marvin Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 super, ale to je motor 55 kW 16V.. já mluvím o staré 50 kW verzi - té z roku raz-dva. Máš k ní nějaký parametry ? S tou 55 kW verzí se omlouvám.. rozdíl 9% je fakt znát... na té dlouhé rovince ....(vyšlo to z porovnání 50 kW verze a 74 kW verze) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 super, ale to je motor 55 kW 16V.. já mluvím o staré 50 kW verzi - té z roku raz-dva. Máš k ní nějaký parametry ? Jake parametry myslis? Prevodovku ma uplne jinou nez 16V verze. Nejen odstupnovani. Takhle by to melo byt: Převodové stupně 3,462/1,957/1,310/0,975/0,756 [2.923] Stálý převod: 4,118 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 takže 50 kW verze : 4,118 x 0,756 = 3,113 (rozvodovka x 5.převodový stupeň) a 74 kW verze : 3,882 x 0,813 = 3,156 ( dtto) tj. rozdíl dělá cca 1% - sorry, ale tak dobrou rozlišovací úroveň nemám tyhlety potvory teda nemají stejnou převodovku, nicméně 5.převodový stupeň je stejný. Howgh ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 No já když jedu s 50kw 140 km/h na pětku tak točím +- 4 000 ot/min. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Donedávna som si myslel že rovnaké motory su fabia+polo a Golf. No Golf má 8ventil. A rozdiel medzi 55 a 59kW tam je ohromne velky. 55kw by som bral len zadarmo a 59kW sa mi v celku páči. Myslel jsi si to správně, stejné motory tam doopravdy jsou. I v Golfu je 1.4 16v donedávna 55kW, teď 59kW. Rozdíl oproti Fabii je v převodovce a to udělá hodně. co sa tyka sprevodovania tak seat dostava vzdy vacsie maximalky rovnakych motorov oproti vw a skode a celkovo udaje, potom je skoda a vw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 takže 50 kW verze : 4,118 x 0,756 = 3,113 (rozvodovka x 5.převodový stupeň)a 74 kW verze : 3,882 x 0,813 = 3,156 ( dtto) tj. rozdíl dělá cca 1% - sorry, ale tak dobrou rozlišovací úroveň nemám tyhlety potvory teda nemají stejnou převodovku, nicméně 5.převodový stupeň je stejný. Howgh ! ja som to kedysi ratal kolko bysa dali teoreticky na 5-ke po obmedzovac rozbehnut 50kW a 55kW verzia a vyslo mi ze ta 50kW oproti tej 55kW o 3km/h viac ale je to nerealne lebo ten predpotopny motor stati skor dych ako 16V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 taky si trochu přidám... co jsem řídil 1.4 MPI 50 kW a 1.4 16V 100 HP, tak se mi zdálo, že ty motory při 150 km/h oba točí stejně 5100 ot/min.Jinak ta 74 kW verze má jiné časování, jinou jednotku a je úplně jiná ... To, že nejede moc rychle, je dáno krátkou převodovkou - resp. soudruzi v Mladé Boleslavi uznali, že pro všechny 1.4 motory bude stejná převodovka, a tak ji tam dali. (takže 55 kW na konci hodně dlouhé rovinky pojede stejně, jako ta 74 kW na konci hodně krátké rovinky) Takže řeči 55 kW nebrat ani zadarmo ... nevím, nevím.. spousta lidí by ji tady brala 59 kW verze bude podle mě stejná spatlanina, jako 44 kW, resp 51 kW u nadčasového tříválce v F2 (změna softwaru). Jsi trochu mimo V převodovkách je rozdíl, soudruzi ve Škodovce byli chytřejší než by jsi do nich řekl Koukni na obrázek níže. niektore stupne su rovanke ide odlisne len neviem ci tam nie je aj rozdiel v rozvodovke. to nie som si isty lepsie povedane uz si to 100% nepamätam a hladat sa mi to teraz nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 takže 50 kW verze : 4,118 x 0,756 = 3,113 (rozvodovka x 5.převodový stupeň)a 74 kW verze : 3,882 x 0,813 = 3,156 ( dtto) tj. rozdíl dělá cca 1% - sorry, ale tak dobrou rozlišovací úroveň nemám tyhlety potvory teda nemají stejnou převodovku, nicméně 5.převodový stupeň je stejný. Howgh ! Mas to blbe. Rozlisovaci uroven mas opravdu mizernou, protoze jsi opsal spatne udaje. 50kW: 4,118 x 0,756 = 3,113 74kW: 3.882 x 0.891 = 3.459 Tj. rozdil 11%, pokud to beres na procenta. Rozdil ve skutecnych otackach pri 150km/h jsem uvadel vyse. 1,4 74kW: 4765 ot/min 1,4 50kW: 4289 ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 super, ale to je motor 55 kW 16V.. já mluvím o staré 50 kW verzi - té z roku raz-dva. Máš k ní nějaký parametry ?S tou 55 kW verzí se omlouvám.. rozdíl 9% je fakt znát... na té dlouhé rovince ....(vyšlo to z porovnání 50 kW verze a 74 kW verze) Tady máš porovnání všech převodovek k motorům 1,4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kozlustechnykus Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 ja som to kedysi ratal kolko bysa dali teoreticky na 5-ke po obmedzovac rozbehnut 50kW a 55kW verzia a vyslo mi ze ta 50kW oproti tej 55kW o 3km/h viac ale je to nerealne lebo ten predpotopny motor stati skor dych ako 16V. Hele, nerejpej do meho fousateho 50-ti kw starecka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 ja som to kedysi ratal kolko bysa dali teoreticky na 5-ke po obmedzovac rozbehnut 50kW a 55kW verzia a vyslo mi ze ta 50kW oproti tej 55kW o 3km/h viac ale je to nerealne lebo ten predpotopny motor stati skor dych ako 16V. Hele, nerejpej do meho fousateho 50-ti kw starecka ved som mu zlozil poklonu ze teoreticky ide viac ako 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 Na motore 74 Kw vypína obmedzovač asi pri 6700 ot.min. Pri 