basil Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Uvažuju o výměně mé krátké Fabči za kombi a chci si udělat jasno, jakou motorizaci zvolit. Aby to jelo slušně i se zapnutou klimou a motor měl už trochu kulturnější chod. Najedu ročně asi kolem 10 až 15 tisíc km. Nechci ale kupovat úplně novou. Tak 3-4 roky starou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejv Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 2.0 MPi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAr(c)el Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 2.0 MPi - jede slusne a kultivovana je taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Uvažuju o výměně mé krátké Fabči za kombi a chci si udělat jasno, jakou motorizaci zvolit. Aby to jelo slušně i se zapnutou klimou a motor měl už trochu kulturnější chod. Najedu ročně asi kolem 10 až 15 tisíc km. Nechci ale kupovat úplně novou. Tak 3-4 roky starou. zalezi co si pod pojmom slusne predtsavujes, ale v kombinacii s klimou a aby to jelo slusne a kulturny chod, tak Ti vypadli HTP a 1,4TDI este si nepovedal ci chces benzin ci diesel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Všechny motory klimu uvezou a o "kultuře" chodu se vedou nekonečné debaty pořád dokola - co člověk to jiný názor. Je to subjektivní a těžko ti někdo poradí, sedni do toho a svez se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Ja o podobne vymene uvazuju taky, ale pockam az budou do fabii montovat 1.4 TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 nebral by som HTP. a v podstate ked neberem chod TDI tak vsetko: 1,4 16V 1,4TDI, 1,9 TDI, 2,0MPI zalezi kolko mas financii. cim silnejsi motor tym lepsie. sa prevez a rozhodni. klimu utiahne vsetko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 no zapomnel si uvest jakej motor mas v kratky a jak ti vyhovuje a podle toho se odpichni vzdyt je jedno jestli je kratka nebo dlouha, rozdil v hmotnosti je cca 35 kg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 no zapomnel si uvest jakej motor mas v kratky a jak ti vyhovuje a podle toho se odpichnivzdyt je jedno jestli je kratka nebo dlouha, rozdil v hmotnosti je cca 35 kg Dle podpisu má Fabia 1,4 Mpi/50kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 basil: tak ked mas 1,4 MPI tak nahrada za tento motor bolo HTP 47kW. ak ti stacilo tych 50kW. alebo chod do 1,4 16V len to ma remen. alebo traktor ale ten chod a remen to ma tiez. ak si bol spokojny s tym motorom tak si zozen MPI combi ale jeden s poslednych kuskov ale to uz asi nebude splnat vekovu podmienku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 co mate proti htp - cku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tutan Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 jak vubec ovlivnuje klimatizace vykon motoru nebo co ste to tu rikali??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 Mám klimu na 1.2 40KW a nijak nepoznám jestli je zapnutá nebo není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 co mate proti htp - cku? Už s tím zase začínáš? Napadá mě jediná odpověď...h...o!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 2.0Mpi je rozhodne dobra volba. Je jich sice dost malo, ale obcas se nejaka ta ojetina sehnat da a za dost slusnou cenu. Lidi se toho boji kvuli drahe pojistce. Navic skoro vsechny dvoulitry jsou prakticky v maximalni vybave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 Já bych šel buď do 2,0 nebo 1,9 TDI,ale nebál bych se ani 1,4 16 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 Já bych si spočetl, co od toho auta chceš... chceš jezdit do práce 15 km a sem tam cesta do 200 km ? (ideál 1,2 HTP), jezdíš občas dál, v horách, na hlavních silnicích (1.4 - 55 kW). Jezdíš na chalupu 150 km týden co týden (PD nebo 2,0). vezmi si tužku a papír a piš si pro jednotlivé varianty: - pořizovací cena - servis - palivo - pojistka (y) - ostatní náklady ( litá kola, stromečky, leasing-úroky) z toho ti vylezou nějaká čísla a z celkového rozdílu přihlédni k tomu, co jsi ochoten obětovat a rozhodni se ! (třeba nakonec zjištíš, že nové auto ani nechceš ) Stejně si nakonec koupíš to, co bude nebo co chceš už teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 marvin. s tym suhlasim a skus aj tu napisat naco bude auto vyuzivane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek.raiser Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Já mám C. 1,4MPI a celkem to stačí, asi moc rozdíl od krátké tam není. Má psanou větší maximálku ale zase horší z.r.na 100kh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.