Přejít na obsah

Kolik vám to jede


michalkot

Doporučené příspěvky

Kdybych chtel napr. v HTP 40, dosahnout omezovace na 5tku, tak bych musel jet 190km/h (5800 ot....pokud si dobre pamatuju tak zhruba tam je omezovac). A to opravdu nejede.

5800 obmedzovac nieje v ziadnom pripade niekde pri 6300 ;)

Specialne kvuli tobe jsem to dnes zkusil a natocil. Pres 6000 to v zadnem pripade neprelezlo, rekl bych 5900 maximalne. Asi mas nejakou jinou verzi SW. Muzes hodit foto, nebo video?

http://niceone.szm.com/fabia/omezovac.3gp

Je to na volnobeh, za jizdy se mi to nechtelo tocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim proc tady furt kecate o vetru a sklonu to je jasny ze to hraje roli a ze kdyz jedem s fabinkou 195km/h z kopecka na D1 okolo benesova tak to neni realna maximalka, ale my se tady bavime kolik to auto jelo nejvic, jako kolik jakej motor zvlada v pohode atd...chapete to uz?...pro urcity je to zajimava info, kdybych si nekde precetl ze nekdo jel s HTP pres 200, tak okamzite sedam do HTP a zkusim to dat...jinak ja mam 1.4MPi 50Kw, jedu 180km/h, sice se vsechno klepe ale uplne v poho, nejvic sem s tim jel 193km/h tachometrovejch....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:p:p:p Ahhh dalsi zavodnik .-))) B)B)B)

Ja bych zavedl digitalni tachometry soucasne s merenim sklonu silnice, merenim rychlosti vetru ( neco jako na atleticke draze ) a vnitrni pameti .))ulozila by se ciste realna maximalka .))

jo a ty digitalni tachomery by měly majkročipy od intelu :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdybych si nekde precetl ze nekdo jel s HTP pres 200, tak okamzite sedam do HTP a zkusim to dat...

a keby ti niekto tu napisal ze skocil s osmeho poschodia a nic sa mu nestalo tak ty by si isiel hned vyskusat????

hoci vies ze je to blbost... :smich::smich::smich:

Editováno: , autor: karol 2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:p  :p  :p Ahhh dalsi zavodnik .-))) B)  B)  B)

Ja bych zavedl digitalni tachometry soucasne s merenim sklonu silnice, merenim rychlosti vetru ( neco jako na atleticke draze ) a vnitrni pameti .))ulozila by se ciste realna maximalka .))

jo a ty digitalni tachomery by měly majkročipy od intelu :smich:

no, nechci se hádat, ale on je tam skoro regulérní 386 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje 1,4 16V 55Kw si da rict na tachometrovych 190-193 asi tak, po absolutni rovine mezi Ostravou a Fradkem Mistkem, jestli znate. Myslim ze tachometrovych by jela vice, ale nechci to hrotit. Taky uz pak dost papa svine.

to musim suhlasit vtedy je uz nenazrana a zere viac ako nejaky 2,0 :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zítra jedu z Vysočiny na Brno, tak to zkusím rozpálit, je to pořád z kopce :smich:

Tak dálnice byla v sedm ráno zasekaná, takže žádnej rychlostní rekord :ph34r:

si mal dat na hraska majak (modry) vlastna limuzina :D

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám 16V 74KW 32000 KM a je prečipovaná a dá sa sňou dosiahnúť asi 2O3 km pri 6300 ot/min.Ćipovanie na maximálke moc nepomohlo len trošku na akceleráciu a trošku má lepší spodok, lebo MK sme zvýšili asi o 12 N.m a posunulu otáčky zo 4400 na 4OOOot/min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych chtel napr. v HTP 40, dosahnout omezovace na 5tku, tak bych musel jet 190km/h (5800 ot....pokud si dobre pamatuju tak zhruba tam je omezovac). A to opravdu nejede.

