mike_k Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 (editace) No obecne na tomto foru leti to, ze lidi se spise chlubi co nejnizsi spotrebou. Udavat jako referencni prumernou spotrebu pro RSo 7.7l/100km, ktera ma nalakat nekoho ke koupi, je opravdu naprosta ptakovina. Urcite s tim tak jde jezdit, ale naprosta vetsina uzivatelu toho auta s takovou spotrebou proste jezdit nebude a spise bude nekde u 9-10 a pak se budou pri navsteve benzinky tlouct do hlavy. Ja mam pouhou 1.8TSI a pri zcela prumerne pohodove jizde se pod 8.5 nedostanu. Editováno: 31. Červenec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Ono to ale opravdu jde, jezdit tak, ale z mé zkušenosti si to neumím přastavit, jaká to musím být jízda, mít takovou dlouhodobou spotřebu a už vůbec ne, co znamená rychlá jízda, která ve výsledku tuhle spotřebu udrží. Ale každý máme jiné vnímání pojmů, takže rychlá jízda pro mně je jiná, než pro jiného, sportovní zase něco jiného, pořádná akcelerace zase něco jiného. Takže vše je potřeba brát s rezervou :-) Když jsem udělal těch 450 (přesně 481km) za těch 6,7, tak to bylo strašné, dálnice snad max 120km/h, ani to ne. To nebylo, že bych chtěl tak pomalu jet a šetřit, ale proto, že jsem byl unaven a měl problém zmáčknout plyn a držet volant, cesta přes 7h. Jindy cca stejnou cestu udělám pod 4 i s tankováním, pár krát wc. U pomalé jízdy byla průměrka 69km/h, u té rychlé 141km/h. Když jsem pak na té pomalé trase natankoval, tak mi PC ukázalo dojezd 810km a to je co říct, aktuálně vídám hodnoty kolem 500 i míň :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Jo a ještě maličkost. Spotřeba dle PC jednak není úplně přesná. Mně se stalo (a fakt nevím jak), že se mi přepsala hodnota korekce spotřeby ze 100% na 85% :-) Možná po flashi, těžko říct. Vím, že na začátku mi PC ukazovalo cca správně, pak jsem to již neměřil a až po prodeji to řešil kupec (dle PC 8,5, ale dle tankování kolem 9,5) a nakonec jsme právě zjistili tento problém, když jsem nastavil 100, tak to odpovídalo. To jen tak na okraj Přikládám ten dojezd 810km, ostatní hodnoty z PC mám taky, ale ty jdou "falšovat", todle myslím nejde jen tak dosáhnout :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Tak tak ja jezdím tak nějak normálne mam to trosku posíleny a dlouhodobý průměr mam 9.2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hampejz Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Ok, vezmeme to jinak. Podívejte se na předchozí vozy, které jste měli. Mrkněte do TP na dvě spotřeby město a mimo město. První otázku, kterou si pokládám když kupuju auto: jaká je předchozí zkušenost - o kolik překračuju výrobcem udávané hodnoty v TP? A druhá je: jak a kde se nejčastěji pohybuju? U mě je to jednoduché. většinou jsem o 1-2 litry výše oproti TP. 90% je město a noční dálnice. Tudíž závěr z toho pro mě plyne, že pokud jsem kupoval auto, které má v TP 10,7 pro město (jestli se nepletu), tak jsem se obával 13 litrů. Moje překvapení je, že se držím na 10l (na 18", v Praze při studených jízdách, při nočních přejezdech po dálnici a zapnuté klimě - většinou v jedné osobě). A pokud to čtete, čtěte fakta prosím, tedy dvě informace: první je Vaše dlouhodobá zkušenost se spotřebou (reál proti výrobci), složení cest a druhá je moje - tedy spotřeba dána mnou osobou a okolnostma na mojí jízdu působícíma (příklad je jeden z mnoha, proto je super, že je tu víc lidí a víc lidí udává svou spotřebu a liší se). Pokud ostatní uvedou okolnosti vedoucí k jejich 7l spotřebě, tak máš - zájemče o tento motor - možnost si udělat vlastní obrázek a najít to, co Tvé situaci je blízké. Ostatní útočení co jsem tu četl je zcela zbytečné a hloupé a nehodlám se do něj zapojovat. Swenak: ten dojezd je bombovej. Jak máš velkou nádrž? