnosť vyskúšať Haldex v niekoľkých autách a pomerne často využívam aj poctivý pohon na všetky 4 (Ouattro). Dokonca tieto sviatky som mal na 2 týždne aj pravý offroad s mechanicky priraditeľným predným pohonom a redukciou. Ale medzi tým Haldexom (napr. A3) a Quattrom (A8) som teda v praxi veľmi veľký rozdiel pri potrebe preniesť výkon na všetky 4 kolesá nevidel. Horšie to je napr. u BMW s Xdrive, kde je štandardne zapnutý zadok a predok sa priradí až keď zadok prehrabne, čo na snehu v zákrute už pošle zadok do šmyku. Ale po stránke prenosu výkonu na všetky 4 napríklad pri zrýchlení je to s Haldexom rovnocenné. U toho offroadu je to rozdiel citeľný, zadokolka hrabe ako divá, s priradeným predkom to ani na snehu nemá tendenciu hrabať, ale zase veľmi cítiť, že to uberá výkon.

Ja by som sa Haldexu nebál, a skutočne nechápem, prečo bol pri tom vyťahovaní auta taký problém. Nemohol sa systém vypnúť z dôvodu prehriatia bŕzd?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se rozhodl, byl jsem na predvadeci jizde. SX4 z venku pekne, ale jizda, nevim ale prislo mi toto auto nejak divne. Pak jsem se jel proficet predv. Grand Vitarou a to je jine kafe, vylozena parada. Takze rozhodnuto :D

Editováno: , autor: marcos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...