Leden 7, 200718 r Kdybych chtel napr. v HTP 40, dosahnout omezovace na 5tku, tak bych musel jet 190km/h (5800 ot....pokud si dobre pamatuju tak zhruba tam je omezovac). A to opravdu nejede. 5800 obmedzovac nieje v ziadnom pripade niekde pri 6300 Specialne kvuli tobe jsem to dnes zkusil a natocil. Pres 6000 to v zadnem pripade neprelezlo, rekl bych 5900 maximalne. Asi mas nejakou jinou verzi SW. Muzes hodit foto, nebo video? http://niceone.szm.com/fabia/omezovac.3gp Je to na volnobeh, za jizdy se mi to nechtelo tocit.
Leden 7, 200718 r No ja dostal ze sve 1,4 60kw (puvodne 50kw) nejakych 190-193 km/h, asi tak nejak to mohlo byt.. Pak uz se ji moc nechtelo..
Leden 7, 200718 r nevim proc tady furt kecate o vetru a sklonu to je jasny ze to hraje roli a ze kdyz jedem s fabinkou 195km/h z kopecka na D1 okolo benesova tak to neni realna maximalka, ale my se tady bavime kolik to auto jelo nejvic, jako kolik jakej motor zvlada v pohode atd...chapete to uz?...pro urcity je to zajimava info, kdybych si nekde precetl ze nekdo jel s HTP pres 200, tak okamzite sedam do HTP a zkusim to dat...jinak ja mam 1.4MPi 50Kw, jedu 180km/h, sice se vsechno klepe ale uplne v poho, nejvic sem s tim jel 193km/h tachometrovejch....
Leden 7, 200718 r Ahhh dalsi zavodnik .-))) Ja bych zavedl digitalni tachometry soucasne s merenim sklonu silnice, merenim rychlosti vetru ( neco jako na atleticke draze ) a vnitrni pameti .))ulozila by se ciste realna maximalka .)) jo a ty digitalni tachomery by měly majkročipy od intelu
Leden 7, 200718 r kdybych si nekde precetl ze nekdo jel s HTP pres 200, tak okamzite sedam do HTP a zkusim to dat... a keby ti niekto tu napisal ze skocil s osmeho poschodia a nic sa mu nestalo tak ty by si isiel hned vyskusat???? hoci vies ze je to blbost... Upraveno Leden 7, 200718 r od karol 2002
Leden 7, 200718 r Ahhh dalsi zavodnik .-))) Ja bych zavedl digitalni tachometry soucasne s merenim sklonu silnice, merenim rychlosti vetru ( neco jako na atleticke draze ) a vnitrni pameti .))ulozila by se ciste realna maximalka .)) jo a ty digitalni tachomery by měly majkročipy od intelu no, nechci se hádat, ale on je tam skoro regulérní 386
Leden 7, 200718 r kdybych si nekde precetl ze nekdo jel s HTP pres 200, tak okamzite sedam do HTP a zkusim to dat... a keby ti niekto tu napisal ze skocil s osmeho poschodia a nic sa mu nestalo tak ty by si isiel hned vyskusat???? hoci vies ze je to blbost...
Leden 7, 200718 r Jeeee no asi zaverem...prispevky opet- 1.2...jede 200 -1.9 jede 200,ale jak dlouho se ta 1.2 rozjede a s jakou posadkou a nakladem..to je uplne zbytecne srovnavat...Proste jsou to super motory oba dva,ale zalezi,jak se budou vyuzivat... Hau...
Leden 7, 200718 r Moje 1,4 16V 55Kw si da rict na tachometrovych 190-193 asi tak, po absolutni rovine mezi Ostravou a Fradkem Mistkem, jestli znate. Myslim ze tachometrovych by jela vice, ale nechci to hrotit. Taky uz pak dost papa svine. to musim suhlasit vtedy je uz nenazrana a zere viac ako nejaky 2,0
Leden 8, 200718 r Zítra jedu z Vysočiny na Brno, tak to zkusím rozpálit, je to pořád z kopce Tak dálnice byla v sedm ráno zasekaná, takže žádnej rychlostní rekord
Leden 8, 200718 r Zítra jedu z Vysočiny na Brno, tak to zkusím rozpálit, je to pořád z kopce Tak dálnice byla v sedm ráno zasekaná, takže žádnej rychlostní rekord si mal dat na hraska majak (modry) vlastna limuzina Upraveno Leden 8, 200718 r od houmr
Leden 8, 200718 r Ja mám 16V 74KW 32000 KM a je prečipovaná a dá sa sňou dosiahnúť asi 2O3 km pri 6300 ot/min.Ćipovanie na maximálke moc nepomohlo len trošku na akceleráciu a trošku má lepší spodok, lebo MK sme zvýšili asi o 12 N.m a posunulu otáčky zo 4400 na 4OOOot/min.