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Tak jest. Nádrž byla jako u vás, tedy 55litrů, bylo to mé předešlé (druhé v pořadí) GTI. Ale opravdu to bylo jen tím, že jsem jel jak líná veš, už jsem nikdy neviděl ani jen podobný dojezd :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Jj hezky napsaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 Dnes jsem si dal tu práci a jel městem na spotřebu. Část jižní spojka, jinak klasika. Byl jsem brzda, protože jsem se rozjížděl pomalu, lechtal co to dalo. Po cca 13km jsem měl 7,5, skončil jsem na 8,8, 15km, 25minut, průměrka snad 37? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hampejz Vloženo 11. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2013 Dneska, 2+1 lidi v autě. rv 11. Klima auto 22, 18" kola. Hůrka-Ďáblice - mírný provoz 8l a zpět nedělní večerní provoz 10,1. Obě cesty na spotřebu. Při večerní jedna velmi krátká akcelarace. Ať si říká kdo chce co chce, tak pokud nežiju na vesnici (na okreskách to opravdu jezdí za dobrej průměr) tak to auto žere a třeba mě ukamenujte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 11. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2013 Včera Praha-Písek, pak pár kol na motokárovém okruhu a kolem 18-19 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hampejz Vloženo 11. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2013 voe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farkihome Vloženo 11. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2013 Hampejz, ale on sa nepytal na trip1 priemerku. Aj z tych dvoch cisiel co si napisal mi to vychadza na 9,05 l/100 km priemer. a to je pod 10 l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hampejz Vloženo 12. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2013 však výše jsem napsal, že dlouhodobou (tedy asi 5tis co mám to auto) mám 10.0. A 9,5 při jízdě na spotřebu je prostě hodně. A je a je a je ))))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ridditie Vloženo 14. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 hello, mam otazku ohladne premenliveho a fixneho servisneho intervalu na O2 vRS, TSI, r.v. 2012 : je pravda, ze pri zmene na fixny servisny interval to prestane merat a zobrazovat teplotu oleja a ze elektronika prestane vyhodnocovat parametre oleja podla ktorych upozornuje na nutnost servisu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 22. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2013 Sice nevím, jak to je u Tvého auta, ale k čemu je to potřeba, když máš fixní interval? Od toho právě je, neřešit parametry a prostě měnit po daném nájezdu. Samozřejmě, pokud fixním nemyslíš nastavení 30tis km :-) Každopádně, teplotu oleje to měří, alespoň ji mám pořád k dispozici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ridditie Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 (editace) Sice nevím, jak to je u Tvého auta, ale k čemu je to potřeba, když máš fixní interval? Každopádně, teplotu oleje to měří, alespoň ji mám pořád k dispozici. Pri prehliadke mi nejaka iniciativna osoba v servise zmenila premenlivy servisny interval na fixny interval - bez toho ze by som to po nich chcel. Potom som si vsimol, ze teplomer oleja prestal zobrazovat hodnotu, stale tri pomlcky aj ked motor zahriaty a realna teplota urcite vacsia ako 50. Siel som do servisu, kde po nejakom dni badania dospeli k zaveru, ze pri fixnom servisnom intervale je neaktivny nejaky blok elektroniky ktory s tym teplomerom suvisi. To bola motivacia k povodnej otazke - nevedel som, ci si zo mna robia srandu, alebo nieco maskuju. Z nevysvetlitelnych dovodov vsak po cca 2 mesiacoch teplomer zacal sam-od-seba znova fungovat. Od autorizovaneho servisu by som ocakaval trochu iny pristup a vedomosti. Ale to uz je ina tema. Editováno: 13. leden 2014, autor: ridditie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) ano, já