5800 obmedzovac nieje v ziadnom pripade niekde pri 6300 ;)

Specialne kvuli tobe jsem to dnes zkusil a natocil. Pres 6000 to v zadnem pripade neprelezlo, rekl bych 5900 maximalne. Asi mas nejakou jinou verzi SW. Muzes hodit foto, nebo video?

http://niceone.szm.com/fabia/omezovac.3gp

Je to na volnobeh, za jizdy se mi to nechtelo tocit.

no video zaujimave ale na vlnobeh som sam to pretocil na 6000 tis ked som preradzoval rychlost a chcel som medzi plyn uz som to tu spominal urobil som chybu ale vyplatilo sa ;) a bez problemou 6000 Tis skusim vyfotit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

docela úsměvné téma

můžu jen vlastní zkušenost, HTP 200 nejede ani náhodou, bavíme se o tachometru, pak jede max 180 tachometrových, t.j. v mém případě 170 ve skutečnosti, v Mimoni jsme s crakem a strojvůdcem trochu měřili rychlost gps-kou po tom, co crake měnil budíky a bylo potřeba nastavit ručky, nastavil je podle mě, kontrolováno dle gps a po měření strojvůdcem je odchylka 50 tacho - 46 skutečnost, 95 tacho - 90 skutečnost a dál se to zvyšuje až při 170 tacho je 162 skutečných, proto uvádám svých max 180 tacho, což je 170 ve skutečnosti +-,

200 jedině s posunutou ručičkou :D

jinak 12V HTP 170 - 5.500 ot

180 - těsně před červeným políčkem, rychlosti jsou tacho

otáčkoměr kontrolován při měření na brzdě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

docela úsměvné téma

můžu jen vlastní zkušenost, HTP 200 nejede ani náhodou, bavíme se o tachometru, pak jede max 180 tachometrových, t.j. v mém případě 170 ve skutečnosti, v Mimoni jsme s crakem a strojvůdcem trochu měřili rychlost gps-kou po tom, co crake měnil budíky a bylo potřeba nastavit ručky, nastavil je podle mě, kontrolováno dle gps a po měření strojvůdcem je odchylka 50 tacho - 46 skutečnost, 95 tacho - 90 skutečnost a dál se to zvyšuje až při 170 tacho je 162 skutečných, proto uvádám svých max 180 tacho, což je 170 ve skutečnosti +-,

200 jedině s posunutou ručičkou  :D

jinak 12V HTP 170 - 5.500 ot

                    180 - těsně před červeným políčkem, rychlosti jsou tacho

otáčkoměr kontrolován při měření na brzdě.