Leden 12, 200718 r Kdybych chtel napr. v HTP 40, dosahnout omezovace na 5tku, tak bych musel jet 190km/h (5800 ot....pokud si dobre pamatuju tak zhruba tam je omezovac). A to opravdu nejede. 5800 obmedzovac nieje v ziadnom pripade niekde pri 6300 Specialne kvuli tobe jsem to dnes zkusil a natocil. Pres 6000 to v zadnem pripade neprelezlo, rekl bych 5900 maximalne. Asi mas nejakou jinou verzi SW. Muzes hodit foto, nebo video? http://niceone.szm.com/fabia/omezovac.3gp Je to na volnobeh, za jizdy se mi to nechtelo tocit. no video zaujimave ale na vlnobeh som sam to pretocil na 6000 tis ked som preradzoval rychlost a chcel som medzi plyn uz som to tu spominal urobil som chybu ale vyplatilo sa a bez problemou 6000 Tis skusim vyfotit
Leden 12, 200718 r Uz to zavreteeeeeeeeeeeee... Moje 1,4 50kw jen 180dle tacho 180km/h som isiel na mojej strele ale bol som plne obsadeny
Leden 13, 200718 r to je ale plodná diskusia vy tady jako nevíte že htpéčka jedou 180 a víc???????kam se hrabou TDi................................
Leden 13, 200718 r docela úsměvné téma můžu jen vlastní zkušenost, HTP 200 nejede ani náhodou, bavíme se o tachometru, pak jede max 180 tachometrových, t.j. v mém případě 170 ve skutečnosti, v Mimoni jsme s crakem a strojvůdcem trochu měřili rychlost gps-kou po tom, co crake měnil budíky a bylo potřeba nastavit ručky, nastavil je podle mě, kontrolováno dle gps a po měření strojvůdcem je odchylka 50 tacho - 46 skutečnost, 95 tacho - 90 skutečnost a dál se to zvyšuje až při 170 tacho je 162 skutečných, proto uvádám svých max 180 tacho, což je 170 ve skutečnosti +-, 200 jedině s posunutou ručičkou jinak 12V HTP 170 - 5.500 ot 180 - těsně před červeným políčkem, rychlosti jsou tacho otáčkoměr kontrolován při měření na brzdě.
Leden 13, 200718 r docela úsměvné témamůžu jen vlastní zkušenost, HTP 200 nejede ani náhodou, bavíme se o tachometru, pak jede max 180 tachometrových, t.j. v mém případě 170 ve skutečnosti, v Mimoni jsme s crakem a strojvůdcem trochu měřili rychlost gps-kou po tom, co crake měnil budíky a bylo potřeba nastavit ručky, nastavil je podle mě, kontrolováno dle gps a po měření strojvůdcem je odchylka 50 tacho - 46 skutečnost, 95 tacho - 90 skutečnost a dál se to zvyšuje až při 170 tacho je 162 skutečných, proto uvádám svých max 180 tacho, což je 170 ve skutečnosti +-, 200 jedině s posunutou ručičkou jinak 12V HTP 170 - 5.500 ot 180 - těsně před červeným políčkem, rychlosti jsou tacho otáčkoměr kontrolován při měření na brzdě. Úplne súhlasím s Jakrom, podľa to s motorom 1.2 47 nemohlo ísť 200, možno dole ozaj prudkým kopcom s 14% klesaním , ale inak nie mne to šlo napr. 175 tacho, čo odpovedá asi 165 skutočných, aj keď to bolo na diaľnici smerom s BA na Žilinu, takže do stúpania, aj keď minimálneho. Možno by to opačným smerom šlo o 5 km/h viac, ale určite nie 200.Podľa mňa treba spraviť viac meraní jedným aj druhým smerom, aby sa vylúčil sklon vozovky a vplyv vetra. Aj keď je pravda, že auto malo len 1500 km, ale aj to nemôže mať tak veľký vplyv. Inak testy rýchlosti a max zrýchlenia, spotreby a všetko, čo oficiálne udávajú výrobcovia sú podľa určitej metodiky udávané s autom natankovaným do plna( alebo tuším na 90%) vrátane ostatných náplní, obsadeného 2 osobami a 40 kg nákladom. Takže keď niekto ide sám, s poloprázdnou