Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Môj dlhodobejší problém je v klimatizácii, ktorá stále fúka studený vzduch, teplý mi z nej ide len keď to dám na 27 alebo 28 stupnov. Som s tym bol aj parkrat v servise, ze nech to opravia, ale na diagnostike im nevyhodilo ziadnu chybu, tak s tym nevedia nic robit, no parada. Ked nastavim klimu na automatiku, tak chladi a chladi do nekonecna.

Mate niekto takuto skusenost? ak ano, prosim dajte vediet, co s tym robit.

Dalsi problem ktory som dlhsie riesil, pneumatiky, ktore zacali asi po 20 000 l, velmi hucat. Jedna sa o Dunlop, keby som tam mal tie Continental, tak by k tomu neprislo, tie dunlopy su totiz smerove. Z vnutornej strany ostali zadne gumy vyslovene zubate, tak som sa potom dotahoval s importerom a ked to uz malo ist na sud, tak som sa na to vykaslal. Proste podla mojho nazoru, nevhodne zvolena pneumatiky na dany typ auta....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všetkých hrdých majitelov Octavie II RS benzínovej motorizácie medzi ktorých patrím aj ja....

Moja otázka do pléna znie, či aj vaši miláčkovia spotrebujú okolo jeden až 1,3 litra oleja na desať tisíc kilometrov. Ja s týmto problémom bojujem už dlhšiu dobu. Mám najazdených 42 000 km a nejak jej ten olej stále chutí. Som sa stretol s názorom, že je to ok, ale aj s takým, že by to tak byť nemalo. Preto oslovujem vás, ľudí ktorí jazdia auto ako ja. A keď sa teda už pýtam, tak čo vaša spotreba? ja som papierové hodnoty zatial nikdy nedosiahol, kombinovaná dlhodobá spotreba mi vychádza na 9,5 litra...

Dopredu ďakujem za vaše reakcie a nech vám to všetkým slape... Ja inak zvažujem chip na 238 PS, tak ak to zrealizujem, tak sa s vami o radosť z toho vyplývajúcu určite podelím.... ;)

Tak s tim olejem to s tebou souhlasim,mi mizi podobnou rychlosti.Mam tam ted long life,ktery je dost ridky a myslim ze i to je problem.Nekdo uz tu o tom psal,ze to pak zmenil a ztraty se podstatne zmensily.Jinak cip uz mam,tes se.Je to zmena.

Uz ju mas chipnutu??? a ako to chodi??? a co spotreba??? mas benzivnovu, ano? mne bolo povedané ze spotreba sa urcite nezvysi ale nechce sa mi tomu verit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau lidi, koukám, že jste tu rozjeli zajímavou diskuzi..

A máte pravdu, než aby vymýšleli takováhle řešení (míchání bio) tak by se měli peníze vrazit do budoucnosti, tedy vývoje alternativních paliv.., jsou to trubky, ostatně jako většina těch, kteří rozhodujou o ostatních..

Editováno: , autor: jvees69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přidávám jeden problém: těžko řaditelná pětka, i shora i nahoru, na otáčkách nezávislé, sporadické, řešeno v rámci záruky výměnou synchronizačního kroužku 5. převodového stupně.

islo ti to do tej patky tazko (teda sporadicky) aa ked si to tam radil tak si citil v pake obcas take trhnutie?? Mne nieco take robi ked to supem do dvojky (casto to sice nerobim, ale..)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přidávám jeden problém: těžko řaditelná pětka, i shora i nahoru, na otáčkách nezávislé, sporadické, řešeno v rámci záruky výměnou synchronizačního kroužku 5. převodového stupně.

islo ti to do tej patky tazko (teda sporadicky) aa ked si to tam radil tak si citil v pake obcas take trhnutie?? Mne nieco take robi ked to supem do dvojky (casto to sice nerobim, ale..)

Třeba 4x ta pětka šla dobře a popáté jsem cítil při řazení odpor, páka se chvěla a když jsem jí tam zkusil natlačit, bylo slyšet škrkání zubů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všetkých hrdých majitelov Octavie II RS benzínovej motorizácie medzi ktorých patrím aj ja....