200 km rýchlosti točí asi 6300 ot.min čo je takmer max.rýchlosť. Moja sa dá vytočit asi na 203 km.hod. Pri 130 km točí málo cez 4000 ot.min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 Je podla mna trošku neobjektívne zrovnavať zrýchlenia zo 60-100 ,alebo 80-120 na piatom stupni ved 74 kw motor poriadne zatiahne až pri 4000 ot.min čo sa o 80 km rýchlosti nedá povedat. Pri niektorých motoroch sú to naopak velmi vhodné otačky predvisť sa. Rád by som videl hodnotu zrýchlenia na F1 na piatom prevodovom stupni z 80-120km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 Je podla mna trošku neobjektívne zrovnavať zrýchlenia zo 60-100 ,alebo 80-120 na piatom stupni ved 74 kw motor poriadne zatiahne až pri 4000 ot.min čo sa o 80 km rýchlosti nedá povedat. Pri niektorých motoroch sú to naopak velmi vhodné otačky predvisť sa. Rád by som videl hodnotu zrýchlenia na F1 na piatom prevodovom stupni z 80-120km. plny suhlas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feri. Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Jak moc se od sebe liší ty převodovky u 16V? Mám na mysli zda je možno dát převodovku z 55 na 74 a naopak??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 Jak moc se od sebe liší ty převodovky u 16V? Mám na mysli zda je možno dát převodovku z 55 na 74 a naopak??? to je absolutna blbost robit. 74-ka ma kratsie prevody a 55-ka dlhsie. ty ich vymenis a dostanes uplne odlisne vlastnosti auta 74-ka bude leniva lebo taha az vo vyssich otackach a kym prekona tie nizsie tak to bude uchvatne zrychlovat, u 55-ky dostanes efekt HTP ze v meste vdaka lahsim prevodom bude slusne tahat ale kdezto na dialnici bude tocit ako blazon a vyrobcom udavanu rychlost ani nedosiahnes lebo ta sekne obmedzovac. len tolko k prevodovka blbost zamienat ich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardadzegr Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 [zdar lidi, 55kw vs 74 kw---co vy na to? prosím o vaše zkušenosti..je ta 55kw opravdu takovej lenoch??? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Do 3tis. otáček jedou skoro stejně /odpsoda 55kw trochu lépe/ pak jasně vede 74kW verze. Jak s eto auto "chystáš" točit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 16V 74kW zacina byt zajimava az od cca 4400 otacek, to v ni pak chytnou saze, do te doby ale nuda. Osobne se mi jednoznacne nejvic libila verze 59kW, ktera se v poslednich letech FI davala do kombi a sedanu (krome verzi s automatem, tem zustala 55kW verze). Ani nasledna 63kW u FII a Roomsteru neni tak charakterove vyvazena. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardadzegr Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 (editace) hmm, budu od kámoše kupovat F1 combi 1,4 16V a po mém dotazu zda je to 100PS verze mi řekl že ano,ale na zadních dveřích není to 16V červeně napsáno...tak se připřavuju na obě varianty...... až budu mít v ruce techničák budu mít jasno....koukal jsem i na tipcars a našel jsem tam taky kousek 100PS stejně označen,také to nebylo červeně... Editováno: 25. leden 2010, autor: jardadzegr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 hned rozlustim tvoj problem: 1. 1,4 16V 74kW ma cervene pole v 6500ot. 1,4 16V 55kW ho ma v 5700 ot. 2. 1,4 16V 74kW ma v zadu kotucove brzdy. 1,4 16V 55kW ma bubny. a mas hned jasne co je to za variantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabian55 Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 no nemas pravdu panacku aj 59kw ma vzadu bubny sam ju mam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 fabian55: v com nemam pravdu, ved ja som o 59kW verzii nic nepisal , samo ze aj 59kW ma bubny. p.s.: nato aby mal 59kW musi kupovat nejaky ten rok po facelifte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Zdravím, sám vlastním 1,4 16V 74 kW, do 2500 ot/min se nic moc neděje, vhodné tak na udržovačku po rovině na tempomat, od 3000 se začíná probouzet, ve 4500 se akcelerace umocní a takhle pěkně vydrží do 6500 ot/min, kde zasáhne omezovač :-) Jezdil jsem i velice dobře zajetou služebkou 74 kW a musím říct, že ta moje je proti téhle celkem líná, je možné, že to je i konstrukcí motoru, tento byl BBZ, ale to auto jelo pocitově šíleně, hlavně auto dostávalo pořádnou sodu každý den, takže perfektně zajeté do rychla, prostě paráda. Potom má známý na firmě kombíčka 55 kW BBY motor :-), auto je zajeto taky do rychla, má to relativně nízko krouťák oproti 74 kW, hezky to jede, jen omezovač to seká strašně brzo, což je škoda :-) Kdybych si měl vybrat, tak beru raději 55 kW. S motorem AUB jsem si celkem užil, žralo to olej 1l/1000 km, nájezd 103.000 km, po výměně gufer, kroužků a těsnění pod hlavou jsem naliskal 20.000 km a není nutno dolévat a hladina se pěkně drží od výměny k výměně, takže na tohle pozor, pěkně to sere, když po cestě opava-praha a zpět se musí dolévat olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardadzegr Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 dík kuci, za vaše zkušenosti..... tak i tak, to auto vezmu....protože zn ám jeho původ a je v dobrém stavu...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.