to řešil taky...a nevyřešil....bohužel ani v servisu nevědí pořádně co s tím....psal jsem tady o tom už dávno, ale nechce se mi to hledat. škodovka mi to seriozně nedokázala vysvětlit, budu rád, pokud to někdo tady dokáže....ovšem když mi někdo napíše, že jsem úplně blbej, tak to za vysvětlení nepovažuji neb to vím-měl jsem z výroby proměnlivý, nechal jsem změnit na pevný, přestalo to ukazovat teplotu oleje, jel jsem zpět, prý to změnili zpět na proměnlivý,ale už to neukazuje teplotu vůbec....nechápu a nerozumím, oni bohužel asi taky ne, což je u značkového servisu a u auta s takovou cenou (ale i kdyby stálo 5 CZK) velice smutné.... jo a spotřeba furt cca 10 (9,8 podle počítadla) ale 95 % město Editováno: 25. leden 2014, autor: radim1234 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 radime není asi problém aktivovat na clintově srazu, snad to pujde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuksaRSO Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Chlapy, mám problém.. Maám RSo, motor BWA.. při zahřátí motoru se začnou houpat otáčky na volnoběh..a motor malinko kuckáá.. dnes se mi i poprvé rožla kontrolka motoru.. po přečtení fora by to mohl být odvzušňovací ventil paalivového systému..měl by někdo číslo dílu.. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 A ne spíše PCV ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuksaRSO Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Ano, právě ten sem chtěl objednáávat, ale nějak sem se nad tím zasekl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 A v čem máš problém? Jestli je to ním, nebo nevíš, co objednat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revolic Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 (editace) Ahojte Mam motor BWA, 2006, 197 tis KM Moj problém je že moje auto po 8 -10 štarte ide na 3 valce a klepe sa cele auto, po vymazani chyb cez VCDS sa chyby opä objavia, a nasledne na druhy den ide auto bez problemov asi cca 2 dni a potom zas deň v kelu a auto ide na 3 valce Menil som vstreky, hlavičky zapalovacich cievok, prezrel EBOX ,menil poistky a relé, menené palivove čerpadlo v nadrzi a palivovy filtr Moje chyby cez VAG 008518 - napajeni skupiny vstrikovace A: preruseni P2146 - 002 - dolni hranice prekrocena 008521 - napajeni skupiny vstrikovace B: preruseni P2149 - 002 - dolni hranice prekrocena 001672 - zatezovaci obvod napajeciho rele ridici jednotky motoru (J271): preruseni P0688 - 002 - dolni hranice prekrocena 005425 - serizeni vack./klik. hridele - preruseni obvodu P1531 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická 000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75): nefunkcni P0243 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická 000051 - Obtokový ventil turbodmychadla: elektrická závada P0033 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická Chyba v kabelazi co ide na cievky? chyba v ECU? chyba v kabelazi vo strekoch? chyba v senzore klik/vackoveho hriadela? N75 som vymenil Som uplne v pi.... z auta už ze raz ide a raz nie a uz moj servisák je z toho tiež uplne v pi...... ))) mal niekto z vás tieto chyby poprípade mi vie poradiť? Editováno: 4. Duben 2014, autor: revolic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Koukni na svazek pod baterii a co vede do pricky k motoru tam take byva problem musis to holt cele prolezt vypada to na nejakou zradu v ele.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revolic Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 AhojteTak problém pravdepodobne vyriešený po 2 mesiacochMenená komplet motorová kabeláž až po vstreky a zapalovacie cievkyMenené 2 vstreky a 2 prečistene ultrazvukom + výmena gumičiek a tesniacich krúžkov na vstrekoch + menené čidlo teplotyNáklady nad 500 eur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.