Moja otázka do pléna znie, či aj vaši miláčkovia spotrebujú okolo jeden až 1,3 litra oleja na desať tisíc kilometrov. Ja s týmto problémom bojujem už dlhšiu dobu. Mám najazdených 42 000 km a nejak jej ten olej stále chutí. Som sa stretol s názorom, že je to ok, ale aj s takým, že by to tak byť nemalo. Preto oslovujem vás, ľudí ktorí jazdia auto ako ja. A keď sa teda už pýtam, tak čo vaša spotreba? ja som papierové hodnoty zatial nikdy nedosiahol, kombinovaná dlhodobá spotreba mi vychádza na 9,5 litra...

Dopredu ďakujem za vaše reakcie a nech vám to všetkým slape... Ja inak zvažujem chip na 238 PS, tak ak to zrealizujem, tak sa s vami o radosť z toho vyplývajúcu určite podelím.... ;)

Tak s tim olejem to s tebou souhlasim,mi mizi podobnou rychlosti.Mam tam ted long life,ktery je dost ridky a myslim ze i to je problem.Nekdo uz tu o tom psal,ze to pak zmenil a ztraty se podstatne zmensily.Jinak cip uz mam,tes se.Je to zmena.

Uz ju mas chipnutu??? a ako to chodi??? a co spotreba??? mas benzivnovu, ano? mne bolo povedané ze spotreba sa urcite nezvysi ale nechce sa mi tomu verit....

Mam benzin,chodi jak ty rikas o poznani lepe hlavne v nizsich otackach,v trech tisicich se projevi podstatne znatelnejsim zatlacenim do sedacky a zejmena pruzne zrychleni z 80 na 140 na petku je vyrazne lepsi.je s tim ted vetsi zabava.Spotreba mereno na dalkove trase,vesmes dalnice najete prumerne 110 km/h pred cipem za 8,6,ted za 8,2,cili se mirne snizila.Kdyz ale to zacnes vytacet poctive a pojedes na krev,je vyssi.Takze v podstate sedi info,ktere jsem mel o cipu pred upravou.pri stejnem stylu jizdu se spotreba mirne snizi,pri vyuziti plneho potencialu motoru je tomu naopak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přidávám jeden problém: těžko řaditelná pětka, i shora i nahoru, na otáčkách nezávislé, sporadické, řešeno v rámci záruky výměnou synchronizačního kroužku 5. převodového stupně.

islo ti to do tej patky tazko (teda sporadicky) aa ked si to tam radil tak si citil v pake obcas take trhnutie?? Mne nieco take robi ked to supem do dvojky (casto to sice nerobim, ale..)

Třeba 4x ta pětka šla dobře a popáté jsem cítil při řazení odpor, páka se chvěla a když jsem jí tam zkusil natlačit, bylo slyšet škrkání zubů.

skusal som to z medziplynom, nerobi to, precital som si tvoju odpoved aaa.... reklamacia .... synchon na druhom stupni...

PS: dik za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všetkých hrdých majitelov Octavie II RS benzínovej motorizácie medzi ktorých patrím aj ja....

Moja otázka do pléna znie, či aj vaši miláčkovia spotrebujú okolo jeden až 1,3 litra oleja na desať tisíc kilometrov. Ja s týmto problémom bojujem už dlhšiu dobu. Mám najazdených 42 000 km a nejak jej ten olej stále chutí. Som sa stretol s názorom, že je to ok, ale aj s takým, že by to tak byť nemalo. Preto oslovujem vás, ľudí ktorí jazdia auto ako ja. A keď sa teda už pýtam, tak čo vaša spotreba? ja som papierové hodnoty zatial nikdy nedosiahol, kombinovaná dlhodobá spotreba mi vychádza na 9,5 litra...

Dopredu ďakujem za vaše reakcie a nech vám to všetkým slape... Ja inak zvažujem chip na 238 PS, tak ak to zrealizujem, tak sa s vami o radosť z toho vyplývajúcu určite podelím.... ;)

Tak s tim olejem to s tebou souhlasim,mi mizi podobnou rychlosti.Mam tam ted long life,ktery je dost ridky a myslim ze i to je problem.Nekdo uz tu o tom psal,ze to pak zmenil a ztraty se podstatne zmensily.Jinak cip uz mam,tes se.Je to zmena.

Uz ju mas chipnutu??? a ako to chodi??? a co spotreba??? mas benzivnovu, ano? mne bolo povedané ze spotreba sa urcite nezvysi ale nechce sa mi tomu verit....

