Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

 

na fóbii se mi rozsvítila kontrolka motoru a přes levnou diagnostiku od číňana jsem se dostal k tomu, že to byl EGR.

EGR nakonec nebyl ani tak zasranej, ale těsnění pod ním bylo v tragickým stavu. (viz. foto)

I tak jsem samotný EGR (tu část s klapkou) vyčistil.

Po instalaci zpět auto nastartuje, ale má hrubý chod (nestabilní otáčky na volnoběh, ale při vytočení zní v pořádku (lehce smrdí benzín)) po chvilce nemačkání plynu se vytočí na 1200 otáček a drží se v klidu. A do toho se rozsvítilo EPC.

 

Z původní jedné chyby o EGRu se teď staly tři různé.


-Z toho co jsem pochopil tak si jednotka nastavila adaptační hodnoty u klapky a má problém s čistým egrem.

-A 1200 otáček je prý nouzový režim
-Koupil jsem si i za pár stovek kabel do počítače ale VCDS lite mi nenechá udělat test klapky.

 

Není nějaká možnost jak vynutit jednotku, aby si udělala test sama?

 

Předem díky za rady!

IMG20240417154210.jpg

IMG_20240428_223018.jpg

Nesaje to niekde falošný vzduch?

  • Autor

nevíš kde by to mohlo takhle sát? klidně se ještě teď seběhnu podívat

 

  • Autor

hadičku z boku plastového krytu motoru jsem zapojil a nevím kde jinde bych mohl udělat něco jinak

  • Autor

Někdo mě ještě naváděl na reset ŘJ, ale to nevím jestli smaže adaptivní hodnoty + při odpojení baterky (což má prý po 2h resetovat jednotku) začne pípat alarm který mi už taky leze na nervy :)

 

Nemyslím si, že je potrebný reset jednotky. To zvládne ECU aj samo, nieje to felda. Skôr pozrieť všetko okolo škrtiacej klapky, či to sedí a tesní na 100%.

Inak by to chcelo riadny výpis chýb z VCDS takto je to len hádanie čo to môže byť, môj tip je bohatá zmes.

 

PS: správy píš v jednom príspevku pokope

  • Autor

ještě dodám, že auto před vyndáním EGRu (při zapojené baterce což mi pár lidí vyčítá) běželo krásně. Výpis chyb se ti pokusím zítra poslat co nejdříve.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.