Publikováno Duben 29, 20241 r Zdravím, na fóbii se mi rozsvítila kontrolka motoru a přes levnou diagnostiku od číňana jsem se dostal k tomu, že to byl EGR. EGR nakonec nebyl ani tak zasranej, ale těsnění pod ním bylo v tragickým stavu. (viz. foto) I tak jsem samotný EGR (tu část s klapkou) vyčistil. Po instalaci zpět auto nastartuje, ale má hrubý chod (nestabilní otáčky na volnoběh, ale při vytočení zní v pořádku (lehce smrdí benzín)) po chvilce nemačkání plynu se vytočí na 1200 otáček a drží se v klidu. A do toho se rozsvítilo EPC. Z původní jedné chyby o EGRu se teď staly tři různé. -Z toho co jsem pochopil tak si jednotka nastavila adaptační hodnoty u klapky a má problém s čistým egrem. -A 1200 otáček je prý nouzový režim -Koupil jsem si i za pár stovek kabel do počítače ale VCDS lite mi nenechá udělat test klapky. Není nějaká možnost jak vynutit jednotku, aby si udělala test sama? Předem díky za rady!
Duben 29, 20241 r Autor hadičku z boku plastového krytu motoru jsem zapojil a nevím kde jinde bych mohl udělat něco jinak
Duben 29, 20241 r Autor Někdo mě ještě naváděl na reset ŘJ, ale to nevím jestli smaže adaptivní hodnoty + při odpojení baterky (což má prý po 2h resetovat jednotku) začne pípat alarm který mi už taky leze na nervy
Duben 29, 20241 r Nemyslím si, že je potrebný reset jednotky. To zvládne ECU aj samo, nieje to felda. Skôr pozrieť všetko okolo škrtiacej klapky, či to sedí a tesní na 100%. Inak by to chcelo riadny výpis chýb z VCDS takto je to len hádanie čo to môže byť, môj tip je bohatá zmes. PS: správy píš v jednom príspevku pokope
Duben 29, 20241 r Autor ještě dodám, že auto před vyndáním EGRu (při zapojené baterce což mi pár lidí vyčítá) běželo krásně. Výpis chyb se ti pokusím zítra poslat co nejdříve.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.