Mam benzin,chodi jak ty rikas o poznani lepe hlavne v nizsich otackach,v trech tisicich se projevi podstatne znatelnejsim zatlacenim do sedacky a zejmena pruzne zrychleni z 80 na 140 na petku je vyrazne lepsi.je s tim ted vetsi zabava.Spotreba mereno na dalkove trase,vesmes dalnice najete prumerne 110 km/h pred cipem za 8,6,ted za 8,2,cili se mirne snizila.Kdyz ale to zacnes vytacet poctive a pojedes na krev,je vyssi.Takze v podstate sedi info,ktere jsem mel o cipu pred upravou.pri stejnem stylu jizdu se spotreba mirne snizi,pri vyuziti plneho potencialu motoru je tomu naopak.

Takže si to chipoval u Cimbu jo? Chtěl bych si to taky nechat chipnout...říkáš, že to za těch 20 klacků rozhodně stojí? Co zrychlení na 6. stupeň? Zajímalo by mě, jestli je to i ve vysokých rychlostech poznat třeba, že to zrychluje podstatně rychleji na 240... nebo tak...zkoušel si to už? Kolik typuješ maximálku - 245? víc?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všetkých hrdých majitelov Octavie II RS benzínovej motorizácie medzi ktorých patrím aj ja....

Moja otázka do pléna znie, či aj vaši miláčkovia spotrebujú okolo jeden až 1,3 litra oleja na desať tisíc kilometrov. Ja s týmto problémom bojujem už dlhšiu dobu. Mám najazdených 42 000 km a nejak jej ten olej stále chutí. Som sa stretol s názorom, že je to ok, ale aj s takým, že by to tak byť nemalo. Preto oslovujem vás, ľudí ktorí jazdia auto ako ja. A keď sa teda už pýtam, tak čo vaša spotreba? ja som papierové hodnoty zatial nikdy nedosiahol, kombinovaná dlhodobá spotreba mi vychádza na 9,5 litra...

Dopredu ďakujem za vaše reakcie a nech vám to všetkým slape... Ja inak zvažujem chip na 238 PS, tak ak to zrealizujem, tak sa s vami o radosť z toho vyplývajúcu určite podelím.... ;)

Tak s tim olejem to s tebou souhlasim,mi mizi podobnou rychlosti.Mam tam ted long life,ktery je dost ridky a myslim ze i to je problem.Nekdo uz tu o tom psal,ze to pak zmenil a ztraty se podstatne zmensily.Jinak cip uz mam,tes se.Je to zmena.

Uz ju mas chipnutu??? a ako to chodi??? a co spotreba??? mas benzivnovu, ano? mne bolo povedané ze spotreba sa urcite nezvysi ale nechce sa mi tomu verit....

Mam benzin,chodi jak ty rikas o poznani lepe hlavne v nizsich otackach,v trech tisicich se projevi podstatne znatelnejsim zatlacenim do sedacky a zejmena pruzne zrychleni z 80 na 140 na petku je vyrazne lepsi.je s tim ted vetsi zabava.Spotreba mereno na dalkove trase,vesmes dalnice najete prumerne 110 km/h pred cipem za 8,6,ted za 8,2,cili se mirne snizila.Kdyz ale to zacnes vytacet poctive a pojedes na krev,je vyssi.Takze v podstate sedi info,ktere jsem mel o cipu pred upravou.pri stejnem stylu jizdu se spotreba mirne snizi,pri vyuziti plneho potencialu motoru je tomu naopak.

Takže si to chipoval u Cimbu jo? Chtěl bych si to taky nechat chipnout...říkáš, že to za těch 20 klacků rozhodně stojí? Co zrychlení na 6. stupeň? Zajímalo by mě, jestli je to i ve vysokých rychlostech poznat třeba, že to zrychluje podstatně rychleji na 240... nebo tak...zkoušel si to už? Kolik typuješ maximálku - 245? víc?

Mam sportmotor z Prahy,ale i cimbu je dobra firma.Maximalka muze byt pres 245,mel jsem tam 240 a porad to zrychlovalo ale musel jsem uz brzdit.Poznas to i na sestku a i ve vysokych rychlostech.Pokud se sines kolem 140 staci prislapnout a 200 tam jsou hned.Mnohem vic mne to auto ted bavi.