nádržou a s prázdnym kufrom, tak to môže spraviť rozdiel aj 150 kg, čo sa už na nejakých dynamických vlastnostiach prejaviť musí. A čo sa týka presnosti rýchlomera, tak aj to by zhruba sedelo, čo napísal Jakr. Ja som na to išiel svojim spôsobom. Počítal som to podľa vzorca na obvod kruhu,ale to nie je úplne najpresnejšie, najpresnejšie je to ako som to robil pri nastavovaní tachometra na bicykli. Sadnúť na bicykel, spraviť značku na kolese, odviesť sa a zmerať prejdenú vzdialenosť na 1 otáčku na zemi. Takto som to meral, a myslím že je to najpresnejšia metóda na obvod kolesa. Aj keď časom to bude maličký rozdiel, lebo po určitom opotrebovaní bude obvod kolesa menší, aj keď min. Myslím na aute, na bicykli zanedbateľné. Napr. obvod kolesa 165/70 R14 je 1805 mm, čo pri výpočtoch a zadaní prevodových pomerov na fabii znamená, že napr pri 100 km/h točí 3290 ot, a to znamená, že max výkon udávaný pri 5400 ot zodpovedá 164 km/h real, čo by zodpovedalo výrobcom 162 km/h +- par %. Pri kolesách 185/60 R14 bude premeriavať ešte viac, stačí vedľa seba položiť kolesá 165/70R14 a 185/60R14 a je vidieť, že koleso 165/70R14 je vyššie, t.j. jeho obvod je väčší a je to málo presnejšie. Keďže nemám kolesá 185/60, presný obvod neviem. Kto ich má, môže zmerať a dať vedieť, dá sa potom zistiť, aké by boli otáčky s tými kolesami. A pri 15´´ nízkoprofilových kolesách je obvod ete menší, aj keď min. Aby som sa dostal k tomu podstatnému. Reálne rýchlosti 165/70R14 na 5 rých.stupni. 2000 ot -60,5 km/h 2500 -76 3000 -91 3500 -106,5 4000 -121,5 4500 -137 5000 -152 5400(max výkon1,2 47KW)-164 Chválne, nech si majitelia pneu 185/60R14 pozrú koľko real ukazuje tacho pri určitých otáčkach. A na záver, mňa netrápi, ani že mi to nejde 200,ani 180, lebo podľa mňa je pocitovo ešte prijateľná jazda s 1,2 motorom podľa tacho tak do 145-150(aj keď ja tak do 130,samozrejme na diaľnici), lebo potom ten hluk a spotreba už nie sú zanedbateľné a človek po dlhšej jazde takouto rýchlosťou vystúpi z auta dosť ohučaný. Na vyššie rýchlosti sú primárne určené iné autá. Toto je môj názor, nikomu ho nevnucujem a nie každý musí so mnou súhlasiť. Upraveno Leden 13, 200718 r od Milanino
Leden 13, 200718 r http://niceone.mysteria.cz/calculator.html Je to teoreticky vypocet, ale orientacne to funguje docela dobre.
Leden 13, 200718 r Milanino: tak som nemeral ale pocital a vyslo toto: 165/70R14- 1842,8mm 185/60R14- 1814,5mm rychlosti 55kW/5000ot. rychl. stupen 165/70 185/60 (km/h) 1. 41,2 40,5 2. 67,9 66,9 3. 102,6 101,1 4. 138,7 136,6 5. 175 172,4 max ot 5800 pre 55kW 1. 47 2. 77,6 3. 117,2 4. 158,5 5. 200 su to iba teoreticke vypocty. p.s.: inak ta dialnica z ba smerom na zilinu nie je az tak do kopca, povedal by som ze rovina ked mi to tahalo 180km/h pri obsadeni 4ludmi + drobnosti v kufry viac nebolo casu lebo som sa prizil k tmavemu passatu (policajti) merali ale stihol som to ubrzdit takze 130km/h okolo nich ale pozerali na mna. Upraveno Leden 13, 200718 r od houmr
Leden 13, 200718 r hm.. tak toto je fakt zaujimava tema ja som isiel zo Ziliny do Liptovskeho Mikulasa a v 3 ludoch a nejaka mala batozina a 180 KM/H a otacky som mal malo cez 5000tis a to nekecam ! Tak je nacase to nakamerovat alebo aspon odfotit Bylzde mas uz tu fotku??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.