Úplne súhlasím s Jakrom, podľa to s motorom 1.2 47 nemohlo ísť 200, možno dole ozaj prudkým kopcom s 14% klesaním , ale inak nie mne to šlo napr. 175 tacho, čo odpovedá asi 165 skutočných, aj keď to bolo na diaľnici smerom s BA na Žilinu, takže do stúpania, aj keď minimálneho. Možno by to opačným smerom šlo o 5 km/h viac, ale určite nie 200.Podľa mňa treba spraviť viac meraní jedným aj druhým smerom, aby sa vylúčil sklon vozovky a vplyv vetra. Aj keď je pravda, že auto malo len 1500 km, ale aj to nemôže mať tak veľký vplyv. Inak testy rýchlosti a max zrýchlenia, spotreby a všetko, čo oficiálne udávajú výrobcovia sú podľa určitej metodiky udávané s autom natankovaným do plna( alebo tuším na 90%) vrátane ostatných náplní, obsadeného 2 osobami a 40 kg nákladom. Takže keď niekto ide sám, s poloprázdnou nádržou a s prázdnym kufrom, tak to môže spraviť rozdiel aj 150 kg, čo sa už na nejakých dynamických vlastnostiach prejaviť musí. A čo sa týka presnosti rýchlomera, tak aj to by zhruba sedelo, čo napísal Jakr. Ja som na to išiel svojim spôsobom. Počítal som to podľa vzorca na obvod kruhu,ale to nie je úplne najpresnejšie, najpresnejšie je to ako som to robil pri nastavovaní tachometra na bicykli. Sadnúť na bicykel, spraviť značku na kolese, odviesť sa a zmerať prejdenú vzdialenosť na 1 otáčku na zemi. Takto som to meral, a myslím že je to najpresnejšia metóda na obvod kolesa. Aj keď časom to bude maličký rozdiel, lebo po určitom opotrebovaní bude obvod kolesa menší, aj keď min. Myslím na aute, na bicykli zanedbateľné. Napr. obvod kolesa 165/70 R14 je 1805 mm, čo pri výpočtoch a zadaní prevodových pomerov na fabii znamená, že napr pri 100 km/h točí 3290 ot, a to znamená, že max výkon udávaný pri 5400 ot zodpovedá 164 km/h real, čo by zodpovedalo výrobcom 162 km/h +- par %. Pri kolesách 185/60 R14 bude premeriavať ešte viac, stačí vedľa seba položiť kolesá 165/70R14 a 185/60R14 a je vidieť, že koleso 165/70R14 je vyššie, t.j. jeho obvod je väčší a je to málo presnejšie. Keďže nemám kolesá 185/60, presný obvod neviem. Kto ich má, môže zmerať a dať vedieť, dá sa potom zistiť, aké by boli otáčky s tými kolesami. A pri 15´´ nízkoprofilových kolesách je obvod ete menší, aj keď min.

Aby som sa dostal k tomu podstatnému.

Reálne rýchlosti 165/70R14 na 5 rých.stupni.

2000 ot -60,5 km/h

2500 -76

3000 -91

3500 -106,5

4000 -121,5

4500 -137

5000 -152

5400(max výkon1,2 47KW)-164

Chválne, nech si majitelia pneu 185/60R14 pozrú koľko real ukazuje tacho pri určitých otáčkach.

A na záver, mňa netrápi, ani že mi to nejde 200,ani 180, lebo podľa mňa je pocitovo ešte prijateľná jazda s 1,2 motorom podľa tacho tak do 145-150(aj keď ja tak do 130,samozrejme na diaľnici), lebo potom ten hluk a spotreba už nie sú zanedbateľné a človek po dlhšej jazde takouto rýchlosťou vystúpi z auta dosť ohučaný. Na vyššie rýchlosti sú primárne určené iné autá. Toto je môj názor, nikomu ho nevnucujem a nie každý musí so mnou súhlasiť.

Editováno: , autor: Milanino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milanino:

tak som nemeral ale pocital a vyslo toto: 165/70R14- 1842,8mm

185/60R14- 1814,5mm

rychlosti 55kW/5000ot. rychl. stupen 165/70 185/60 (km/h)

1. 41,2 40,5

2. 67,9 66,9

3. 102,6 101,1

4. 138,7 136,6

5. 175 172,4

max ot 5800 pre 55kW 1. 47

2. 77,6

3. 117,2

4. 158,5

5. 200

su to iba teoreticke vypocty.

p.s.: inak ta dialnica z ba smerom na zilinu nie je az tak do kopca, povedal by som ze rovina ked mi to tahalo 180km/h pri obsadeni 4ludmi + drobnosti v kufry viac nebolo casu lebo som sa prizil k tmavemu passatu (policajti) merali ale stihol som to ubrzdit takze 130km/h okolo nich ale pozerali na mna.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm.. tak toto je fakt zaujimava tema ja som isiel zo Ziliny do Liptovskeho Mikulasa a v 3 ludoch a nejaka mala batozina a 180 KM/H a otacky som mal malo cez 5000tis :) a to nekecam ! Tak je nacase to nakamerovat alebo aspon odfotit Bylzde mas uz tu fotku?? -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...