Cena u sportmotoru je malinko nizsi,nechal jsem tam 20 i s filtrem K&N.Zatim jsem spokojen,bavi mne ze i diky rychlemu nastupu kroutaku uz ve trech tisicich nemusim to tak vytacet,staci uplne do 6000 pak uz slabne,pri prerazeni mi skoci zpatky k trem tisicum ,kde je max kroutak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všetkých hrdých majitelov Octavie II RS benzínovej motorizácie medzi ktorých patrím aj ja....

Moja otázka do pléna znie, či aj vaši miláčkovia spotrebujú okolo jeden až 1,3 litra oleja na desať tisíc kilometrov. Ja s týmto problémom bojujem už dlhšiu dobu. Mám najazdených 42 000 km a nejak jej ten olej stále chutí. Som sa stretol s názorom, že je to ok, ale aj s takým, že by to tak byť nemalo. Preto oslovujem vás, ľudí ktorí jazdia auto ako ja. A keď sa teda už pýtam, tak čo vaša spotreba? ja som papierové hodnoty zatial nikdy nedosiahol, kombinovaná dlhodobá spotreba mi vychádza na 9,5 litra...

Dopredu ďakujem za vaše reakcie a nech vám to všetkým slape... Ja inak zvažujem chip na 238 PS, tak ak to zrealizujem, tak sa s vami o radosť z toho vyplývajúcu určite podelím.... ;)

Tak s tim olejem to s tebou souhlasim,mi mizi podobnou rychlosti.Mam tam ted long life,ktery je dost ridky a myslim ze i to je problem.Nekdo uz tu o tom psal,ze to pak zmenil a ztraty se podstatne zmensily.Jinak cip uz mam,tes se.Je to zmena.

Uz ju mas chipnutu??? a ako to chodi??? a co spotreba??? mas benzivnovu, ano? mne bolo povedané ze spotreba sa urcite nezvysi ale nechce sa mi tomu verit....

Mam benzin,chodi jak ty rikas o poznani lepe hlavne v nizsich otackach,v trech tisicich se projevi podstatne znatelnejsim zatlacenim do sedacky a zejmena pruzne zrychleni z 80 na 140 na petku je vyrazne lepsi.je s tim ted vetsi zabava.Spotreba mereno na dalkove trase,vesmes dalnice najete prumerne 110 km/h pred cipem za 8,6,ted za 8,2,cili se mirne snizila.Kdyz ale to zacnes vytacet poctive a pojedes na krev,je vyssi.Takze v podstate sedi info,ktere jsem mel o cipu pred upravou.pri stejnem stylu jizdu se spotreba mirne snizi,pri vyuziti plneho potencialu motoru je tomu naopak.

Takže si to chipoval u Cimbu jo? Chtěl bych si to taky nechat chipnout...říkáš, že to za těch 20 klacků rozhodně stojí? Co zrychlení na 6. stupeň? Zajímalo by mě, jestli je to i ve vysokých rychlostech poznat třeba, že to zrychluje podstatně rychleji na 240... nebo tak...zkoušel si to už? Kolik typuješ maximálku - 245? víc?

Mam sportmotor z Prahy,ale i cimbu je dobra firma.Maximalka muze byt pres 245,mel jsem tam 240 a porad to zrychlovalo ale musel jsem uz brzdit.Poznas to i na sestku a i ve vysokych rychlostech.Pokud se sines kolem 140 staci prislapnout a 200 tam jsou hned.Mnohem vic mne to auto ted bavi.

Cena u sportmotoru je malinko nizsi,nechal jsem tam 20 i s filtrem K&N.Zatim jsem spokojen,bavi mne ze i diky rychlemu nastupu kroutaku uz ve trech tisicich nemusim to tak vytacet,staci uplne do 6000 pak uz slabne,pri prerazeni mi skoci zpatky k trem tisicum ,kde je max kroutak.

Já jsem si tam dal taky filtr K8N, jenže na servisní prohlídce mi ho vydělali, že to prý ničí nějakej senzor prachových částic, tak jsem byl pěkně naštvanej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pořád se tu měří spotřeba RS, nu hoši, nic ve zlým, ale kam se na mě s 1.9 TDI hrabete :)

Csss :p jak říká bruder, dám tam trojku, máš afalt na skle a nevíš kde seš :p nechci znova začínat tu never ending debatu o spotřebě a výkonu, ale někde se ty koně projevvit musí a na druhou stranu nějakej oves sežrat musí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych měl strach při koupi verze s TDi, že mě časem omrzí a budu od toho auta očekávat víc a tím pádem začnu litovat že jsem nevzal TFSI..., ale to jevěc názoru, rozhodně nechci TDi nějak podceňovat.. Musim si dohodnout předváděcí jízdy s obouma a pak udělat závěr.. Ikdyž kdysž nad tím te´d tak přemýšlím, až bude možné TDi nachipovat, tak tím by se i toto vyřešilo..., pokud jsou informace od CIMBU alespoň trochu věrohodné, jako že asi jo, tak by na tom pak TDi bylo výkonově po chipu obou ještě o malinko lépe.. kurňa.. :kuk::kuk:

No, bylo by sice fajn jezdit za 6l, ale bál bych se i případných poruch spojených s mícháním biopaliv, časté investice do výměn filtrů, servis dieselů všeobecně nákladnější... a tak dále a tak dále..

na druhou stranu když člověk nekupuje auto 5 let staré.. :help::help: i tohle by se dalo zohlednit.. záruka na novém autě.., no stres... sakra, já se asi zas začínám přiklánět k TDi a to už jsem byl rozhodnutý pro TFSI.. :feve::feve::kuk::kuk::help:

taky bych se bál TFSI trápit 95tkou a prostě musel bych řešit, kde tankovat a tak dál.. pokud budu tankovat diesel, je to prakticky šumák kde natankuju, no ne..? Jasně že lepší značková čerpací stanice, ale tak teoreticky... :aggressive:

se z toho zvencnu... už už jsem byl rozhodnutej.. :skoda::076kol100:kol-35::scooter::band:p:worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych měl strach při koupi verze s TDi, že mě časem omrzí a budu od toho auta očekávat víc a tím pádem začnu litovat že jsem nevzal TFSI..., ale to jevěc názoru, rozhodně nechci TDi nějak podceňovat.. Musim si dohodnout předváděcí jízdy s obouma a pak udělat závěr.. Ikdyž kdysž nad tím te´d tak přemýšlím, až bude možné TDi nachipovat, tak tím by se i toto vyřešilo..., pokud jsou informace od CIMBU alespoň trochu věrohodné, jako že asi jo, tak by na tom pak TDi bylo výkonově po chipu obou ještě o malinko lépe.. kurňa.. :kuk::kuk:

No, bylo by sice fajn jezdit za 6l, ale bál bych se i případných poruch spojených s mícháním biopaliv, časté investice do výměn filtrů, servis dieselů všeobecně nákladnější... a tak dále a tak dále..

na druhou stranu když člověk nekupuje auto 5 let staré.. :help::help: i tohle by se dalo zohlednit.. záruka na novém autě.., no stres... sakra, já se asi zas začínám přiklánět k TDi a to už jsem byl rozhodnutý pro TFSI.. :feve::feve::kuk::kuk::help:

taky bych se bál TFSI trápit 95tkou a prostě musel bych řešit, kde tankovat a tak dál.. pokud budu tankovat diesel, je to prakticky šumák kde natankuju, no ne..? Jasně že lepší značková čerpací stanice, ale tak teoreticky... :aggressive:

se z toho zvencnu... už už jsem byl rozhodnutej.. :skoda::076kol100:kol-35::scooter::band:p:worthy

Teoreticky to není jedno, prakticky je diesel ještě náchylnější na kvalitu paliva, nečistoty, apod.

Jinak TFSI se 95 netrápí, úplně normálně na ní může jezdit, jen nemáš celých 200 koní, ale třeba 195 nebo kolik může být rozdíl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

se z toho zvencnu... už už jsem byl rozhodnutej..

Myslím, že se zbytečně trápíš, pokud neuvažuješ o novém voze, ale o ojetém, budeš mít docola práci sehnat vůbec nějaký.Tady na fóru máš pocit, že sehnat RS je zcela bez problémů, ale není to vůbec pravda. Buď narazíš na vůz, který je pro tebe ještě moc drahý nebo budeš mít pocit, že předchozí majitel mu dal moc zabrat.Takže spíš monitoruj autobazary, inzerci na webu atd.Rozhodneš se spíše dle aktuální nabídky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...